Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Ilse

Matige service. Ik had een verkeerd item gekregen en ik ging naar de winkel om zowel dat item als andere items te retourneren. Bleek dat ik moest bellen met de klantenservice. Zij was niet al te... Matige service. Ik had een verkeerd item gekregen en ik ging naar de winkel om zowel dat item als andere items te retourneren. Bleek dat ik moest bellen met de klantenservice. Zij was niet al te vriendelijk en puntje bij paaltje moest ik een foto sturen via whatsapp van het item. Alom gedoe en ik kreeg maar geen reactie via de app terwijl ik in de winkel stond. Ik rondje stad, uiteindelijk weer gebeld en toen kreeg ik reactie. Moest nog een aantal fotos sturen maar eindstand alles akkoord. Zou ik 16 euro tegoed krijgen, deze heb ik echter nooit gekregen.

Communicatie en bij foutieve bestelling ook ervoor zorgen dat ze dit in de winkel kunnen oplossen ipv dat de klant alles mag gaan doen. In de boetiek echt lieve meiden hoor, die wilden ook echt wel... Communicatie en bij foutieve bestelling ook ervoor zorgen dat ze dit in de winkel kunnen oplossen ipv dat de klant alles mag gaan doen. In de boetiek echt lieve meiden hoor, die wilden ook echt wel helpen!

Reactie My Jewellery:

Hi Ilse, bedankt voor jouw eerlijke review! Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest! Ik zie dat je op 15 juni via WhatsApp de tegoedcode hebt... Hi Ilse, bedankt voor jouw eerlijke review! Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest! Ik zie dat je op 15 juni via WhatsApp de tegoedcode hebt ontvangen. Mocht het zijn dat deze niet goed bij je is binnengekomen, mag je ons natuurlijk een berichtje sturen! Wij sturen je graag alsnog de tegoedcode door. Liefs Manon, team My Jewellery.

S

Goed!

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je jouw pakketje snel hebt mogen ontvangen. Veel plezier met jouw nieuwe ringen! Kom je snel weer gezellig shoppen? Liefs, Daniek team My... Hi! Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je jouw pakketje snel hebt mogen ontvangen. Veel plezier met jouw nieuwe ringen! Kom je snel weer gezellig shoppen? Liefs, Daniek team My Jewellery.

N.v.t.

Goede ervaring. De kleding zag er mooi uit en past goed.

Snelle reactie. Snelle levering.

Geen.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over je aankoop bij ons. 😍 Mega fijn dat je pakketje ook zo snel geleverd werd, heel veel plezier met je... Hi, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over je aankoop bij ons. 😍 Mega fijn dat je pakketje ook zo snel geleverd werd, heel veel plezier met je nieuwe items en hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Fleur

Reactie My Jewellery:

Hi Fleur! Bedankt voor je mooie review! Super dat je zo tevreden bent! Dit vinden wij erg fijn om te horen! Veel plezier met je nieuwe items! Kom je snel weer bij ons shoppen? Lief Manon, team My... Hi Fleur! Bedankt voor je mooie review! Super dat je zo tevreden bent! Dit vinden wij erg fijn om te horen! Veel plezier met je nieuwe items! Kom je snel weer bij ons shoppen? Lief Manon, team My Jewellery.

Kate Riches

Mooie ontwerpen. Klantvriendelijk en doen niet moeilijk met terug brengen

Vriendelijk
Helpen je graag
Nemen de tijd

Reactie My Jewellery:

Hi Kate! Bedankt voor je positieve review! Super leuk dat je bij ons hebt geshopt en leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery. Ik wens je veel plezier met je nieuwe items! Kom je snel weer... Hi Kate! Bedankt voor je positieve review! Super leuk dat je bij ons hebt geshopt en leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery. Ik wens je veel plezier met je nieuwe items! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

D. Gerritsen

Goede en snelle service/afhandling na melding van een defect armbandje.

Snelle service via de mail.

Reactie My Jewellery:

Hi Desi, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo goed en snel bent geholpen door onze klantenservice. Dat horen wij natuurlijk graag! Ik wens je heel veel plezier met het... Hi Desi, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo goed en snel bent geholpen door onze klantenservice. Dat horen wij natuurlijk graag! Ik wens je heel veel plezier met het nieuwe armbandje en hopelijk kom je snel weer gezellig bij ons shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Naomi

Ontzettend goed en snel en heel blij met de bikini.

De bestelling was er de volgende al echt super fijn!

Reactie My Jewellery:

Hi Naomi, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe bikini en dat je deze zo snel had ontvangen! 🤩 Heel veel draagplezier deze zomer en hopelijk... Hi Naomi, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe bikini en dat je deze zo snel had ontvangen! 🤩 Heel veel draagplezier deze zomer en hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Sam

Heel goed

Aardige medewerkers altijd in de winkel
Prijzen niet al te hoog, wel super goede kwaliteit

Maten vallen wel enorm klein..

Reactie My Jewellery:

Hi Sam! Bedankt voor je 10/10 review! YAY! Enorm fijn om te horen dat je zo happy wordt van de kwaliteit van onze items en de service! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Esther

Maat klopt helemaal niet. Nu zijn de verzendkosten 2x voor mijn rekening.
1ste keer dat ik hier besteld heb, maar dit risico neem ik niet meer.

Snel bezorgd

Maat goed aangeven, valt erg groot, valt klein. Nu leek XS wel een L

Reactie My Jewellery:

Hi Esther, bedankt voor jouw eerlijke review. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? De meiden daar staat namelijk altijd voor je klaar! Wij... Hi Esther, bedankt voor jouw eerlijke review. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? De meiden daar staat namelijk altijd voor je klaar! Wij waarderen feedback enorm en zullen jouw punten dus ook zeker meenemen in de toekomst. Liefs, Dewi team My Jewellery

Lisa

Super blij met m’n nieuwe kleding

Snelle levering, leuke producten tegen leuke prijzen!

Ik had een rokje waar een broekje in zat. Ideaal! Wilde eigenlijk nog z’n rokje maar daar kan je niet op zoeken. Staat ook niet in de titel vermeld.

Reactie My Jewellery:

Hi Lisa! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar worden wij enorm blij van! Als je op onze website in de zoekbalk 'Skort' intypt, verschijnen al onze broekrokjes! 'Skort' staat namelijk voor short... Hi Lisa! WOW! Bedankt voor jouw 10/10 review! Daar worden wij enorm blij van! Als je op onze website in de zoekbalk 'Skort' intypt, verschijnen al onze broekrokjes! 'Skort' staat namelijk voor short en skirt. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery