Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Sofie

Erg goed!

Goede en snelle klantenservice
Goede oplossingen voor problemen

Sluitingen van sierraden zijn opvallend vaak kapot, echter wordt er wel door de klantenservice meteen een nieuwe opgestuurd

Reactie My Jewellery:

Hi Sofie, bedankt voor je feedback! Leuk om te zien dat je tevreden bent over de snelle service, levering en oplossingen die wij bij My Jewellery bieden! Ik ga je feedback over de sluitingen zeker... Hi Sofie, bedankt voor je feedback! Leuk om te zien dat je tevreden bent over de snelle service, levering en oplossingen die wij bij My Jewellery bieden! Ik ga je feedback over de sluitingen zeker meenemen en hopelijk zal dit probleem in de toekomst minder vaak voorkomen. Hopelijk tot snel in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Robyn

Echt een leuke site!

Misschien ook echt zilver gaan verkopen ? Voor mensen met een gevoelige oor

Reactie My Jewellery:

Hi Robyn, ik vind het mooi om te zien dat je zo tevreden bent over de webshop en snelle levering van My Jewellery! Leuk dat je met ons meedenkt, ik ga je feedback over het verkopen van echt zilver... Hi Robyn, ik vind het mooi om te zien dat je zo tevreden bent over de webshop en snelle levering van My Jewellery! Leuk dat je met ons meedenkt, ik ga je feedback over het verkopen van echt zilver zeker doorzetten. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Iris

Altijd een plezierige ervaring!

Goede kwaliteit bij de items die koopt en super vriendelijk personeel

Reactie My Jewellery:

Hi Iris, super fijn dat je een plezierige ervaring hebt gehad met My Jewellery! Ik vind het dan ook leuk om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze items en het personeel. We hopen... Hi Iris, super fijn dat je een plezierige ervaring hebt gehad met My Jewellery! Ik vind het dan ook leuk om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze items en het personeel. We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!

C.

Wisselend

Fijne kleding en goede kwaliteit

Klantenservice. Paar keer problemen gehad en niet opgelost

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over de kleding en de kwaliteit van My Jewellery! Super vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad met onze... Hi, bedankt voor je feedback! Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over de kleding en de kwaliteit van My Jewellery! Super vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad met onze klantenservice, dat is uiteraard niet de bedoeling. We doen er alles aan om onze service elke keer weer opnieuw te verbeteren! Wellicht zal een volgend contact jou verrassen! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Anne-Claire

Leuke sieraden van prima kwaliteit

Ruim aanbod van leuke sieraden

Retournerbeleid is niet van deze tijd. Meeste sites bieden kostenloos terugsturen aan. Hierdoor bestel ik uitsluitend sieraden en geen kleding. Kans dat kleding niet past of niet naar wens is en dus... Retournerbeleid is niet van deze tijd. Meeste sites bieden kostenloos terugsturen aan. Hierdoor bestel ik uitsluitend sieraden en geen kleding. Kans dat kleding niet past of niet naar wens is en dus retour moet, is groter dan bij de sieraden. Zonde, want op de site ziet jullie kleding er leuk en trendy uit!

Reactie My Jewellery:

Hi Anne-Claire, bedankt voor je feedback! Super fijn om te lezen dat je onzer sieraden leuk vindt! Jammer dat je niet tevreden bent met ons retourbeleid! Ik ga dit zeker doorzetten naar mijn... Hi Anne-Claire, bedankt voor je feedback! Super fijn om te lezen dat je onzer sieraden leuk vindt! Jammer dat je niet tevreden bent met ons retourbeleid! Ik ga dit zeker doorzetten naar mijn collega’s en zij zullen kijken of ze hier iets aan kunnen veranderen. Voor nu kan je de pakketjes wel gratis retourneren in een van onze boutiques! Liefs Janneke, team My Jewellery!

Irma

Super leuke kleding en pasvorm

Snelle service ook 's avonds

De retourkosten zelf moeten betalen is echt niet meer van deze tijd. Als je iets koopt waar je over twijfelt bv ivm maat/stijl/pasvorm weerhoudt dit mij ervan om te bestellen.

Reactie My Jewellery:

Hi Irma, bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven! Ik ga dit zeker doorzetten naar mijn collega’s en zij zullen kijken of ze hier iets aan kunnen veranderen. Voor nu kan je de... Hi Irma, bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven! Ik ga dit zeker doorzetten naar mijn collega’s en zij zullen kijken of ze hier iets aan kunnen veranderen. Voor nu kan je de pakketjes wel gratis retourneren in een van onze boutiques! Liefs Janneke, team My Jewellery!

Maureen

Geweldig ??

Snelle verzending, goede klantenservice

Retourkosten voor de koper is écht een nadeel en Weerhoudt me om vaker te bestellen.

Reactie My Jewellery:

Hi Maureen, bedankt voor je feedback! Super leuk om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We gaan je feedback wat betreft de retourkosten zeker meenemen om jouw online shop ervaring nog... Hi Maureen, bedankt voor je feedback! Super leuk om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We gaan je feedback wat betreft de retourkosten zeker meenemen om jouw online shop ervaring nog beter te kunnen maken. We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

Joy

Top

Mooie kwaliteit kleding, leuke sieraden!

Reactie My Jewellery:

Hi Joy, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. Wat superleuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden! We hopen je nog eens terug te zien in een van onze... Hi Joy, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. Wat superleuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze sieraden! We hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs Janneke, team My Jewellery!

Lise C

Top

Mooie juwelen, verkleurd niet
Prijs-kwaliteit is dik in orde
Mooie verpakkingen

Reactie My Jewellery:

Hi Lise! Bedankt voor je feedback! Super fijn om te lezen dat je tevreden bent de kwaliteit van onze sieraden! We hopen je graag terug te zien in een van onze boutiques of op onze website. Liefs... Hi Lise! Bedankt voor je feedback! Super fijn om te lezen dat je tevreden bent de kwaliteit van onze sieraden! We hopen je graag terug te zien in een van onze boutiques of op onze website. Liefs Janneke, team My Jewellery!

Esther

Mooie kleding en sieraden

Goede communicatie en klantenservice via de chat is heel fijn, mooi verpakt en fijne website

Reactie My Jewellery:

Hi Esther! Bedankt voor je feedback, super leuk om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice! We hopen je graag terug te zien op de webshop of in een van onze boutiques. Liefs... Hi Esther! Bedankt voor je feedback, super leuk om te lezen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice! We hopen je graag terug te zien op de webshop of in een van onze boutiques. Liefs Janneke, team My Jewellery!