Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Jessy

Leuke mooie spulletjes! Snelle verzending

Snelle verzending

Geen... doen waar je goed in bent

Reactie My Jewellery:

Hi Jessy, bedankt voor je feedback! Ik vind het super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery! Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of... Hi Jessy, bedankt voor je feedback! Ik vind het super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery! Ik & mijn collega's hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Inge

Communicatie, levering,

Op de website de winkelvoorraad kunnen zien of je kunnen inschrijven voor een bepaalde maat die momenteel niet op voorraad is.

Reactie My Jewellery:

Hi Inge! Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie en levering van My Jewellery! We nemen je tip ook zeker mee zodat we dit in de toekomst kunnen... Hi Inge! Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie en levering van My Jewellery! We nemen je tip ook zeker mee zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren en je meer informatie kunnen geven! Hopelijk mogen we je snel weer blij maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Nathalie van bilzen

Mooie sieraden voor leuke prijzen. Houden goed hun kleur.
Snelle bezorging

Kwaliteit en prijs verhouding

Kleren zijn vaak korte rokjes , maar wij zijn groot dus altijd te kort. Is wel jammer

Reactie My Jewellery:

Hi Nathalie, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze sieraden! Ik zal je feedback zeker doorzetten naar mijn collega's van team inkoop en zij zullen kijken wat ze... Hi Nathalie, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze sieraden! Ik zal je feedback zeker doorzetten naar mijn collega's van team inkoop en zij zullen kijken wat ze hier aan kunnen veranderen! We hopen je nog eens terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Dennis Zwakhals

Goed, snelle verzending!

Snelle verzending en leuke collectie

Reactie My Jewellery:

Hi Dennis! Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt bij My Jewellery en dat je onze collectie zo leuk vindt! Hopelijk kunnen we jou snel weer blij maken met onze... Hi Dennis! Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt bij My Jewellery en dat je onze collectie zo leuk vindt! Hopelijk kunnen we jou snel weer blij maken met onze nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Marjolijn van Schooten

Leuke kleding en sieraden met de laatste trends!

Reactie My Jewellery:

Hi Marjolijn! Dankjewel voor de review. Wat super om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We volgen inderdaad altijd de laatste trends! We hopen je snel weer terug te zien in een... Hi Marjolijn! Dankjewel voor de review. Wat super om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We volgen inderdaad altijd de laatste trends! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of in onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Sharon

Hele fijne winkel met mooie kwalitatieve producten met betaalbare prijzen

Snelle en goede service

Nog meer boutique’s op starten door het land ;)

Reactie My Jewellery:

Hi Sharon! Bedankt voor de review. Wat leuk om jouw positieve en enthousiaste mening over My Jewellery te lezen! Nog meer boutiques door Nederland zou inderdaad heel gaaf zijn, we groeien elke dag... Hi Sharon! Bedankt voor de review. Wat leuk om jouw positieve en enthousiaste mening over My Jewellery te lezen! Nog meer boutiques door Nederland zou inderdaad heel gaaf zijn, we groeien elke dag dus wie weet dat dit in de toekomst nog gaat gebeuren! Stay tuned! Ik hoop dat we jou heel snel weer blij mogen maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Lisa

Zeer tevreden

Leuke collecties

Een plussize collectie zou leuk zijn. Ook zijn de meeste ringen niet voor grote ringmaten geschikt, evenals de armbandjes. Die zijn voor mijn polsen bijvoorbeeld al te kort...

Reactie My Jewellery:

Hi Lisa! Bedankt voor de review. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Erg fijn ook dat je ons feedback geeft op wat wij in de toekomst kunnen verbeteren en dat je met ons... