SDC

Concept is geweldig, alleen jammer dat als je tijdens het bestellen een aanpassing wilt doen, je alle keuze weer opnieuw moet maken.( waardoor je keuzes over het hoofd ziet en dus fouten kan maken)

Mooie concepten/ keuzes. Alles is aanpasbaar!

Kimberlyeee

Tevreden met de optie van versturen als pakketpost naar de geadresseerden. Achteraf waren we wat minder blij met de adresetiketten op de (zwarte) enveloppen. Dit kon mooier of subtieler.

Gemakkelijk programma om de kaarten te creëren en bewerken. Duidelijk en overzichtelijk.

gilsjepilsje

Kaart kon ik maken zoals ik wilde.

Veel mogelijkheden.

weduwe

Snel en netjes

Zeer snel

Ruime keuze in layout/enveloppen, snelle bezorging, netjes verzorgd.

Snelle bezorging en netjes verzorgd.

Monique

Snel thuisbezorgd zoals beloofd. Mooie kwaliteit. Fijne website waarmee je zelf de kaart in elkaar zet. Ik had graag een 3e keer een voorbeeld gedownload maar dat lukte niet. En misschien iets meer...

Robbie Engels

Prima!

Goede kwaliteit!

Patricia

Snelle service. Goede kwaliteit. Kaarten zijn eenvoudig zelf te ontwerpen in het programma.

Programma om de kaarten te ontwerpen, werkt erg makkelijk.

Agnes de Boer

Wij hebben voor het mooie moderne ontwerp gekozen en kregen daar veel positieve reacties op. De afhandeling van de bestelling verliep vlot en netjes.
p.s. stuur mensen die rouwkaarten...

Vermeulen

We werden nog s’avons gebeld over een misverstand op de kaart. Dat vond ik erg netjes. Verder waren de kaarten erg mooi en stipt op tijd geleverd

Erg oplettend en secuur