Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Marie Desnyder

Heel goed

Heel mooie items, foto’s komen overeen met hoe het item er echt uit ziet!

Reactie My Jewellery:

Hi Marie! Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Ik vind het heel leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze items! We hopen je graag nog eens terug te zien bij My... Hi Marie! Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Ik vind het heel leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze items! We hopen je graag nog eens terug te zien bij My Jewellery! Liefs, Janneke team My Jewellery!

M-leiden

Prachtige items, leuke kleding altijd net even anders en mooi materiaal!
Gek op de sieraden ook, word erg gelukkig van deze winkel!

Nette klantenservice, prima levering

Geen tip, maar het is in mijn ogen wel een “kleine maten” winkeltje, de meeste items vallen het mooist als je maat xs/s/m hebt, anders wordt het vooral aan de bovenkant wat lastiger!

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga jouw feedback zeker doorgeven aan mijn collega's en zij zullen kijken wat ze er mee kunnen... Hi, bedankt voor je feedback! Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga jouw feedback zeker doorgeven aan mijn collega's en zij zullen kijken wat ze er mee kunnen doen! We hopen je graag terug te zien in een van onze boutiques of op onze website. Liefs Janneke, team My Jewellery!

Marloes

Helaas bijna bij iedere bestelling iets gehad wat niet klopte. Een shirtje die stuk was, een item die ik miste of dat de maat heel anders valt.

Hele goede klantenservice. Je wordt gelijk goed geholpen en de fouten worden opgelost.
Super leuke kleding, dus ik blijf zeker bestellen.

Reactie My Jewellery:

Hi Marloes, super bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback achter te laten! Erg fijn om te lezen dat je blij bent met onze klantenservice! Ik hoop dat in de toekomst alles goed verloopt &... Hi Marloes, super bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback achter te laten! Erg fijn om te lezen dat je blij bent met onze klantenservice! Ik hoop dat in de toekomst alles goed verloopt & zie je graag terug in onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Lizzy

Altijd fijne klantenservice en als iets kapot is hebben ze altijd een goeie oplossing

goeie klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Lizzy, bedankt voor je feedback! Ik vind het leuk om te horen dat je tevreden bent over de klantenservice van My Jewellery! We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop.... Hi Lizzy, bedankt voor je feedback! Ik vind het leuk om te horen dat je tevreden bent over de klantenservice van My Jewellery! We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Lieze

Goede producten, zowel op vlak van prijs als van kwaliteit. Snelle oplossing wanneer er iets misgelopen is.

Snelle reactie via mail.

Reactie My Jewellery:

Hi Lieze, super fijn dat je zo tevreden bent over de items van My jewellery! Ook ben ik blij om te horen dat je met een snelle service een goede oplossing hebt ontvangen. We hopen je snel terug te... Hi Lieze, super fijn dat je zo tevreden bent over de items van My jewellery! Ook ben ik blij om te horen dat je met een snelle service een goede oplossing hebt ontvangen. We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Lisa vd Heuvel

Ik heb hele goede ervaringen met My Jewellery

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Ga zo door!

Reactie My Jewellery:

Hi Lisa, ik ben super blij om te zien dat je hele goede ervaringen hebt met My Jewellery! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze levering en prijs-/kwaliteitsverhouding. Hopelijk zien we... Hi Lisa, ik ben super blij om te zien dat je hele goede ervaringen hebt met My Jewellery! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze levering en prijs-/kwaliteitsverhouding. Hopelijk zien we je snel terug in een van onze boutiques of op onze webshop! Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Linda

Plezierig

Snelle reactie en oplossing

Reactie My Jewellery:

Hi Linda, ik ben blij om te zien dat je enthousiast bent over onze reactietijd en de oplossingen die wij bieden! Super fijn dat je My Jewellery als plezierig ervaart! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Flo

Goed!

Heel leuk en niet te duur, sommige dingen blijven niet heel Erg lang mooi maar dat maakt niet uit voor de prijs kan je dat ook niet verwachten

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Fijn om te zien dat je tevreden bent over de items van My Jewellery! Ik ga je feedback over de kwaliteit van items zeker meenemen, hopelijk zal dit in toekomst minder... Hi, bedankt voor je feedback! Fijn om te zien dat je tevreden bent over de items van My Jewellery! Ik ga je feedback over de kwaliteit van items zeker meenemen, hopelijk zal dit in toekomst minder vaak opvallen. Wij doen er alles aan om de beste service en kwaliteit te leveren! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Sanne

Heel goed

Prijs-kwaliteit verhouding

Reactie My Jewellery:

Hi Sanne, ik ben blij om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de prijs-/kwaliteitsverhouding zeker meenemen. We doen er alles aan om dit zo eerlijk mogelijk te... Hi Sanne, ik ben blij om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de prijs-/kwaliteitsverhouding zeker meenemen. We doen er alles aan om dit zo eerlijk mogelijk te houden! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Anita Poesse

Niet van echt-goud te onderscheiden, betaalbaar en blijft heel mooi !

Snel reageren, en snelle afhandeling bij retour !

Reactie My Jewellery:

Hi Anita, superleuk om te zien dat je zo enthousiast bent over de items van My Jewellery! We zien je graag snel terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team... Hi Anita, superleuk om te zien dat je zo enthousiast bent over de items van My Jewellery! We zien je graag snel terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!