My-K9

Het is een webshop die ik iedereen zou aanbevelen. Je wordt altijd vriendelijk en correct geholpen. Ook de aflevering is perfekt.

Het product is precies wat het beloofd. Met het vriendelijke advies van de eigenaar zul je dan ook nooit het verkeerde product ontvangen en of meemaken dat het product niet past.

Prima service, uitstekend produkt, snelle levering.

Fannie

Mooie kwaliteit, netjes afgewerkt en snelle levering.

Volledig naar wens samen te stellen

Renate

Heel veel keus en echt orgineel. Snelle levering en nette communicatie hoe het ervoor staan met je bestelling. Een hele mooie sterkte band ontvangen!

Heeeeel veel keus!

Eternal Spark Australian Shepherd

Een woord : onberispelijk
Ik heb nog nooit zo snel een pakket ontvangen.
5 sterren service
Dank U

Kwaliteit +++++++
Levering +++++++
Contact ++++++++

M. van Teunenbroek

Binnen 3 dagen lag mijn bestelling op de mat. Pasvorm was prima! Ben zeer tevreden over deze snelle service.

Zeer vriendelijk en snel. Goede producten.

Dani VM

Ook dit keer een hele positieve ervaring, snelle service en alles tot in de puntjes verzorgd.
De kwaliteit van hun producten spreekt voor zich !

- Vriendelijk en aangenaam in de communicatie
- Top kwaliteits producten
- Snelle en correcte levering
- Afwerkingsniveau heel hoog en alles precies zoals besteld

Marieke Hermans

Super ervaring, correcte en vlotte communicatie. Bestellen is makkelijk, een tip misschien voor de website: bij het specifiek aanduiden van wat er gewenst was heb ik het verkeerd begrepen (achteraf...

Communicatie

Positief

Snelle levering, degelijke producten

Emke Aarts

Ben heel positief. Duidelijke website en veel keuzemogelijkheden. Snellere levering dan ik had gedacht. Je wordt op de hoogte gehouden van het proces. En het product zelf is van heel goede kwaliteit.

Allround klopt het plaatje van het bedrijf. Correct, kwaliteit, goede communicatie.