8.5/10

Pauline

Gek op My Jewellery!

Goede kwaliteit, mooie producten, snelle levering.

Voorraad sneller aanvullen.

Lies De Coen

Fantastisch, elke keer opnieuw

- snelle levering
- goede prijs-kwaliteit
- steeds meer nieuwe dingen in de shop

Misschien een grotere levering van kleine maten, small is er altijd zeer snel uit.

Kimberley

GE-WEL-DIG

Goede service, klantvriendelijk

BB

Alles gaat kapot

Leuke winkel en vriendelijk personeel.

De kwaliteit van de sieraden is ontzettend slecht. Het afgelopen jaar zijn er van mij een ring, een ketting met kraaltjes en 2 paar oorbellen kapot gegaan. Vandaag weer een paar hangoorbelletjes kapot gegaan die ik zelfs geruild had voor een ander paar die kapot was gegaan en waar ik de bon nog van had. Bizar slechte kwaliteit dus, zonde van mijn geld.

Reactie My Jewellery:

Hi, dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat dat de items kapot zijn gegaan! Mocht onze klantenservice je nog ergens mee kunnen helpen, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via... Hi, dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat dat de items kapot zijn gegaan! Mocht onze klantenservice je nog ergens mee kunnen helpen, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via onze verschillende kanalen telefoon/Whatsapp/mail/Facebook Messenger/live chat.

Lisa

Tot nu toe, elke keer een goede ervaring!

Snelle reactie bij klantenservice en een uitgebreide collectie.

Elisa

Super snelle fijne service

Goede collectie

De sieraden zijn goede kwaliteit, ze roesten niet dus je kunt ze gerust inhouden met douchen. De kleding vind ik heel leuk! Helemaal mijn smaakšŸ˜. Zeker een aanrader aan iedereen! Als ik in de... De sieraden zijn goede kwaliteit, ze roesten niet dus je kunt ze gerust inhouden met douchen. De kleding vind ik heel leuk! Helemaal mijn smaakšŸ˜. Zeker een aanrader aan iedereen! Als ik in de winkel ben koop ik altijd wat. Als je iets besteld hebt krijg je een mail als je pakketje onderweg is of als hij vertraging heeft heel fijn! Echt mijn lievelings winkel.

Goede kwaliteit, goede site, mooie sieraden en leuke kleding

Mooie sieraden en snelle levering

Overzichtelijke website

Marloes

Ik ervaar my jewellery als er fijn en prettig. Dit geldt zowel voor het bestellen als in de winkel iets kopen. Ik vind dat het personeel altijd vriendelijk is en bereid is om advies of hulp te... Ik ervaar my jewellery als er fijn en prettig. Dit geldt zowel voor het bestellen als in de winkel iets kopen. Ik vind dat het personeel altijd vriendelijk is en bereid is om advies of hulp te bieden waar nodig is. Online bestellen is ook helemaal top, verzenden van je pakketje duurt niet lang en de kwaliteit is meestal goed. Het enigste wat mij de laatste tijd opvalt is er vaak naatjes van de kleding kapot zijn of draaitjes uitsteken, kleding gaat daarom snel kapot.

Fijn personeel, beschrijving van kleding klopt als je online wilt bestellen dit is erg fijn voor je maten. Verzenden duurt niet lang en is met goede kwaliteit

Als iets kapot is en je dit wilt melden maar de winkel niet dichtbij is, is online de hulp service altijd goed en snel bereikbaar. Ze kunnen hier je goed advies geven en helpen.

Laatste tijd heb ik bij de kleding gehad dat naatjes kapot zijn en of er staatjes uitsteken waardoor kleding snel kapot gaat. Als je dan voor ā‚¬40 euro een jurkje koopt en na 2x dragen al kapot is vind ik dit wel veel geld.

Nancy

Geweldig!