Jaap

Prima bedrijf, mooie kwaliteit kaarten, fijn dat je een voorbeeldkaart kan bestellen en erg aardige mensen aan de telefoon die je vragen beantwoorden.

op voorbeeldkaart zat een zichtbare kader voor tekst. Bij navraag bleek die verwijderd te moeten worden. Niet op gewezen door personeel. Handige tip om je daarop te wijzen!

snelle levering

Heel goed en snel

snel antwoord op vragen

Erny

Zeer mooiejubileumkaart 40 j huwelijk besteld bij jullie bedrijf

er valt over de ganse lijn niets negatiefs op te merken.
gewoonweg SUPER

zeer mooi afgewerkt, ook de proefdruk en bijhorende map en uiteindelijk in zeer goede staat thuisgeleverd.
heel goede reacties gekregen door de genodigden, dus mssn nog veel drukwerk in de toekomst > we hebben opzettelijk jullie naam achteraan de kaart laten staan voor mogelijke geinteresseerden

Rianne

Het maken en bestellen van de kaarten ging super alleen is de bestelling niet compleet geleverd dus ik mis 6 kaarten. na contact met klantenservice worden de missende kaarten alsnog bezorgd dus... Het maken en bestellen van de kaarten ging super alleen is de bestelling niet compleet geleverd dus ik mis 6 kaarten. na contact met klantenservice worden de missende kaarten alsnog bezorgd dus prima opgelost. Bedankt

chatfunctie zou fijn zijn op de website en mijn bestelling is incompleet

snelle reactie van de klantenservice

Reactie MyCards.nl:

Beste Rianne,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat we per ongeluk te weinig kaarten bij je hebben geleverd.
Gelukkig hebben we dit netjes voor je kunnen oplossen.
Nogmaals ons...
Beste Rianne,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat we per ongeluk te weinig kaarten bij je hebben geleverd.
Gelukkig hebben we dit netjes voor je kunnen oplossen.
Nogmaals ons excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip en je geduld!

Emilio Baldassari

Het is mijn eerste ervaring om op afstand een order te plaatsen volgens mijn visie of samenstelling .
Het is mis gegaan in eerste instantie omdat het niet complementair in de samenstelling van het tweedelig uitnodigingscard.
Aan de kant van Mycards - receptie voorbereidingsdienst hebben ze mij niet tijdig verwezen naar het foutief indienen van mijn order.
Hier stel ik Mycards verantwoordelijk op nalatigheid of ondoorzichtigheid van mijn geplaatste order .
Had mijn wanorder kunnen corrigeren en dit is niet gebeurd .
Gevolg : meerkost betaald , dit is een spijtige zaak .

tijdige interventie op wanorders om onnodige kosten te vermijden !!

snelle service !!!

Reactie MyCards.nl:

Beste Emilio,
Bedankt voor je feedback.
Het spijt mij om te lezen dat je niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening.
Je hebt bij ons een dubbele kaart besteld. Deze heeft dus een...
Beste Emilio,
Bedankt voor je feedback.
Je hebt bij ons een dubbele kaart besteld. Deze heeft dus een buiten- en binnenzijde.
Helaas heb jij alleen de voorzijde van de kaart naar wens aangepast en ben je de rest van de pagina's vergeten.
Hierdoor heb je kaarten ontvangen die niet geheel naar wens waren. Erg spijtig uiteraard.
In onze online kaartenmaker zie je duidelijk alle pagina's van de kaart zodat je weet hoeveel pagina's je kunt ontwerpen.
Verder krijg je voordat je de kaarten gaat bestellen de mogelijkheid om de kaart helemaal te controleren en door alle pagina's te bladeren voordat je deze definitief in productie geeft. Ook bieden we uiteraard altijd de mogelijkheid om een echte proefdruk te bestellen om de kaart in het echt te kunnen beoordelen voordat men een definitieve oplage besteld.
Jammer dat dit allemaal niet heeft kunnen voorkomen dat je kaarten niet naar wens waren.
Wanneer je de kaarten bij ons besteld, worden deze in principe direct in productie genomen zodat we deze tijdig kunnen bezorgen. Ze worden dus verder niet door ons gecontroleerd, aangezien we alle mogelijkheid bieden om het ontwerp zelf te controleren.
Gelukkig hebben we de kaarten tegen een gereduceerd tarief opnieuw voor je kunnen maken.
Ik hoop dat deze wel helemaal naar wens zijn!

Joop

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Leuke kaarten en snelle afhandeling.

niet

Philip

Super mooi en plugged bestelling

Vlugge levering

Erwin

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Prijs - kwaliteit top