Herman Vervooren

Ook met een simpele computerkennis kan je de gewenste rouwkaart maken. Tot nu toe alleen maar positieve reakties gehad.

Geen enkel zwak punt aangetroffen. Dus. . . alles even sterk!,

Jeffry derek

Ruime keuze aan kaarten, goede druk kwaliteit mooie site.
en niet te vergeten een mooie prijs kwaliteit verhouding.

ik heb een min punt. het leveren van de kaarten ging...
Ruime keuze aan kaarten, goede druk kwaliteit mooie site.
en niet te vergeten een mooie prijs kwaliteit verhouding.

ik heb een min punt. het leveren van de kaarten ging helemaal mis. kaarten kwamen te laat binnen en konden helaas niet meer de deur uit.

Ruime keuze aan kaarten en mooie prijs kwaliteit verhouding

R.Lamain

Goede service , duidelijke uitleg , mooie kaarten ,snelle antwoorden ,overzichtelijke website.

Snelle reacties

Eek

Zelf maken van bedankkaarten

Zeer overzichtelijke website, ruime keus in modellen, lettertypen etc., gemakkelijk foto en tekst plaatsen en opmaken, Kortom: ook als je gedachten er maar half bij zijn gaat het prima lukken!... Zeer overzichtelijke website, ruime keus in modellen, lettertypen etc., gemakkelijk foto en tekst plaatsen en opmaken, Kortom: ook als je gedachten er maar half bij zijn gaat het prima lukken! Bovendien is de levering zeer snel.

Gerjo van Genderen

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van het drukwerk en het papier. Scherp gedrukt (hoge resolutie) met voldoende zwaar papier (ik had biotop).

Kwaliteit drukwerk en papier. Snelheid (ontving de kaartjes de volgende dag).

Kyra

Uitstekend

Snelle en correcte levering
Ruime keus in papiersoorten
Kaarten zijn niet duur

Nicolien van Veen

Een hele goeie ervaring. Ik was wat gegevens vergeten en werd netjes gemaild erover.

Super communicatie

F.B. Berkhout

Kwaliteit van de kaart was geweldig alleen maar positieve reactie indien nodig zal ik ze hier weer bestellen een dikke 10 ga zoo door šŸ‘Œ

PierreB

Zeer goede kwaliteit papier en afdruk. Snelle levering. Zeker aan te raden.

Zeer goede kwaliteit papier en afdruk. Zeker aan te raden.

Oo

Snel en simpel te bestellen en een mooi eind resultaat.