A

Heel erg goede ervaring, gevonden wat we zochten. Goede prijs

Snelle service, mooie kwaliteit

Janke Greving

Heel prettig. De kaarten zijn van een mooie kwaliteit, daar waren we erg gelukkig mee. Bij nader inzien wilden we graag meer kaarten dan eerst besteld, dat was ook zó geregeld en tussen beide...

Goede kwaliteit kaarten
Prettig in het contact

Dam

Prima website en snelle levering

Helemaal top, kleuren en ook qua afbeelding wat je bestelt is wat je krijgt en heel erg snel!! Ik ben super tevreden!!

Wat you see is what you get! Leuke voorbeelden en makkelijk afbeeldingen in te voegen!

Mirjam Busschbach

Super in 1 woord.
Leuke ideeën makkelijk kaarten zelf maken, snelle en zeer nette levering.
Klantvriendelijk

De doos waar de kaarten inzaten zeer netjes verzorgd.

Issabel

Prettige website, kaarten snel ontvangen.

Zie boven

Rob

De eerste ervaring (bestelling van rouwkaarten) was uitmuntend, maar de bestelling met dankkaarten was helaas teleurstellend. Jammer, vooral omdat dit een gevoelig onderwerp is.

Snelle levering, slordige afwerking

HjH

Software programma werkt zeer plezierig om mee te werken. De werkelijke kaarten zien er qua kleur etc precies zo uit al in het software programma .
Proefkaart is helaas niet op tijd gekomen,...

Vlinder

Was 3 min te laat om het de volgende dag geleverd te krijgen en kreeg het pas dinsdag, omdat er maandag even niemand thuis was. Het afscheid was woensdag.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Bedankt voor uw beoordeling.

Erg jammer dat de bestelling net na 18 uur was afgerond. Ik hoop dat u begrijpt dat wij een bepaalde tijd moeten hanteren om de kaarten zorgvuldig klaar te maken voor verzending en aan te bieden bij de bezorger en dat wij geen invloed hebben op de levering als niemand het pakket aan kan nemen.

Wij hopen dat het drukwerk helemaal naar wens was.

Amstel uitvaarten

Heel goed,

mooie kaarten, goede telefonisch ondersteuning, levering zoals beloofd. Onze klanten waren ook erg tevreden