Filip

Goede en vlotte levering

Hein

Goed telefonisch bereikbaar en snelle levering

Annemiek van de Wiel

Veel keuze , makkelijk ,en snel geleverd

Niet echt

Super makkelijk te gebruiken

Jan

duidelijke mogelijkheden om de voorbeelden te bewerken

Ulrike

Overzichtelijke website. Kon ons eigen ontwerp heel makkelijk maken. Goede kwaliteit afdruk en papier! En snelle levering. Zeker aan te bevelen!

Niet

Paula Pollet privé

Heel goed en vlugge levering

nihil

reeds vermeld

Caroline

MyCards.nl levert een mooi product met vele verrassende keuzes.

Ze zijn telefonisch makkelijk bereikbaar, hulpvaardig en ze leveren evt. proefdrukken, voordat je de definitieve bestelling doet.

Anne

Mooie overzichtelijke site met duidelijk advies, en fijne map met info erbij als je eerste proefdruk besteld

alles duidelijk en goeie kwaliteit

GM

Prima, makkelijk om een kaart te maken, en de kaarten zijn snel bezorgd.

Het is handig om vooraf het format van de excel te geven zodat je dat niet op het einde aan moet passen. Daarnaast is het versturen van kaarten naar het buitenland in het format niet mogelijk, dat... Het is handig om vooraf het format van de excel te geven zodat je dat niet op het einde aan moet passen. Daarnaast is het versturen van kaarten naar het buitenland in het format niet mogelijk, dat is jammer.

Bewerken van de kaart was gemakkelijk. Het terugvinden van het concept was ook makkelijk. De snelheid van bezorging was ook goed.

Reactie MyCards.nl:

Beste GM,
Bedankt voor je feedback!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en dienstverlening.
Jammer dat het niet direct duidelijk was dat het belangrijk is dat je...
Beste GM,
Bedankt voor je feedback!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en dienstverlening.
Jammer dat het niet direct duidelijk was dat het belangrijk is dat je onze eigen adressenbestand dient te gebruiken bij het uploaden van de verzendadressen. Excuses hiervoor!
Wel is het gewoon mogelijk om vanuit het adressenbestand naar de meeste landen de kaarten door ons te laten verzenden. Hiervoor dien je in de kolom "Land" wel het juiste land op te geven.
Rest ons jullie veel geluk te wensen in jullie nieuwe huis!