8.5/10

Super leuke winkel en webshop! Mooie producten voor een betaalbare prijs. Verzending kan sneller, meestal duurt het 3 dagen voordat je het binnenhebt.

Aantrekkelijke website, makkelijk bestellen en leuke kleding voor fijne prijzen.

Snellere verzending

De jong

Super service en geweldige sieraden en kleding. Ben ook echt gek op de sample sale die ieder jaar word gehouden

Alles is kwalitatief echt top, altijd vriendelijk , gewoon een super store en website

Kleding maten kloppen vaak niet, ik heb een s maar moet qua jassen enzo altijd groter en qua kleding vaak iets kleiner, bijna nooit op de maat

Ik heb een kettinkje gekocht dat binnen no time kapot was, terwijl ik er zelf echt voorzichtig mee gedaan heb. Vervolgens word ik totaal niet netjes geholpen. Vind de producten echt leuk, maar de...

Ze reageren snel maar je hebt er vervolgens niks aan.

Garantie beter regelen.

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat super vervelend dat je ketting snel kapot is gegaan. Wij hanteren een garantietermijn van 30 dagen. Mocht je item hier buiten vallen, kijken we toch altijd graag nog naar je kapotte item.

Isa

Leuke sieraden, veel keuzes,snelle verzending. Alleen wel wat prijzig en de verzendkosten zouden met een lager bedrag al gratis kunnen.

Mooie sieraden,veel keuze en snelle levering

Prijs aan de hoge kant & verzendkosten eerder gratis

Erge fijne site en service super leuke kleding en sieraden! Je ontvangt je bestelling erg snel. Als je een vraag hebt en je stelt die in de chat word je snel en goed geholpen. Ik vind alleen de...

Goede kwaliteit en snelle levering.

De verzending is aan de dure kant als je het vergelijkt met andere sites.

Bep Hendriks-Evers

Mooie kleding voor een heel betaalbare prijs.

Bij de pantalon werd vermeld dat de maat klein uitvalt. Het colbertje viel groot uit zo werd vermeld. Uiteraard heb ik hiet bij het bestellen rekening mee gehouden en alles past precies.

Jill

Een cadeau voor mijn vriendin besteld, hij was echter nog niet verzonden op de dag dat ik hem moest ontvangen (ze ging op lange reis) dus een mail gestuurd met de vraag of ze deze bestelling konden...

Het product was mooi.

Wanneer een order nog niet gepakt is en het product het warenhuis nog niet heeft verlaten zou deze bestelling gewoon geannuleerd moeten kunnen worden. Het is onzin dat deze dan eerst verstuurd moet worden om vervolgens weer geretourneerd te worden, met alle extra kosten die hiermee gepaard gaan voor beide partijen.

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! We zullen je feedback meenemen. Retourneren is eventueel kosteloos in een van onze boutiques.

Nadine Weijermans

Mijn kast hangt tegenwoordig helemaal vol met my jewellery. Een hele boel leuke jurkjes en rokjes die je zowel in de zomer als voor- en najaar aan kunt trekken. De prijs-kwaliteit verhouding is...

Altijd leuke nieuwe printjes en deze dan zowel in 'n lange als korte rok, blouse, jurkje zodat er voor iedereen wel iets tussen hangt. Daarbij ook snelle levering, leuk verpakt en wanneer je een vraag stelt via de app krijg je meestal snel een duidelijk antwoord.

De maten zijn soms moeilijk in te schatten. Ik heb een heleboel jurkjes in xs terwijl ik normaal s/m heb, maar het kan ook zomaar voorkomen dat ik een jurkje dat het zelfde model heeft als 'n ander, alleen uit 'n ander stofje bestaat weer 'n maat groter moet pakken.

Esther Eikelenboom

Duurt helaas wat langer voordat het binnen is, maar geven ze ook aan op de site. Mooie dingen op de site. Wel jammer dat je de retour kosten zelf moet betalen.

Ik had een broek besteld en die kwam zeer gekreukt en gefrommeld aan, duidelijk een retour... wel jammer dat ze dit dan niet eerst netjes en opnieuw verpakken en dan opsturen.

Esmée Poppe

Ik heb al meerdere keren iets besteld op MyJewellery en ben er zeer tevreden mee. De items gaan lang mee en ze blijven mooi. Ook is de site heel overzichtelijk. Ook ben ik al in een van de winkels...

Snelle lever tijd, vriendelijk personeel en een zeer overzichtelijke website