8.5/10

sharon

Ze hebben er hele mooie sieraden en kleding ik zou het zeker aan raden

Vriendelijk geholpen en online webshop overzichtelijk.

Tip. Wat meer hoesjes voor je mobile verschillende iPhone hoesjes bijv

Ik heb een paar sieraden gekocht en een armbandje hiervan had een kapot sluitkinkje. Na wat contact op WhatsApp waarbij ik een foto stuurde en mijn ordernummer doorstuurde, wordt er nu gratis een... Ik heb een paar sieraden gekocht en een armbandje hiervan had een kapot sluitkinkje. Na wat contact op WhatsApp waarbij ik een foto stuurde en mijn ordernummer doorstuurde, wordt er nu gratis een nieuw armbandje naar mij gestuurd! Heel fijn!

Goede communicatie en erg behulpzaam

Janssen

Geef de juiste informatie. Ik ben bij een earparty (waarbij je bij aankoop van 2 paar oorbellen gratis gaatjes mag laten schieten) naar huis gestuurd met verkeerde informatie. Hierover heb ik... Geef de juiste informatie. Ik ben bij een earparty (waarbij je bij aankoop van 2 paar oorbellen gratis gaatjes mag laten schieten) naar huis gestuurd met verkeerde informatie. Hierover heb ik contact opgenomen met de klantenservice waarbij ik alsnog voor deze actie gaatjes mag laten schieten. Ik heb daarvoor nog 2x meer terug gegaan naar een winkel van my j waarbij ik steeds met lege handen naar huis ben gestuurd. Dus na 3x een bezoek aan een winkel te hebben gebracht ben ik zonder gaatjes en met alleen een 15% kortingsbon naar huis gestuurd. Erg slechte service

Zorg dat het personeel de goede informatie weet over acties
Zorg ervoor dat iedereen op één lijn zit om dit te voorkomen

Reactie My Jewellery:

Hi, dankjewel voor je feedback! Wat ontzettend vervelend dat dit zo is gegaan! Zou je misschien contact op willen nemen met onze klantenservice? Dit kan via onze verschillende kanalen... Hi, dankjewel voor je feedback! Wat ontzettend vervelend dat dit zo is gegaan! Zou je misschien contact op willen nemen met onze klantenservice? Dit kan via onze verschillende kanalen telefoon/mail/Facebook messenger. Dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing.

Charley

Mooie producten, snelle levering, overzichtelijke website

Mooie producten en snelle levering!

Snel toevoegen van items aan je wish list zou heel fijn zijn. Dan hoef je niet de hele tijd terug naar het overzicht, want dan beland je nooit bij de producten waar je aan het kijken was. Dus zou fijn zijn als de optie er is om gewoon alleen op het hartje te klikken en dat je dan niet automatisch doorgestuurd wordt naar het overzicht van je wish list.

Joëlle

Voor mijn verjaardag 3 gouden kettingen besteld. 1 ging na 1x dragen stuk. Via WhatsApp contact opgenomen met de klantenservice en netjes een nieuwe opgestuurd gekregen, hoefde niet eens de kapotte... Voor mijn verjaardag 3 gouden kettingen besteld. 1 ging na 1x dragen stuk. Via WhatsApp contact opgenomen met de klantenservice en netjes een nieuwe opgestuurd gekregen, hoefde niet eens de kapotte op te sturen. Klantenservice reageerde snel en ik had binnen een week een nieuwe! Verder verkleuren de kettingen niet en zijn ze bests stevig (op degene die kapot ging na ;))

Behulpzaam, snelle reactie

Wel jammer dat 1 van de kettingen direct stuk ging

Duidelijke informatie op de website. Bijvoorbeeld maten van de modellen.
In de winkels tot nu toe altijd vriendelijk personeel gehad!

Babs

Snelle reactie en levering. Sieraden mooie prijs en kwaliteit. Kleding vind ik persoonlijk erg duur en de kwaliteit is ook niet zo goed.

Reactie en service

Prijs kwaliteit kleding

Klantvriendelijk

Fijn dat ze de lengte van het model aangeven en de door haar gedragen maat.

Jessica van de peppel

Prima alleen jammer dat uitverkochte artikelen er op blijven staan.

Duidelijke fotos

Uitverkochte artiekelen aangeven

Goede klantenservice, snelle levering en leuke producten

Goede klantenservice, snelle levering en leuke producten

Als er een product uitverkocht is staat dit niet bij het product vermeld maar kun je gewoon niks bestellen dit komt een beetje vaag over