Patricia

Heel handig alles zelf kunnen maken en kunnen saven, service goed en prachtig resultaat precies zoals ik het bedacht had

Snelheid, goede kwaliteit, diverse mogelijkheden

Aukje

Top!

Veel mogelijkheden om je kaart te personaliseren.

Charlotte

Goede kwaliteit

Mooi product, snelle levering

Bianca

Rouwkaarten besteld na overlijden van schoonmoeder

Snelle levering. Gemakkelijke bewerking. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Carola

Betrouwbaar, soepele afhandeling,

Duidelijke website, gebruiksvriendelijke samenstellingsmogelijkheden, snelle levering, mooi assortiment.

Anita

Duidelijke uitleg hoe kaarten te maken met voorbeeld hoe de kaart er uit zou gaan zien

Kort telefonisch contact gehad, omdat ik een foto niet goed op de kaart kreeg. Medewerkster vroeg ook gelijk of ze de tekst netjes voor mij wilde uitlijnen

Marja

Mijn ervaring is zeer positief, keuze uit kaarten is ruim, kwaliteit is zeer goed, service erg goed. Kortom als ik het geweten had, hadden we ook de rouwkaart via mycard gedaan ipv alleen het... Mijn ervaring is zeer positief, keuze uit kaarten is ruim, kwaliteit is zeer goed, service erg goed. Kortom als ik het geweten had, hadden we ook de rouwkaart via mycard gedaan ipv alleen het bedank kaartje

Snelle service mooie kwaliteit

Ingrid

Uitstekend.

Het is heel gemakkelijk om een ontwerp te maken. Hele goede kwaliteit papier en kleurprint. Fijn dat zij ook met je meedenken.

Robert

Snelle service, mooie kaart

Charlotte

Ruim assortiment. Alles mogelijk. Hele fijne site en goed te gebruiken. Vragen via de telefoon werden vriendelijke beantwoord en de tips voor het versturen heel fijn.

Zeer klantvriendelijk en programma om de kaarten te maken gebruiksvriendelijk. Duidelijk site wat en hoe.