Ien

Geweldige service en keurig verzorgd

Makkelijk zelf opmaken en als je er even niet uitkomt kun je rekenen op persoonlijke aandacht en zorg voor een goed eindresultaat

Ik heb zelf een bedankkaartje ontworpen. De proefdruk kwam al snel. Het resultaat was prachtig. Makkelijke website ook.

Kwaliteit

Lidy Vincent

Prima verzorging en snelle reacties

Anita Twelker

Goede ervaring. Werd na een vraag meteen teruggebeld!

Hulp die geboden wordt is uitstekend.

Jolanda Haanstra Kosse

PrimašŸ‘

Namen contact op vanwege een lege kaartšŸ‘

Greet Wilgenkamp

Wij zijn heel erg tevreden de brede selectie van kaartjes en teksten is super.. En alle voorwerpen die je bij kunt voegen.

Goede service

Rachel Thomas

De rouwkaarten voor mijn oma's afscheid zijn hier besteld. Ze waren met spoed besteld zodat ze de volgende dag voor 12.00 uur geleverd zouden worden. Helaas was het pakketje in de post kwijtgeraakt.... De rouwkaarten voor mijn oma's afscheid zijn hier besteld. Ze waren met spoed besteld zodat ze de volgende dag voor 12.00 uur geleverd zouden worden. Helaas was het pakketje in de post kwijtgeraakt. Na telefonisch contacht heeft dit bedrijf kosteloos de bestelling opnieuw gedrukt en naar ons verstuurd. Geweldige service! Uiteindelijk hadden we de kaarten een dag later binnen dan gepland, maar wel 2x zoveel als besteld. Het verloren pakketje werd ook de volgende dag geleverd.

Geweldige service en heel goed meegedacht!

Roeby

Top, op tijd geleverd, kaarten zien er mooi uit.

Herman Vervooren

Ook met een simpele computerkennis kan je de gewenste rouwkaart maken. Tot nu toe alleen maar positieve reakties gehad.

Geen enkel zwak punt aangetroffen. Dus. . . alles even sterk!,

Jeffry derek

Ruime keuze aan kaarten, goede druk kwaliteit mooie site.
en niet te vergeten een mooie prijs kwaliteit verhouding.

ik heb een min punt. het leveren van de kaarten ging...
Ruime keuze aan kaarten, goede druk kwaliteit mooie site.
en niet te vergeten een mooie prijs kwaliteit verhouding.

ik heb een min punt. het leveren van de kaarten ging helemaal mis. kaarten kwamen te laat binnen en konden helaas niet meer de deur uit.

Ruime keuze aan kaarten en mooie prijs kwaliteit verhouding