8.5/10

Boze klant

Slecht, het pakketje komt niet aan en er wordt niet gereageerd bij mailen of bellen.
KOOP HIER DUS VOORAL NIET!!! HET IS EEN SCAM

geen sterke punten, pure oplichterij

Een verbeterpunt zou zijn dat dit bedrijf stopt, als ik geld betaal voor iets en ik krijg niks en wordt ook nog eens genegeerd is dit bedrijf onwaardig

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij hebben verschillende kanalen waarop je ons kan bereiken; telefoon, Whatsapp, e-mail, chat en Facebook. Het kan soms wat langer duren voordat je een reactie ontvangt i.v.mm drukte, maar wij komen op alle berichtjes terug van onze klanten. Zou je via een van onze kanalen contact kunnen opnemen, mocht je nog geen passende oplossing hebben ontvangen.

Top!

Altijd de leukste kleding / sieraden van het moment!

Zorgen dat ze levertijd altijd waar maken, ook al begrijp ik dat het nu haast niet lukt door de groei

Zondag 29 september jurkje besteld voor de condoleance en crematie van mijn opa. Stond bij voor 23:00 besteld morgen in huis. Netjes optijd besteld dus verwachtte ik 3/4 oktober het jurkje te kunnen...

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat super vervelend dat je je pakketje niet op tijd hebt ontvangen. Op het moment van bestellen was het Glamourweekend, wij vermeldden toen op onze website dat het langer kan duren voordat je je pakketje kan ontvangen i.v.m. het Glamourweekend. We zullen je feedback meenemen over de communicatie van eventuele vertraging in de toekomst.

Celine

Ik vind het een hele duidelijke site! ben altijd heel tevreden en bestel met veel plezier op de website! mijn oorbellen blijven lang mooi en ik vind de prijs ook erg mooi! zou leuk zijn als er nog...

de sieraden blijven erg mooi, vriendelijke klantenservice en goede prijzen.

Leuke sieraden, maar de verzendtijd duurt erg lang.

De sieraden gaan lang mee en sluiten aan bij de nieuwste trends.

De verzendtijd duurt vaak erg lang.

Elyse

Helaas is my jewerly een voorbeeld van geen vertouwen. Je besteld iets in de hoop dat het binnen utiterlijk een week binnen is.. maar helaas komen zij hun beloftes niet na en ben ik al bijna 2 weken...

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat super vervelend dat de levertijd langer was dan verwacht. Wij doen er alles aan om de pakketjes zo snel mogelijk te verzenden. Soms komt het voor dat er vertraging is in de levering van de pakketjes, wij communiceren dit dan op onze website. We zullen je feedback meenemen over de communicatie van eventuele vertraging in de toekomst.

Trage verzending..
De kleren zijn super leuk, maar ik heb 29 september mijn order geplaatst en hij is nog steeds niet verzonden (8 dagen later)

Leuke kleding

Trage verzending

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wij doen er alles aan om de pakketjes zo snel mogelijk te verzenden. Soms komt het voor dat er vertraging is in de levering van de pakketjes, wij communiceren dit dan op onze website. We zullen je feedback meenemen over de communicatie van eventuele vertraging in de toekomst.

Over het algemeen een leuke winkel met goede service, alleen over mijn meest recente bestelling ben ik wat minder tevreden aangezien ik meer dan een week geleden wat had besteld maar het nog steeds...

Heel ruim assortiment en goede omschrijving op de website.

Het is me weleens voorgekomen dat ik iets uit de verpakking haalde en het helaas meteen kapot ging, dus misschien proberen de kwaliteit te verbeteren?

Lane verzending

Goede foto s

optijd aangeven dat de verzending langer duurt, mijn pakkeet duurt nu al bijna een week als ik dat had geweten was ik gewoon naar de winkel gegaan.

Reactie My Jewellery:

Dankjewel voor je feedback! Wat vervelend dat het langer duurde dan normaal voordat je je pakketje hebt ontvangen. We zullen je feedback meenemen over de communicatie van vertraging in de levering van pakketjes.

Leuke webshop

Elke week nieuwe toffe items

Geen verzendkosten