Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

H.

Hele fijne ervaring, rokjes zijn een grote favoriet!

Goede kwaliteit en snelle levering. Er staat duidelijk advies over de pasvorm bij kleding.

Reactie My Jewellery:

Hi, Super bedankt voor je goede feedback! Erg leuk om te horen dat je zo fan bent van onze rokjes & dat je blij bent met onze kwaliteit en snelle levering! Mocht je nog eens een verbeterpuntje... Hi, Super bedankt voor je goede feedback! Erg leuk om te horen dat je zo fan bent van onze rokjes & dat je blij bent met onze kwaliteit en snelle levering! Mocht je nog eens een verbeterpuntje bedenken, laat het ons dan vooral weten. Zodat wij altijd de beste kwaliteit kunnen leveren. We hopen je snel weer eens te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Gerda

Ik ben dol op jullie kleding en vooral op de jurkjes. Ik kom graag in jullie winkels (jammer dat de meeste zo klein zijn dat je nu niet spontaan even binnen kunt lopen, maar gelukkig is er internet)... Ik ben dol op jullie kleding en vooral op de jurkjes. Ik kom graag in jullie winkels (jammer dat de meeste zo klein zijn dat je nu niet spontaan even binnen kunt lopen, maar gelukkig is er internet) en ik val dan vaak voor de jurkjes die jullie verkoopsters aan hebben. Ik kijk altijd wie er ongeveer hetzelfde postuur heeft als ik en dan pas ik meestal het jurkje dat ze aan heeft. Bij mij werkt dat dus :-).

Goede prijs-kwaliteit verhouding; vaak nieuwe items; goed inkoopbeleid; snelle levering en adequate communicatie over de levering; zeer goede klachtafwikkeling.

Ik zou het wel fijn vinden als de verzending iets eerder gratis is. Dat zou de drempel voor mij verlagen.

Reactie My Jewellery:

Hi Gerda, bedankt dat je de tijd hebt genomen ons feedback te geven! Super fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent onze items en medewerkers, dit is precies wat wij willen bereiken! Wat leuk dat... Hi Gerda, bedankt dat je de tijd hebt genomen ons feedback te geven! Super fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent onze items en medewerkers, dit is precies wat wij willen bereiken! Wat leuk dat jij inspiratie haalt uit de outfits van de meiden in onze boutiques. Wij nemen je tip over onze verzendkosten zeker mee en zullen kijken wat wij hieraan kunnen veranderen! We hopen dat je snel weer een kijkje neemt in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Sjan

Mooie spullen en goeie service

Misschien wat grotere maten zoals kleding en sieraden.

Reactie My Jewellery:

Hi Sjan, bedankt voor je feedback. 5 sterren, wauw! Ik vind het leuk om te lezen dat je blij bent met onze items en de goede service. Bedankt voor je tip over onze maatvoering, ik zal deze zeker... Hi Sjan, bedankt voor je feedback. 5 sterren, wauw! Ik vind het leuk om te lezen dat je blij bent met onze items en de goede service. Bedankt voor je tip over onze maatvoering, ik zal deze zeker doorzetten naar mijn collega's. Zij zullen kijken hoe ze dit kunnen verbeteren! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Jose knol

Ja goed. Leuke dingen en snel geleverd

Ja fijn winkelen

Nee eigenlijk niet goeie service

Reactie My Jewellery:

Hi Jose! Wauw wat een fijne feedback, dankjewel! Ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze items, winkel en de service. Dit is precies wat wij willen bereiken! Mocht je ooit... Hi Jose! Wauw wat een fijne feedback, dankjewel! Ik vind het super leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze items, winkel en de service. Dit is precies wat wij willen bereiken! Mocht je ooit vragen of opmerkingen hebben, horen wij dit graag. We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Anne

Heel goed. Mooie kleren!! Mooie stylen!

De mooie foto’s op de site waardoor ik direct dat hele setje wilt kopen! Vrolijke kleuren en de sieraden ook heel speels maar vrouwelijk!

De retourkosten vind ik erg aan de hoge kant. Verzendkosten betalen én retourkosten vind ik echt veel. Komt ook niet meer veel voor bij websites.

