Mlafonta

Op vrijdag vanuit Spanje rouwkaarten besteld die op zaterdag op een adres in Nederland afgeleverd zijn. Snelle service!

Mooie kaart, juiste kwaliteit en kleuren!

Prima service en snelle levering TOP!

Snelle levering, mooie ontwerp-omgeving en prima kwaliteit

Anouk Kuiper

Via via deze website doorgekregen. Goede service. Het was fout gegaan met de levering en dit is met spoed opgelost en uiteindelijk de betaling van de spoedlevering teruggestort gekregen.

Goede klantenservice. Ik werd teruggebeld nadat ik gebeld had en alles werd direct opgelost.

R. Hanselman

Mooi gemaakt en snel geleverd

Ferry Jacobs

Snelle levering en perfecte kwaliteit. We zijn zeer tevreden met de service van deze bedrijf/winkel. Ook kregen positieve reactie op de kaarten. Vooral over de opzet en de kwaliteit daarvan. We...

We hebben geen enkel sterke punten voor deze bedrijf. Want jullie weten dit prima allemaal te regelen. We zijn (zoals we al zeiden...) zéér tevreden met jullie en ga vooral zo door. Jullie staan op ons lijstje.

Ter na gedachtenis aan papa

Wat informatie ingewonnen hoe de foto wat helderder te krijgen, wat een fijne betrokken meneer aan de telefoon een heel fijn gesprek gehad en een proefdruk bestellen is ook heel erg fijn. Mijn...

Persoonlijk telefonisch contact als je belt, goede medewerking met vragen. Heel fijn om een proefdruk te bestellen, grote keuze uit soorten kaarten, bewerking is heel makkelijk te doen. Heel fijn om mycardsrouwkaarten te hebben gevonden. ( hoop alleen niet het te vaak te gebruiken) maar als het nodig is heel erg fijn en zal het andere ook aanbevelen.

Ron Steehouder

Goede producten, goede service, helemaal tevreden!

Levering van producten perfect op tijd!

van Eijk

Goede site, makkelijk zelf de kaarten te bewerken

niet speciaal

Nick

Op zondag besteld, op maandag binnen. Top!

Snelle service, goede prijs.

Sef

Zeer goede service. Alles op tijd en volgens afspraak. Wel een beetje duur.

Snelheid. Kaarten waren top.