Monique

Snel thuisbezorgd zoals beloofd. Mooie kwaliteit. Fijne website waarmee je zelf de kaart in elkaar zet. Ik had graag een 3e keer een voorbeeld gedownload maar dat lukte niet. En misschien iets meer... Snel thuisbezorgd zoals beloofd. Mooie kwaliteit. Fijne website waarmee je zelf de kaart in elkaar zet. Ik had graag een 3e keer een voorbeeld gedownload maar dat lukte niet. En misschien iets meer sjablonen, van bijvoorbeeld alleen tekstbrieven?

Robbie Engels

Prima!

Goede kwaliteit!

Patricia

Snelle service. Goede kwaliteit. Kaarten zijn eenvoudig zelf te ontwerpen in het programma.

Programma om de kaarten te ontwerpen, werkt erg makkelijk.

Agnes de Boer

Wij hebben voor het mooie moderne ontwerp gekozen en kregen daar veel positieve reacties op. De afhandeling van de bestelling verliep vlot en netjes.
p.s. stuur mensen die rouwkaarten...
p.s. stuur mensen die rouwkaarten bestellen niet direct een verzoek tot een review, mijn hoofd stond er in ieder geval niet naar.

Vermeulen

We werden nog s’avons gebeld over een misverstand op de kaart. Dat vond ik erg netjes. Verder waren de kaarten erg mooi en stipt op tijd geleverd

Erg oplettend en secuur

tevreden klant

Bedankkaarten voor een crematiedienst besteld via de website. Alles is gegaan zoals werd beloofd. De kaarten zagen er mooi uit. Met de service waren we zeker tevreden.

A

Heel erg goede ervaring, gevonden wat we zochten. Goede prijs

Snelle service, mooie kwaliteit

Janke Greving

Heel prettig. De kaarten zijn van een mooie kwaliteit, daar waren we erg gelukkig mee. Bij nader inzien wilden we graag meer kaarten dan eerst besteld, dat was ook zó geregeld en tussen beide... Heel prettig. De kaarten zijn van een mooie kwaliteit, daar waren we erg gelukkig mee. Bij nader inzien wilden we graag meer kaarten dan eerst besteld, dat was ook zó geregeld en tussen beide 'partijen' zit geen kwaliteitsverschil. Bij de eerste zending zaten abusievelijk te weinig envelopjes, maar dat is heel vlot, prettig en correct opgelost. O ja, zoals we de kaarten kregen aangeleverd, in een doos met een presentatie'deksel', dat kon mij erg bekoren. Alle lof!

Goede kwaliteit kaarten
Prettig in het contact

Dam

Prima website en snelle levering

Helemaal top, kleuren en ook qua afbeelding wat je bestelt is wat je krijgt en heel erg snel!! Ik ben super tevreden!!

Wat you see is what you get! Leuke voorbeelden en makkelijk afbeeldingen in te voegen!