Ml

Prima geregeld allemaal. Mooie kwaliteit

Na de kaarten besteld te hebben zagen we een schrijf fout ...bij binnenkomst van de kaarten was deze gelukkig verbeterd

J.W.H. Muis

Ruime keus aan voorbeeldkaarten. On-line ontwerp maken was relatief eenvoudig. Snelle levering. Suggestie: vermeld even hoeveel portokosten een bepaalde kaart met zich mee brengt.

Correcte afhandeling.

fc

Goede kwaliteit

Netjes op tijd bezorgd

G

Snel mooi

Diny

Ik vind de website niet echt handig werken. De kaarten zijn prachtig geworden

De directe telefonische hulp, toen wij er zelf met de website niet uitkwamen en de kwaliteit van de kaarten.

Jolanda

We hebben hele goede ervaringen. Alles precies volgens afspraak bezorgd en netjes verpakt.

Makkelijk programma om zelf de kaart te maken met goede basis van de winkel zelf.

Martine

Snel en netjes

makkelijke website

Harry

Ophalen in Oss bij de drukkerij was niet zo’n succes. Melden bij de receptie was ok, daarna begon de speurtocht naar de kaartjes. Heb uiteindelijk het hele bedrijf gezien voordat ik de kaartjes had.

Makkelijk kaartjes maken en snel klaar.

J. van der Waal

Had nog geen ervaring met zulk een bedrijf, maar dit werd ruimschoots goed gemaakt door de behandeling van de te te plaatsen order.

verzorging van het afgeleverde werk , zowel het drukwerk alsmede de bereidheid om te assisteren met mogelijke problemen en tenslotte de vriendelijkheid.

J. Rieke

100% positief

Duidelijkheid bij kaartmaken
Snelle afhandeling; zowel bij proefdruk als bij de definitieve bestelling.
Keurig verzorgd en beschermt geleverd.