Reactie My Jewellery:

Hi Anne! Bedankt voor je super goede score, dit motiveert ons altijd erg. Erg leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze items! Ik zal jouw feedback over onze retourkosten zeker doorzetten naar... Hi Anne! Bedankt voor je super goede score, dit motiveert ons altijd erg. Erg leuk om te lezen dat je zo blij bent met onze items! Ik zal jouw feedback over onze retourkosten zeker doorzetten naar mijn collega's, zij zullen kijken of ze dit kunnen verbeteren! Voor nu kan je de pakketjes al wel gratis retourneren in een van onze boutiques. Zien we je snel weer terug bij My Jewellery? I hope so! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Rhebergen

Ik vind het erg jammer dat er betaald moet worden voor een retour en bij een truitje voor mijn dochter was na 3 dagen al een knoopje af.....

Prijzen niet al te hoog

Retour sturen zonder kosten, nu bestel ik zeker niets meer online

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen ons feedback te geven. Ik vind het fijn om te lezen dat je blij bent met de prijs van onze items. Wat vervelend dat het knoopje van de trui er af is gevallen,... Hi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen ons feedback te geven. Ik vind het fijn om te lezen dat je blij bent met de prijs van onze items. Wat vervelend dat het knoopje van de trui er af is gevallen, dat is niet de bedoeling! Ik raad je aan om hier even contact over op te nemen met onze klantenservice, zij kijken heel graag met je mee naar een oplossing hiervoor. Je kunt onze klantenservice bereiken via klantenservice@my-jewellery.com! Ik zal jouw tip over de retour kosten zeker doorgeven aan mijn collega's, zij zullen kijken of ze dit kunnen verbeteren. Voor nu kan je de items al wel gratis retourneren in onze boutiques! Ik hoop dat we je nog eens terug mogen zien! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Demi

Al mijn sieraden komen van my jewellery af.

Goede kwaliteit leuke spullen.

Meer info over levering van product. Producten die niet meer op voorraad zijn van de site af halen.

Reactie My Jewellery:

Hi Demi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, super lief! Erg fijn om te lezen dat je blij bent met de kwaliteit van onze items! Soms kan het zijn dat een item erg populair... Hi Demi! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, super lief! Erg fijn om te lezen dat je blij bent met de kwaliteit van onze items! Soms kan het zijn dat een item erg populair is en dat er meerdere klanten tegelijk een bestelling plaatsen. Ons systeem kan daardoor vastlopen en het niet op tijd verwerken als 'product niet op voorraad'. Wij proberen dit altijd zo snel mogelijk te verhelpen! Ik zal je tips zeker doorzetten naar mijn collega's en zij zullen hun best doen om dit te verbeteren! We hopen je snel weer te zien op onze webshop of gezellig tijdens een bezoek aan een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

melissa

Zeer positief, top kwaliteit

hele snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Melissa, bedankt voor jouw 5 star review! Super fijn te lezen dat je zo positief bent over onze snelle levering & de kwaliteit van onze items. We zien je graag weer verschijnen op onze... Hi Melissa, bedankt voor jouw 5 star review! Super fijn te lezen dat je zo positief bent over onze snelle levering & de kwaliteit van onze items. We zien je graag weer verschijnen op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Mariska

De jurk is erg mooi alleen de riem zat minder goed als op de foto

Dat het terugsturen van een riem van € 19,95 € 7,25 kost

Reactie My Jewellery:

Hi Mariska! Bedankt voor je (4 sterren!) review, super fijn om te lezen dat je blij met onze snelle levering! Jammer dat de riem niet goed zat. Ik zal je feedback over de verzendkosten zeker... Hi Mariska! Bedankt voor je (4 sterren!) review, super fijn om te lezen dat je blij met onze snelle levering! Jammer dat de riem niet goed zat. Ik zal je feedback over de verzendkosten zeker doorsturen naar mijn collega's en zij zullen kijken wat ze hier aan kunnen veranderen! Voor nu kan je jouw pakketje al wel gratis retourneren in onze boutiques! We hopen dat je snel weer eens een bezoekje brengt aan onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Inge

Goed!

Mooie en goede kwaliteit

Aan de prijzige kant

Reactie My Jewellery:

Hi Inge, bedankt voor jouw review. Wat super leuk om te zien dat je ons zo hoog beoordeeld, erg motiverend! De prijzen van onze producten komen tot stand door de kwaliteit die wij leveren! Zo zijn... Hi Inge, bedankt voor jouw review. Wat super leuk om te zien dat je ons zo hoog beoordeeld, erg motiverend! De prijzen van onze producten komen tot stand door de kwaliteit die wij leveren! Zo zijn onze sieraden bijvoorbeeld gemaakt door roestvrij staal en verkleuren ze niet! We hopen dat je snel weer te vinden bent op onze webshop of dat we je gezellig zien in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!