Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Karolien Lochy

Zeer goed!

Goede service, snelle levering

Ik had het jullie al in Messenger berichtje gestuurd, ik miste een moeder-zoon bandje. Mijn dochters hebben zo een roze met hartje en had graag voor mijn zoontje zo een zwart gehad. Ik heb ergens... Ik had het jullie al in Messenger berichtje gestuurd, ik miste een moeder-zoon bandje. Mijn dochters hebben zo een roze met hartje en had graag voor mijn zoontje zo een zwart gehad. Ik heb ergens iets gelijkaardigs laten maken maar wil toch gewoon het liefste hetzelfde hartje maar met een zwart bandje.

Reactie My Jewellery:

Hi Karolien! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We nemen je tip/idee ook zeker mee! We waarderen het enorm dat je met ons meedenkt, dankjewel... Hi Karolien! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We nemen je tip/idee ook zeker mee! We waarderen het enorm dat je met ons meedenkt, dankjewel hiervoor! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze gave items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Kels

Heel goed, alles was netjes geleverd.

Nette levering van de ingepakte spullen, voor de prijs is het dan ook een goede kwaliteit.

Reactie My Jewellery:

Hi Kels, bedankt voor je feedback! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen! We zien je graag terug in onze... Hi Kels, bedankt voor je feedback! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen! We zien je graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Alisha

Kettingen en armbanden gekocht

Gratis verzenden, leuke acties en ze gaan altijd mee met de trend.

Sneller aanvullen als iets uitverkocht is.

Reactie My Jewellery:

Hi Alisha, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We proberen onze uitverkochte items altijd zo snel mogelijk aan te vullen. Ik ga jouw feedback in ieder geval... Hi Alisha, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We proberen onze uitverkochte items altijd zo snel mogelijk aan te vullen. Ik ga jouw feedback in ieder geval doorzetten, zodat we de snelheid hierin kunnen blijven verbeteren! Dank daarvoor! Hopelijk tot snel in onze webshop of boutiques! Liefs, Jeske Team My Jewellery

Margreet

Toffe winkel en webshop!

Mooie sieraden en kleding, snelle levering.

Snellere reactie op vragen, verbeteren kwaliteit kleding.

Reactie My Jewellery:

Hi Margreet, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je onze kleding & sieraden zo mooi vindt, en de levering snel is. Ik ga je feedback wat betreft de reactiesnelheid en kwaliteit... Hi Margreet, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je onze kleding & sieraden zo mooi vindt, en de levering snel is. Ik ga je feedback wat betreft de reactiesnelheid en kwaliteit doorzetten. Zo kunnen we onze service blijven verbeteren! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Janou Larue

Heel goed, bestel er vaak!

Snelle levering, erg leuke items

Op de iPad is de website niet te gebruiken, dan verspringt de pagina steeds. Op de telefoon gaat het wel goed.

Reactie My Jewellery:

Hi Janou, bedankt voor je berichtje! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik ga jouw feedback wat betreft de werking van de website op telefoon/IPad doorzetten. Zo kunnen we dit in de... Hi Janou, bedankt voor je berichtje! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik ga jouw feedback wat betreft de werking van de website op telefoon/IPad doorzetten. Zo kunnen we dit in de toekomst verbeteren, zodat shoppen nóg makkelijker & fijner gaat worden! Hopelijk tot snel in onze webshop of boutiques! Liefs, Jeske Team My Jewellery

miranda

Leuke gezellige winkel en een overzichtelijke site

altijd een snelle levering als je besteld en in de winkel een vriendelijk gezicht die je altijd behulpzaam is

Reactie My Jewellery:

Hi Miranda! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze boutique en over onze webshop, dat vinden wij super fijn om te horen! We hopen je snel weer blij te mogen... Hi Miranda! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over onze boutique en over onze webshop, dat vinden wij super fijn om te horen! We hopen je snel weer blij te mogen maken met een van onze leuke items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Melanie

Altijd snelle service en ontzettend leuke up to date sieraden en kleding voor kleine prijsjes! Ook altijd leuk om kado te geven

De leuke prijsjes

Niets, gewoon zo doorgaan!

Reactie My Jewellery:

Hi Melanie! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Wat leuk dat je dit ook cadeau doet aan vriendinnen of familie! We hopen je snel weer blij te... Hi Melanie! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Wat leuk dat je dit ook cadeau doet aan vriendinnen of familie! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Julia

Hele leuke en aardige mensen in de winkel en online! Super leuke spulletjes van goede kwaliteit!

Leuke mensen
Goede kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Julia, bedankt voor je berichtje! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dat motiveert ons om de allerbeste service te blijven bieden! We zien je heel graag terug in... Hi Julia, bedankt voor je berichtje! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dat motiveert ons om de allerbeste service te blijven bieden! We zien je heel graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Nadia

Heel goed! De site is erg overzichtelijk! Personeel in de winkels zijn ook super aardig!

Snelle service en pakketjes worden leuk ingepakt.

Reactie My Jewellery:

Hi Nadia! Wat super leuk om te zien dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery! De meiden in de boutique zullen dit ook vast leuk vinden om te horen. We hopen je snel weer terug te zien in een... Hi Nadia! Wat super leuk om te zien dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery! De meiden in de boutique zullen dit ook vast leuk vinden om te horen. We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

Sss

Goed!

Goede kwaliteit

Meer op voorraad

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je berichtje! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik ga je feedback wat betreft het bevoorraden zeker doorsturen, dankjewel daarvoor! We zien je graag terug in onze webshop of... Hi, bedankt voor je berichtje! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik ga je feedback wat betreft het bevoorraden zeker doorsturen, dankjewel daarvoor! We zien je graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!