MyBuddha

Puck

Super betrouwbaar en fijn bedrijf. Ik heb er nu al 2 keer iets besteld en het is echt top!

- wordt snel geleverd
- wordt in het orginele doosje geleverd

- ik was alleen een beetje teleurgesteld over de bezorger, maar dat heeft volgens mij niks met jullie te maken.

Snelle verzending, product netjes ingepakt.

Product netjes ingepakt, prima service

Heel attent, belde nog even over bezorgtijd van de ring Ivm verjaardag van onze dochter

Nvt

Veuger

Wacht nog steeds op mijn bestelling

Wacht al een week op m’n. Retelling

Kayleigh

In augustus een ring gekocht, na 2 dagen dragen was de ring helemaal zwart en coperkleuring uitgeslagen. Moest ik de ring opsturen op eigen kosten, een nieuwe ring ontvangen en naar 2 weken wederom... In augustus een ring gekocht, na 2 dagen dragen was de ring helemaal zwart en coperkleuring uitgeslagen. Moest ik de ring opsturen op eigen kosten, een nieuwe ring ontvangen en naar 2 weken wederom hetzelfde probleem. Kunnen nu niks voor mij betekenen omdat het aan mijn PH-waarde van mijn huid ligt en ik mijn levensstijl aan moet passen. "Bijvoorbeeld geen alcohol drinken met de ring om" Ik kan de ring op laten poetsen of de oxidatie uit de ring laten halen maar ook op eigen kosten. Slechte service en 90 euro weggegooit aan een ring die ronduit lelijk is geworden. Een keer maar nooit weer!

Niks

Service

Rajveer

Very easy to create an account and shop on the web store.

Excellent variety of brands and jewellery. Easy payment options. Authentic products.

Update customer support number on website. Delivery in next day wasn't true for me. I got my purchase delivered to me after 3 days.

Uitstekend

duidelijke website

zou het niet weten

Prima, niks mis mee.

Snelheid en correctheid van de levering.

Saray Bouwman

Heel mooi hoor al dat buddha to buddha spul, maar heb nu al twee keer meegemaakt dat het echt SLECHT is! Ik heb een buddha to buddha ring met parelmoer waar de letters gewoon uitgesleten zijn, een... Heel mooi hoor al dat buddha to buddha spul, maar heb nu al twee keer meegemaakt dat het echt SLECHT is! Ik heb een buddha to buddha ring met parelmoer waar de letters gewoon uitgesleten zijn, een ring met een zwarte onyx steen die er maar zo uitvalt en een daarbij passende armband waarvan het kut slotje niet goed meer sluit en ik hem dus verloren ben.

Brrrrrrr.....duur grapje, never again!

Het ziet er mooi uit, maar dat is het ook.

Zorgen dat de kwaliteit voor die prijs gewoon TOP is.

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf.

Snel geleverd en makkelijk besteld.