MyBuddha

MyBuddha Ook benieuwd naar feedback over de webshop MyBuddha? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company540
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen MyBuddha met 9.3/10. Gebaseerd op 540 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Levering volgende dag, pakketje keurig verzorgd. Fijn dat het feestelijk ingepakt kan worden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De bestelling kwam keurig verzorgd de volgende dag. de oorbellen waren feestelijk verpakt, fijn dat dat kan.

Sanne
Sanne

Score voor MyBuddha:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met het bedrijf is goed het online bestellen gaat heel goed en de levering is snel. netjes verpakt.

masius
masius

Super snelle levering.

Sandra
Sandra

Snelle en vriendelijke service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer vriendelijk telefonisch geholpen. pakketje netjes en mooi ingepakt snel verzonden.

Prima (7/10)

Reactie MyBuddha:

Geachte meneer/mevrouw,

De bestelling is gelukkig wel meteen bij ons de deur uitgegaan alleen heeft PostNL het helaas laten afweten. Mijn excuses hiervoor en wij doen ons uiterste best om dit niet nogmaals te laten gebeuren.
In ieder geval veel draagplezier toegewenst.

Score voor MyBuddha:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima website, mooie spullen, zeer slechte leverafspraken met post nl. volgende dag in huis is dus 3 dgn later.

MyBuddha 1 beoordeling

Van mijn ouders een buddha to buddha armband als cadeau gekregen voor het halen van mijn bachelor diploma. helaas bleek deze te groot te zijn. bel ik de webshop en geven ze aan dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn. zelfs als ik alleen maar van plan ben hem om te willen ruilen voor een kleinere maat. .
ik snap dat dit bij goedkope producten gebeurd maar niet bij een armband van 200 euro. .
nu moet ik voor mijn eigen cadeau nog geld betalen omdat hij niet past.

Snel bezorgd

Goed.

Uitstekend (10/10)

Maat niet goed snelle reactie en zeer goede afhandeling

Niets

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Perfect maat armband was niet goed,retour gezonden snelle reactie en heel snel de juiste maat gekregen echt super!!!.

Linda van der Roest

Recentelijk mijn eerste aankoop gedaan bij b2b. functionele website, goede opvolging via mail en snelle levering. mogelijkheid om aankoop in kado verpakking geleverd te krijgen.

Uitstekend (10/10)

Klanten worden goed behandeld tijdens informatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en snelle bezorging top.

Bedrijfsinformatie

Chikado BV opende in 1989 haar deuren in de binnenstad van Hoorn. Een sfeervolle winkel met bijzondere (kado-) artikelen. In de loop van de jaren is de winkel uitgegroeid tot een begrip en specialiseren we ons meer op de bekende design merken.

Vanaf 2003 kunt u ook via het internet bij ons terecht. Op deze websites presenteren wij onze producten zo overzichtelijk mogelijk. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons natuurlijk altijd mailen. Of kom gerust eens langs in onze echte winkel.
Adres
Nieuwsteeg 47/49