Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Sandra Hoving

Snelle levering. Altijd tevreden met mijn bestellingen. Alleen de laatste ketting was na twee dagen helaas stuk. Verder tevreden.

Reactie My Jewellery:

Hi Sandra, dankjewel voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen dat je altijd zo tevreden bent en zo graag bij ons shopt. YES! Had je al contact gehad met de meiden van onze klantenservice over het... Hi Sandra, dankjewel voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen dat je altijd zo tevreden bent en zo graag bij ons shopt. YES! Had je al contact gehad met de meiden van onze klantenservice over het kapotte kettinkje? Wij geven namelijk 8 weken garantie op kapotte items en kijken daarom graag met je mee naar een oplossing. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Amy team My Jewellery.

Marika

Leuke sieraden voor een aantrekkelijke prijs

Reactie My Jewellery:

Hi Marika, dankjewel voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo fan bent van onze items & graag bij ons te vinden bent. Heel veel plezier met je geshopte items en hopelijk zien we je... Hi Marika, dankjewel voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo fan bent van onze items & graag bij ons te vinden bent. Heel veel plezier met je geshopte items en hopelijk zien we je snel weer gezellig bij ons langs. Liefs, Amy team My Jewellery.

Amy

Heel fijn

duidelijkheid, gebruiksgemak van de site, snelle levering, kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Amy, wat super leuk om te horen dat jij zo'n goede ervaring bij ons hebt en helemaal happy met ons bent. YES! Kom je snel weer gezellig bij ons shoppen? Liefs, Amy team My Jewellery.

Jessica van Ingen

Goede ervaring

Sierraden die niet verkleuren, kleding wat kwalitatief goed is

Een duidelijkere snellere website

Reactie My Jewellery:

Hi Jessica! Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Daar worden wij enorm blij van! Wij zullen jouw feedback wat betreft onze... Hi Jessica! Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Daar worden wij enorm blij van! Wij zullen jouw feedback wat betreft onze website meenemen in de toekomst! Veel plezier nog met je bestelde items! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

tevreden klant

Pakketje was zogegezd geleverd, maar had helemaal niets ontvangen. Zonder moeilijk te doen werd direct een nieuw pakket verstuurd.

Snelle, vriendelijke en efficiënte klantendienst die je ook efectief helpt.

Reactie My Jewellery:

Hi Febe, dankjewel voor jouw beoordeling. Wat super fijn om te horen dat dit meteen voor je is opgelost door de lieve meiden van onze klantenservice, en jij ook helemaal happy bent hiermee! Ik wens... Hi Febe, dankjewel voor jouw beoordeling. Wat super fijn om te horen dat dit meteen voor je is opgelost door de lieve meiden van onze klantenservice, en jij ook helemaal happy bent hiermee! Ik wens je heel veel plezier van je bestelde items & hopelijk zien we je snel weer gezellig bij ons terug. Liefs, Amy team My Jewellery.

Laura w

Top

Levering en tracking, toffe spullen

Meer oorbellen sets (kleine oorbellen) zouden tof zijn voor mensen met meerdere gaatjes

Reactie My Jewellery:

Hi Laura, dankjewel voor je review! Super leuk om te horen dat je zo fan bent van onze items. YES! Kom je snel weer gezellig bij ons langs? See you soon! Liefs, Amy team My Jewellery.

Viergever

Klant vriendelijk aan de telefoon

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je goed en fijn contact hebt gehad met onze klantenservice. Dat vinden wij erg belangrijk! Jammer om te zien dat je minder tevreden bent over de... Hi, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je goed en fijn contact hebt gehad met onze klantenservice. Dat vinden wij erg belangrijk! Jammer om te zien dat je minder tevreden bent over de snelheid en info over de verloop van je order. Wij zijn bezig om dit te verbeteren! Heel veel plezier met je nieuwe items en hopelijk kom je snel gezellig shoppen! We hebben ook hele gezellige boutiques, waar je altijd terecht kan. 💖 Liefs, Kay team My Jewellery

l

goede kwaliteit, snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent met de snelle levering en kwaliteit van onze leuke items. Kom je snel weer gezellig shoppen? Liefs, Daniek team My... Hi! Super bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent met de snelle levering en kwaliteit van onze leuke items. Kom je snel weer gezellig shoppen? Liefs, Daniek team My Jewellery.

Saskia

Goede prijs, makkelijk bestellen en snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Saskia. Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering & juiste prijs/kwaliteit verhouding. Veel plezier met jouw bestelling en we hopen dat je... Hi Saskia. Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je tevreden bent met de snelle levering & juiste prijs/kwaliteit verhouding. Veel plezier met jouw bestelling en we hopen dat je snel weer gezellig bij ons komt shoppen. Liefs, Daniek team My Jewellery.

Elena

Super

Goede service

Reactie My Jewellery:

Hi Elena. Onwijs bedankt voor jouw 10/10 review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. We hopen dat je snel weer gezellig komt shoppen. Liefs, Daniek team My Jewellery.