My-K9

N. Droogsma

Mijn ervaring is prima goed materiaal stevig en levert kind niet erg lang

Ze doen moeite om het zo te maken als de klant het wil binnen de mogelijkheden. Top

Danny B

Vier honden hebben nu een tuig van My K9. En als onze jongste volgroeid is krijgt hij ook eentje. Dus meer hoef ik eigenlijk niet zeggen. Heel stevige dingen.

Goede en heel vriendelijke communicatie en levering binnen de afgesproken termijn. Degelijke kwaliteit

Goede ervaring. Enorme goede service

Klantvriendelijkheid, een dekker 10

Merel

Tuigje besteld en was binnen een paar dagen binnen. Het tuigje staat super stoer en is van prettig zacht materiaal. Tevreden!

Fijne service! Ik had een verstelbare riem besteld maar kreeg per ongeluk een gewone. Did gemeld en kreeg te horen dat de verstelbare gelijk opgestuurd zou worden en de gewone riem mocht ik houden. Goede service!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, mooi degelijk tuig

Elke Lilienthal

Zeer goed ben heel tevreden

Super goede kwaliteit

Alles is heel duidelijk te vinden

Besteld op 6 sept. Na 10 dgn. maar eens geĆÆnformeerd. De volgende dag pas werd mijn bestelling in behandeling genomen...

Prachtige halsband.

Reactie My-K9:

Beste,
Onze levertijd voor de handgemaakte artikelen is 2 tot 3 weken. Deze levertijd staat ook aangegeven bij de artikelen op onze site. Uw bestelling is precies 2 weken na 6 september verzonden. Dat uw bestelling in behandeling is genomen, nadat u een berichtje had gestuurd is toeval. Fijn om te horen dat de halsband in ieder geval naar uw zin is. Veel plezier ervan toegewenst!

Moniek van den Akker

Mooie halsband en riem, goede kwaliteit!

snelle afhandeling