MyBuddha

Prima service

goede en mooie verpakking

nee

Kitty kaagman-Lovers

Super goede en snelle levering. Netjes verpakt echt top.

Super netjes verpakt

Was de eerste keer dat ik heb besteld, maar TOP snelle levering en service!

Heb helaas verkeerde bestelling binnen gekregen, maar na 1 telefoontje binnen 2 dagen het juiste artikel.
Prima communicatie, uiteindelijk tevreden klant.

M.J. Meijer

Ik kwam bij deze site terecht omdat andere sites mij in de maling namen wat de levering betreft. Wél bestellen en afrekenen en later pas zeggen dat het niet op voorraad is. Ook bij MyBuddah was het...

Ik heb een aantal keren email contact gehad en altijd zeer correct en eerlijk antwoord gehad. Restitutie is een aantal keren aangeboden maar en werd verzekerd dat er zeker geleverd zou worden. En dat klopte. Verder kreeg ik een aardige attentie meegeleverd, hetgeen ik zeer waardeer.

Ik denk dat MyBuddah ook geen zicht heeft op levertijden. Nieuwe producten kunnen een explosieve vraag genereren. Dat was hier zeker het geval. Dat probleem geldt dan voor ALLE Buddah to Buddah leveranciers. Goede communicatie met de klant is dan het enige wat telt. En dat hebben ze (Robert) zeker waargemaakt. Al met al toch dik tevreden.

Sylvia Los

Perfect alleen ik had voor 100 euro besteld en zou kadootje krijge alleen niet gehad dat vond ik wel jammer

Alles

Kut. Ik krijg niet eens me ringb

Reactie MyBuddha:

Beste meneer,

Helaas is door Afterpay de bestelling geannuleerd en mocht ik hem niet meer verzenden. Ik had u hier ook al over gemaild en een andere oplossing aangeboden. Hier bent u niet op in gegaan.

Ginie Bunk

Top en goeie info.

Veel keuze en snelle levering

Geen verbetering punten

BIANCA DEKKER

Overzichtelijke webshop. Ik was opzoek naar een tussenmaat nl 17cm en bij deze website hadden ze hem gelukkig! Super ik was er erg blij mee