Greet Wilgenkamp

Wij zijn heel erg tevreden de brede selectie van kaartjes en teksten is super.. En alle voorwerpen die je bij kunt voegen.

Goede service

Herman Vervooren

Ook met een simpele computerkennis kan je de gewenste rouwkaart maken. Tot nu toe alleen maar positieve reakties gehad.

Geen enkel zwak punt aangetroffen. Dus. . . alles even sterk!,

Greet Wilgenkamp

Goede service

Rachel Thomas

De rouwkaarten voor mijn oma's afscheid zijn hier besteld. Ze waren met spoed besteld zodat ze de volgende dag voor 12.00 uur geleverd zouden worden. Helaas was het pakketje in de post kwijtgeraakt....

Geweldige service en heel goed meegedacht!

Roeby

Top, op tijd geleverd, kaarten zien er mooi uit.

Herman Vervooren

Geen enkel zwak punt aangetroffen. Dus. . . alles even sterk!,

Jeffry derek

Ruime keuze aan kaarten, goede druk kwaliteit mooie site.
en niet te vergeten een mooie prijs kwaliteit verhouding.

ik heb een min punt. het leveren van de kaarten ging...

Ruime keuze aan kaarten en mooie prijs kwaliteit verhouding

R.Lamain

Goede service , duidelijke uitleg , mooie kaarten ,snelle antwoorden ,overzichtelijke website.

Snelle reacties

Eek

Zelf maken van bedankkaarten

Zeer overzichtelijke website, ruime keus in modellen, lettertypen etc., gemakkelijk foto en tekst plaatsen en opmaken, Kortom: ook als je gedachten er maar half bij zijn gaat het prima lukken! Bovendien is de levering zeer snel.

Gerjo van Genderen

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van het drukwerk en het papier. Scherp gedrukt (hoge resolutie) met voldoende zwaar papier (ik had biotop).

Kwaliteit drukwerk en papier. Snelheid (ontving de kaartjes de volgende dag).