C. Gerards

De rouwkaarten waren zoek geraakt bij de post. MyCards heeft ze meteen gratis herdrukt en verzonden, zodat de kaarten nog redelijk op tijd bij de mensen waren.

de service

O R

Snelle levering, netjes uitgevoerd. Bewerken van de kaarten gaat gemakkelijk, wel een beetje vaardigheid op pc vereist.

Nakomen van snelle levering is absoluut noodzakelijk bij rouwpost. 1500 besteld, 8:10 volgende dag is klasse!

Wim B

Snelle levering, mooi drukwerk

Goede website, snel geleverd

z

In korte tijd twee keer afscheid moeten nemen van zeer dierbaren. Doordat ik de bedankkaarten helemaal naar eigen inzicht kon opbouwen heb ik iedereen kunnen bedanken zoals ik dat wilde. Heel fijn

Duidelijke site, goed edities programma en supersnelle levering. Jullie komen na wat jullie beloven

Marina pustjens

Ondanks dat er iets fout is gegaan door post nl hebben jullie dit heel fijn opgelost. Nogmaals vele dank hiervoor. Heelveel positieve reacties gehad op de kaart..

Meteen een goede oplossing terwijl er iets fout ging door post nl.. mooie afdruk van de kaarten

Christina slegtenhorst

Ik kon met veel gemak de kaart ontwerpen de proefdruk was ook prima en ze werden precies op tijd bezorgd dinsdag bestellen woensdag bij de mensen op de mat. Nadat ik besteld en betaald had ontdekte...

De opvallende en sterke punten waren voor mij toch het telefonisch bereikbaar zijn van deze site ze kunnen je aan alle kanten mee helpen

Tweety

Duidelijke site en zeer werkbaar met aanpassing kaarten.

Komt de afspraak na van levering, kaarten netjes ingepakt in doos.

Edward

Het ontwerpen van de kaart ging prima. De preview kan wat groter om de kaarten nog beter te kunnen bekijken, maar dat is een kleinigheid.

Snelle levering. Fijn dat de kaarten rechtstreeks verstuurd konden worden.

A. Oosterveld

Snelle bezorging. Zondag besteld,maandagmorgen bezorgd.
Er waren 3 enveloppen met een vouw erin.
De rest zag er goed uit.

MJ

Snelle afhandeling van de opdracht. In het weekeinde opdracht verstuurd, werd op maandag bezorgd.