Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Franka

Over het algemeen goed. Leuke sieraden en kleding. Snelle verzending van bestellingen en mooie boutiques.

Leuk aanbod en fijne winkels

Jurkjes niet altijd de beste kwaliteit. Meermaals losse naden etc. gezien.

Reactie My Jewellery:

Hi Franka, bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen dat je enthousiast bent over My Jewellery! We vinden het fijn dat je de tijd neemt om feedback te geven. Ik ga dit zeker doorzetten naar mijn... Hi Franka, bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen dat je enthousiast bent over My Jewellery! We vinden het fijn dat je de tijd neemt om feedback te geven. Ik ga dit zeker doorzetten naar mijn collega’s en zij zullen kijken of ze hier iets aan kunnen veranderen. Liefs Janneke, team My Jewellery!

Jj

Super leuke sieraden!

Snelle verzendtijd, leuke sieraden.

Bestelling kunnen wijzigen

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je review & voor je tip, deze staat genoteerd! We hopen je graag terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs Janneke, team My Jewellery!

Amber

Altijd een feestje

Leuke sieraden

Reactie My Jewellery:

Hi Amber! Bedankt voor je review, super lief! We hopen je graag terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs Janneke, team My Jewellery!

Kelly

Ik koop er altijd veel sieraden en weet dat de kwaliteit goed is.

Geen verkleuring en groot assortiment

Reactietijd op Whatsapp

Reactie My Jewellery:

Hi Kelly! Wat superleuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, hier gaan we zeker iets mee doen! We hopen je nog eens terug te zien in... Hi Kelly! Wat superleuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven, hier gaan we zeker iets mee doen! We hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs Janneke, team My Jewellery!

Ria

Voor de eerste keer besteld, en echt heel snel geleverd binnen 1 dag

snelle levering, en mooie kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Ria! Bedankt voor je review! Wat super leuk om te horen dat dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We doen erg ons best om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden! Hopelijk kunnen we je... Hi Ria! Bedankt voor je review! Wat super leuk om te horen dat dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We doen erg ons best om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden! Hopelijk kunnen we je snel weer blij maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Top

goede kwaliteit, snelle bezorging

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je review! Erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Happy shopping! Liefs,... Hi! Bedankt voor je review! Erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Happy shopping! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Danielle

Love it! Mooie winkels, vriendelijk personeel en een goede site!

Sieraden blijven heel erg mooi (ook als je ermee doucht), mooie winkels en een duidelijke site.

Prijs-kwaliteit verhouding kleding mag beter. Vaak veel losse draadjes, knoopjes die snel losgaan of nog maar aan één draadje hangen en ritsen die snel niet meer sluiten of vast komen te zitten.

Reactie My Jewellery:

Hi Danielle! Bedankt voor je review. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Dit motiveert ons enorm! We nemen je feedback ook zeker mee om dit te kunnen verbeteren. Je kunt altijd... Hi Danielle! Bedankt voor je review. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Dit motiveert ons enorm! We nemen je feedback ook zeker mee om dit te kunnen verbeteren. Je kunt altijd contact met ons opnemen wanneer een item kapot is of een rits niet goed werkt, dan helpen we je heel graag! Hopelijk mogen we je snel weer blij maken met een van onze items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Marion

Prima!

Goede prijs kwaliteit

Ik bestelde 2 kledingstukken. Er was een vertraging op de producten waarvoor ik een mail kreeg. Later werd 1 stuks geleverd. Contact gehad via de mail. Snelle reactie plus een nieuwe track en tracé... Ik bestelde 2 kledingstukken. Er was een vertraging op de producten waarvoor ik een mail kreeg. Later werd 1 stuks geleverd. Contact gehad via de mail. Snelle reactie plus een nieuwe track en tracé code want het andere jurkje kwam de dag erna. Helaas niets meer van gehoord en vandaag een terugstorting van het bedrag. Wacht nog wel op een mail van jullie of het jurkje wel of niet meer leverbaar is. De track en tracé code werkt ook niet meer helaas.

Reactie My Jewellery:

Hi Marion! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met het jurkje. Het kan soms zo zijn dat een product uiteindelijk niet meer op voorraad blijkt te zijn en je hier... Hi Marion! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met het jurkje. Het kan soms zo zijn dat een product uiteindelijk niet meer op voorraad blijkt te zijn en je hier een mailtje van krijg. Fijn om te horen dat het goed is opgelost door onze klantenservice! We nemen deze feedback ook zeker mee om dit in de toekomst te kunnen verbeteren! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Naomi

Fijn bedrijf met leuke kleding en lieve medewerkers

Leuke producten/kleding

De kwaliteit van de kleding kan wel beter, voor de prijs. Heel vaak met jurkjes loopt de rits vast en veel draadjes dus niet super afgewerkt. Knoopjes snel los enzovoort.

Reactie My Jewellery:

Hi Naomi! Bedankt voor je feedback. We nemen je feedback zeker mee om dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Vervelend dat je de ervaring hebt dat de ritsen niet goed werken en de knoopjes los... Hi Naomi! Bedankt voor je feedback. We nemen je feedback zeker mee om dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Vervelend dat je de ervaring hebt dat de ritsen niet goed werken en de knoopjes los zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wanneer dit nog een keer voorkomt kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kijken altijd heel graag met je mee naar een passende oplossing hiervoor. We vinden het heel fijn om te horen dat je My Jewellery een leuk bedrijf vindt! Hopelijk zien we je snel weer in een van onze boutiques of op de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Danique

Positief

Leuke producten, prima prijzen, mogelijkheid tot achteraf betalen

Ik bestelde in eerste instantie drie paar oorbellen (nog niet ingelogd), maar blijkbaar zaten er nog oorbellen in mijn winkelmandje, dus die werden eraan toegevoegd zonder waarschuwing toen ik... Ik bestelde in eerste instantie drie paar oorbellen (nog niet ingelogd), maar blijkbaar zaten er nog oorbellen in mijn winkelmandje, dus die werden eraan toegevoegd zonder waarschuwing toen ik bestelde. Ik kwam hier pas achter nadat ik besteld had en het after pay-formulier zag met zeven paar oorbellen. Dit was geen ramp, maar wel vervelend, omdat ik retourkosten voor die oorbellen heb moeten betalen.

Reactie My Jewellery:

Hi Danique, bedankt voor je feedback. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We gaan je feedback wat betreft de items in het winkelmandje zeker meenemen zodat we jouw online... Hi Danique, bedankt voor je feedback. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We gaan je feedback wat betreft de items in het winkelmandje zeker meenemen zodat we jouw online shop ervaring nog beter kunnen maken. Hopelijk tot snel! Liefs, Amy team My Jewellery!