Slecht. Rouwkaarten bij jullie besteld op 25 januari maar die zouden veel te laat worden bezorgd. Vevolgens zijn ze ook nog zoek geraakt bij de post.

Jullie waren wel van goede wil en hebben vervolgens het bestand aan ons gemaild waardoor we de kaarten toch nog op tijd hebben kunnen laten drukken.

Ik heb het betaalde bedrag van €147,50 vooralsnog niet teruggezien.

U kunt mij bereiken op 0617842593

Eveline

Goede service, proefdruk aangevraagd, echter niet aangekomen, een mail gestuurd en de volgende dag lag er alsnog een proefdruk op de deurmat!

Fijne site, makkelijk in de opmaak van een mooie kaart.

Tjibbe

Kaarten waren zeer snel geleverd. Enige minpuntje is dat het programma waarmee je je eigen kaarten kunt maken, niet helemaal lekker loopt.

Zeer snelle levering

Wim de Weerd

Bijzonder goede ervaring! In de hektiek na een overlijden, tijdsdruk en vermoeidheid hadden we een kleine grammaticale fout gemaakt. s’Avonds werden we gebeld door een medewerker of het bewuste...

Makkelijk kaarten te maken op de site. Snelle levering. Goede kwaliteit. Bijzonder goede aftersales/ bestandscontrole

FeHa

Goede en duidelijke website met voldoende mogelijkheden om kaartje naar eigen inzicht te ontwerpen.

Tijdens telefonisch contact duidelijk antwoord op vraag gekregen

Uitstekende kwaliteit , veel keus en snelle levering.

Rien Onder de Linden

Mooie website met veel mogelijkheden

Zeer hulpvaardig

Monuta Jonker&Rengers

Erg goed geholpen.

Ineke Haasjes

Ik had (rouw) bedankkaartjes gemaakt en kreeg toen ik om een afrduk vroeg direct de proefafdrukken al binnen! Klasse!
Deze zagen er prima uit en heb de bedankkaartjes besteld en ook deze...

Prima kwaliteit van kaartjes!