Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Eva

Top!

Duidelijke informatie, snelle levering, fijn website

Jammer dat je retourkosten moet betalen, zo is het lastig te bepalen welke maat je exact nodig hebt omdat je altijd dus één maat betaald moet terugsturen

Reactie My Jewellery:

Hi Eva. Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je jouw pakketje snel hebt mogen ontvangen & dat alle informatie op de website duidelijk vermeldt stond. Wist je dat je jouw pakketje... Hi Eva. Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je jouw pakketje snel hebt mogen ontvangen & dat alle informatie op de website duidelijk vermeldt stond. Wist je dat je jouw pakketje kosteloos kunt retourneren via een van onze boutiques? Liefs, Daniek team My Jewellery.

Lobke

Erg goed

Snelle levering en kwalitatief goede producten die niet verkleuren

Reactie My Jewellery:

Hi Lobke! Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over de items en de levering! Veel plezier met je nieuwe oorbellen en kettingen. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs... Hi Lobke! Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over de items en de levering! Veel plezier met je nieuwe oorbellen en kettingen. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Eva

Mooie producten! Levering ging helaas helemaal mis… ik had namelijk het verkeerd product ontvangen. Na 2 dagen heb ik een reactie gehad. Ik moest het verkeerde product terug sturen op een moeilijke... Mooie producten! Levering ging helaas helemaal mis… ik had namelijk het verkeerd product ontvangen. Na 2 dagen heb ik een reactie gehad. Ik moest het verkeerde product terug sturen op een moeilijke en uitgebreide manier. Het goede product zou ik pas ontvangen als het verkeerde product door hun was ontvangen. Hier ging veel tijd overheen, waardoor ik het juiste product te laat zou ontvangen! Dus het andere product bijbesteld, waardoor ik m’n korting kwijt was en extra verzendkosten moest betalen. Erg slechte klantenservice!

Mooie producten die nauwelijks verkleuren!

Klantenservice en levering

Reactie My Jewellery:

Hi Eva! Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik zie in ons systeem dat je inderdaad contact met ons hebt opgenomen. We hebben je een oplossing geboden, maar... Hi Eva! Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik zie in ons systeem dat je inderdaad contact met ons hebt opgenomen. We hebben je een oplossing geboden, maar helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Zou je hier nog eens naar willen kijken? Wij lossen dit graag met je op! Liefs Manon, team My Jewellery.

Marieke

Mijn ervaring is heel goed, mooie spullen voor een goede prijs, snelle verzending. Ik en mijn dochter zijn fan!

Jet

Super

Goede communicatie en biedt goede oplossingen wanneer bijvoorbeeld een ring kapot is gegaan. Ze gaven, omdat het binnen de garantie viel, mij een discount code voor de prijs van de ring zelf! Echt... Goede communicatie en biedt goede oplossingen wanneer bijvoorbeeld een ring kapot is gegaan. Ze gaven, omdat het binnen de garantie viel, mij een discount code voor de prijs van de ring zelf! Echt super.

Reactie My Jewellery:

Hi Jet ! Bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat onze klantenservice je goed geholpen heeft! Veel plezier nog met je ring & hopelijk tot snel! Liefs Manon, team My Jewellery.

Sanne

Erg goed

Snelle levering, snelle reactie bij vragen en goede oplossingen.

Reactie My Jewellery:

Hi Sanne! Bedankt voor je goede review! Fijn dat je zo tevreden ben over de levering en onze klantenservice! Dit vinden wij erg fijn om te horen. Veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel... Hi Sanne! Bedankt voor je goede review! Fijn dat je zo tevreden ben over de levering en onze klantenservice! Dit vinden wij erg fijn om te horen. Veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

L. Theunissen

Leuke winkel!

Leuke kleding en sieraden, snelle levering, goede communicatie.

Maatvoering (kleding valt groot), gratis kado zat er niet bij en kosten retourzending is niet meer van deze tijd.

Reactie My Jewellery:

Hi Linsy! Bedankt voor je eerlijke review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze sieraden! Mocht je twijfelen over de maat van de kleding, dan kun je onze maattabel gebruiken! Wist je... Hi Linsy! Bedankt voor je eerlijke review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze sieraden! Mocht je twijfelen over de maat van de kleding, dan kun je onze maattabel gebruiken! Wist je dat je je pakketje gratis kan retourneren via onze boutiques? Liefs Manon, team My Jewellery.

Chanel

Top!

Snel, oplossingsgericht, vriendelijk

Niet

Reactie My Jewellery:

Hi Chanel! Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Veel plezier met je nieuwe oorbellen. Kom je snel weer... Hi Chanel! Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Veel plezier met je nieuwe oorbellen. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Amber Cuvelier

Super mooie spullen en goede verhouding prijs kwaliteit.

Er werd zelf een zakje bij de bikini gegeven, super leuk!

Reactie My Jewellery:

Hi Amber! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Mega leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery. De bikini bag is inderdaad om bijvoorbeeld je swimwear in de te bewaren of andere... Hi Amber! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Mega leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery. De bikini bag is inderdaad om bijvoorbeeld je swimwear in de te bewaren of andere items, super handig dus! Veel plezier met je nieuwe bikini! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Lemmen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Post.nl geeft aan dat ik op 21 juni om 18.10 uur mijn bestelling ontvangen zou hebben. Helaas niet ontvangen. Post.nl geeft aan dat ik a.s. Vrijdag contact kan... Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Post.nl geeft aan dat ik op 21 juni om 18.10 uur mijn bestelling ontvangen zou hebben. Helaas niet ontvangen. Post.nl geeft aan dat ik a.s. Vrijdag contact kan opnemen met de klantenservice. Mogelijk kunt u in deze iets voor ons betekeken.

Helaas geen.

Zie boven alhoewel ik mij ervan bewust ben dat dit zeer waarschijnlijk niet aan u ligt.

Reactie My Jewellery:

Hi Jose, dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat je jouw pakketje nog niet ontvangen hebt van PostNL. Ik heb contact met je opgenomen via de mail zodat we samen naar een oplossing... Hi Jose, dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat je jouw pakketje nog niet ontvangen hebt van PostNL. Ik heb contact met je opgenomen via de mail zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken, zodat je jouw pakketje alsnog zo snel mogelijk gaat ontvangen. We zien je reactie graag tegemoet! Liefs, Amy team My Jewellery.