8.5/10

Gabriëlle

Ik heb een maand geleden een zilveren horloge met een slangenprint bandje gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb deze niet veel gedragen, maar toch is laatst de sluiting zonder te blijven hangen en...

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat je horloge kapot is gegaan. Als je hierover nog geen contact hebt opgenomen, raad ik je dit nog te doen met onze klantenservice. We helpen je dan graag verder 😊.

Altijd super leuke spullen van goede kwaliteit. Leveren snel en is leuk verpakt! Ook terug sturen gaat makkelijk. Altijd happy als ik weer iets heb besteld bij my Jewellery.

- goede kwaliteit producten
- goede service
- snelle service
- leuke verpakkingen

Geen verbeterpunten.

Karlijn

Erg blij met de service en de goeie sieraden

Goeie kwaliteit

Nvt

Djoeke

Snelle verzending

Leuk verpakt, goede kwaliteit

Heb ik niet :)

Snelle levering, aardige klantenservice en leuke acties. De kwaliteit van de kleding vind ik soms wel tegenvallen.

Jet

Zeer prettige site. Leverd snel!

Leverd snel, producten zijn mooi en blijven lang mooi.

De garantie periode van sommige items zijn te kort. Bijv. Een half jaar voor een horloge.

Goede kwaliteit en leuke modieuze items,snelle service en leuke verpakking.Als je jarig bent

Service, kwaliteit, persoonlijk

Kwaliteit van de sieraden maar ook van de kleding is echt fantastisch!! Snelle levering en altijd een leuke verpakking.

Zeer klantvriendelijk, super kwaliteit en altijd leuke nieuwe items

Misschien ooit een app ontwikkelen dan hoef je niet meer via je telefoon naar de site. Verder heb ik geen verbeterpunten

Lotte de haan

Stofje van het jurkje van €40 vond ik lang niet dat geld waard. Heel jammer dat ik retourkosten moest betalen. Bezorging was wel snel.

Bezorging was snel
Er stond wel bij dat de decolleté van het jurkje nogal laag uitviel, dat klopte wel.

Gratis retourneren
Betere informatie over het materiaal van de kleding

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat de kwaliteit van de jurk niet helemaal naar wens was. We zullen je feedback meenemen. 😊

Superleuke accessoires en snelle levering met een persoonlijk tintje. Goede service en klantvriendelijk! Echt een aanrader.

Snelle klantenservice en levering

Nvt