Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Marit

Wel ok

Mooie sieraden

Ik vind Julie sieraden erg mooi en betaalbaar, maar ik heb nu wel een paar keer gehad dat ik de ring niet pas en wel mijn standaard ring maten bestel. Volgens mij hebben jullie in ieder geval 2... Ik vind Julie sieraden erg mooi en betaalbaar, maar ik heb nu wel een paar keer gehad dat ik de ring niet pas en wel mijn standaard ring maten bestel. Volgens mij hebben jullie in ieder geval 2 maten 17 en 2 maten 18 en dat maakt voor mij echt wel verschil.
Retourkosten vind ik veel te hoog.

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor jouw eerlijke review! We vinden het altijd fijn om feedback te krijgen, en nemen jouw punten ook zeker mee. Zien we je snel weer terug? Liefs Sanne, team My Jewellery.

Irma gielen

Percies wat ik heb bestelt, happy mee

Reactie My Jewellery:

Hi Irma! Bedankt voor deze mooie review YES! Fijn dat je zo tevreden bent over onze levering. Dit motiveert ons natuurlijk heel erg om zo door te gaan! Veel plezier van je nieuwe items. Zien we je... Hi Irma! Bedankt voor deze mooie review YES! Fijn dat je zo tevreden bent over onze levering. Dit motiveert ons natuurlijk heel erg om zo door te gaan! Veel plezier van je nieuwe items. Zien we je snel weer terug? Liefs Sanne, team My Jewellery.

Zagers

Helaas waren de oorringen met de post vervormt, maar na contact met de klantenservice zijn er nieuwe verstuurd zonder extra kosten.

Ze geven een goede service, het product werd vervangen! Kosteloos!

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor deze mooie review YES! Fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Dit motiveert ons natuurlijk heel erg om zo door te gaan! Veel plezier van je nieuwe items. Zien we je... Hi! Bedankt voor deze mooie review YES! Fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Dit motiveert ons natuurlijk heel erg om zo door te gaan! Veel plezier van je nieuwe items. Zien we je snel weer terug? Liefs Sanne, team My Jewellery.

Yvonne

Uitstekend

Correct personeel , mooie kwaliteit van de artikelen

Reactie My Jewellery:

Hi Yvonne! Bedankt voor deze 10/10 review YES! Fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit vinden we altijd fijn om te horen. Veel plezier van je nieuwe items. Tot snel! Liefs Sanne, team My... Hi Yvonne! Bedankt voor deze 10/10 review YES! Fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit vinden we altijd fijn om te horen. Veel plezier van je nieuwe items. Tot snel! Liefs Sanne, team My Jewellery.

Talisa

Een hele fijne ervaring met My jewellery zowel in de winkel als online

Dat jullie alle maten hebben

Kleding die iets groter vallen

Reactie My Jewellery:

Hi Talisa! Bedankt voor je goede review! Super om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad in onze boutique en op onze webshop! Sommige items zijn erg populair waardoor enkele maten snel... Hi Talisa! Bedankt voor je goede review! Super om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad in onze boutique en op onze webshop! Sommige items zijn erg populair waardoor enkele maten snel uitverkocht raken. Wist je dat er bij het uitverkochte item een envelopje staat waarin je je mailadres kan invullen? Je krijgt dan gelijk een mailtje als dit item weer aangevuld is! Liefs Manon, team My Jewellery.

Jane

Top! Goede service en een snelle verzending.

Vriendelijk personeel

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor deze 10/10 review. YES! Fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons natuurlijk heel erg om zo door te gaan! Veel plezier van je nieuwe items. Zien we je snel... Hi! Bedankt voor deze 10/10 review. YES! Fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons natuurlijk heel erg om zo door te gaan! Veel plezier van je nieuwe items. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Francis

Alles snel in huis

Duidelijkheid

Inclusief retouren

Reactie My Jewellery:

Hi Francis! Bedankt voor de 10/10 review. YES! Super om te horen dat je pakketje zo snel is geleverd, en fijn dat de top je zo goed bevalt! We nemen je tip graag mee voor de toekomst. Hier gaan we... Hi Francis! Bedankt voor de 10/10 review. YES! Super om te horen dat je pakketje zo snel is geleverd, en fijn dat de top je zo goed bevalt! We nemen je tip graag mee voor de toekomst. Hier gaan we zeker mee aan de slag! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, Team My Jewellery.

Michelle

Super leuke kleding. Voor mij heel fijn dat ze dezelfde modellen in andere kleuren hebben. Heel erg blij met alles.

Snelle levering en altijd goed verpakt. Fijne service.

Maten beter aangeven, dit kan soms heel wisselend zijn.
Jammer dat je met winkel klachten niet bij de online service terecht kan.

Reactie My Jewellery:

Hi Michelle, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je met al je items zo blij en tevreden bent! Dat horen we natuurlijk graag 🤩. Hopelijk heb je weer wat leuke items kunnen... Hi Michelle, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je met al je items zo blij en tevreden bent! Dat horen we natuurlijk graag 🤩. Hopelijk heb je weer wat leuke items kunnen scoren! Betreft je tip over de maten dit ga ik meenemen! Het klopt inderdaad dat je met boutique aankopen terug moet naar de boutique voor je garantie. Dit gaat via twee verschillende systemen. Maar gelukkig heb je altijd 8 weken de tijd om terug te gaan met je kapotte item. Heel veel plezier met je nieuwe items en hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Nynke

Slecht. Jurkje gekocht. 1 keer gewassen op 30 graden en zit op m’n slip.

Jurkje te klein na wassen. Zonde van m’n geld

Betere kwaliteit kopen.

Reactie My Jewellery:

Hi Nynke! Wat jammer om te horen dat je jurkje na 1x wassen al zo gekrompen is! Dat is uiteraard niet de bedoeling! Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Mocht je dat nog niet gedaan... Hi Nynke! Wat jammer om te horen dat je jurkje na 1x wassen al zo gekrompen is! Dat is uiteraard niet de bedoeling! Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Mocht je dat nog niet gedaan hebben, mag je een mailtje sturen naar klantenservice@my-jewellery.com en dan kijken mijn collega's graag mee naar een passende oplossing! Liefs, Kay team My Jewellery

Sanns

Goed alleen duren retouren erg lang en is de website niet fijn.

Leuke producten!

Slechte website.

Reactie My Jewellery:

Hi Sanne, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons! Het klopt inderdaad dat retouren momenteel langer duren dan normaal. Dit komt door de drukte, we hebben een... Hi Sanne, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons! Het klopt inderdaad dat retouren momenteel langer duren dan normaal. Dit komt door de drukte, we hebben een vertraging opgelopen en onze collega's werken super hard om iedereen ze retour zo snel mogelijk te verwerken. Betreft je feedback over de website, wij staan altijd open voor tips! Mocht je iets specifieks hebben waar wij ons zouden in kunnen verbeteren, horen we dit natuurlijk graag. 💖 Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Kay team My Jewellery