MyBuddha

Michel van der Linden

Super en snel

Snelle verzending

Monique broers

Mijn armbanden zijn 1 voor 1 kapot gegaan bij de slotjes. Hoe dit bedrijf met klachten omgaat is zeer slecht! Mijn armbanden zijn gekocht bij Hudson Bay een door hun gekozen verkooppunt.
Mijn armbanden zijn 1 voor 1 kapot gegaan bij de slotjes.
En kon ze bij HB natuurlijk niet laten opstuten door het faillissement dus heeft een ander verkooppunt van buddha to buddha dit gedaan.
Dit koste mij in totaal 75 euro om te laten verzenden ik vind niet dat ik voor deze kosten hoef op te draaien!!!
Vooral omdat het onder garantie valt
Maar buddha to budhha vind schijnbaar van wel die laten na vele mailtjes en aangetekende brieven niks meer weten.
Slechte service !!! Ik had de armbanden pas 6 weken !!!

Slechte service

Verkoop je producten niet bij een winkel die failliet gaat

Astrid

Snel

p.n.y mensah

Heel Goed 👍🏾

Toppie 👍🏾

Niks,Keep up the Good Quality Works

Puck

Super betrouwbaar en fijn bedrijf. Ik heb er nu al 2 keer iets besteld en het is echt top!

- wordt snel geleverd
- wordt in het orginele doosje geleverd

- ik was alleen een beetje teleurgesteld over de bezorger, maar dat heeft volgens mij niks met jullie te maken.

Snelle verzending, product netjes ingepakt.

Product netjes ingepakt, prima service

Heel attent, belde nog even over bezorgtijd van de ring Ivm verjaardag van onze dochter

Nvt

Veuger

Wacht nog steeds op mijn bestelling

Wacht al een week op m’n. Retelling

Kayleigh

In augustus een ring gekocht, na 2 dagen dragen was de ring helemaal zwart en coperkleuring uitgeslagen. Moest ik de ring opsturen op eigen kosten, een nieuwe ring ontvangen en naar 2 weken wederom... In augustus een ring gekocht, na 2 dagen dragen was de ring helemaal zwart en coperkleuring uitgeslagen. Moest ik de ring opsturen op eigen kosten, een nieuwe ring ontvangen en naar 2 weken wederom hetzelfde probleem. Kunnen nu niks voor mij betekenen omdat het aan mijn PH-waarde van mijn huid ligt en ik mijn levensstijl aan moet passen. "Bijvoorbeeld geen alcohol drinken met de ring om" Ik kan de ring op laten poetsen of de oxidatie uit de ring laten halen maar ook op eigen kosten. Slechte service en 90 euro weggegooit aan een ring die ronduit lelijk is geworden. Een keer maar nooit weer!

Niks

Service