8.5/10

Bronagh

Goed!

Alles wat je over een item wilt weten staat erbij, goed te bereiken (ook via social media).
Gaat mee met de tijd.

Garantie verlengen.

Leuke en hippe site!

Hippe spullen, duidelijke site en snelle levering!

Hele fijne webshop met trendy spullen!

Snelle levering en betaalbare producten

De eerste keer dat ik hier bestelde is mijn pakketje nooit aangekomen maar dat lag denk ik aan postnl want ik kreeg wel een mail dat het geleverd was. Daarna nog enkele keren besteld en hier was ik... De eerste keer dat ik hier bestelde is mijn pakketje nooit aangekomen maar dat lag denk ik aan postnl want ik kreeg wel een mail dat het geleverd was. Daarna nog enkele keren besteld en hier was ik zeer tevreden over! Zeker een aanrader.

heel snelle levering vind ik

ik vind de bezorgkosten wel redelijk duur als je je pakketje naar België laat verzenden.

Sheila

Fijne webshop.
Altijd leuke nieuwe artikelen.
Als er iets is snelle service, en snel antwoord.
Zeker een aanrader.

Snelle levering snelle reactie.

Erg mooie producten. Leuke winkels waar ze erg klantvriendelijk zijn. Op de site is alles duidelijk te zien.

Erg duidelijk, alles wordt in categorieën verdeeld.

Noraly

Leuke site

Goede klantenservice en levering

Nvt

Klant

Slechte service. 2 weken geleden mijn bestelling gedaan, zou de dag erna bezorgd worden maar die bezorging werd geannuleerd. Sindsdien niks gehoord over wanneer ik mijn pakketje kan verwachten.... Slechte service. 2 weken geleden mijn bestelling gedaan, zou de dag erna bezorgd worden maar die bezorging werd geannuleerd. Sindsdien niks gehoord over wanneer ik mijn pakketje kan verwachten. Klantenservice gemaild en daar krijg ik ook geen antwoord op.

Reactie My Jewellery:

Hi, dankjewel voor je feedback! Wat ontzettend vervelend hoe het is verlopen! Ik zie dat mijn collega inmiddels gelukkig op je mailtje heeft gereageerd. Momenteel is het erg druk bij ons op de... Hi, dankjewel voor je feedback! Wat ontzettend vervelend hoe het is verlopen! Ik zie dat mijn collega inmiddels gelukkig op je mailtje heeft gereageerd. Momenteel is het erg druk bij ons op de klantenservice, waardoor de reactietijd helaas wat langer is dan normaal. Daarom bied ik graag mijn excuses aan voor de late reactie!

Ik vind de site heel vervelend werken. De filters doen het gewoon niet, het sorteren werkt ook niet. Verder mooie producten maar de filters zijn heel irritant.

Goede foto's

De filters bij het zoeken naar het product dat je wilt

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Ik zal dit zeker meenemen en doorgeven aan de juiste afdeling zodat zij hier naar kunnen kijken.

Astrid wormgoor

Tot 2x toe kleding ontvangen met productiefout en dan nog niet gesproken te hebben over de retourverwerking en klantenservice 😂

Antwoorden als het in jullie voordeel is

Klantenservice, retourverwerking

Reactie My Jewellery:

Hi Astrid, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het op deze manier is verlopen! Momenteel is het erg druk bij ons op de klantenservice, waardoor de reactietijd helaas wat langer is dan... Hi Astrid, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het op deze manier is verlopen! Momenteel is het erg druk bij ons op de klantenservice, waardoor de reactietijd helaas wat langer is dan normaal. Daarom bied ik graag mijn excuses aan voor de late reactie! We doen echt ons uiterste best om alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden.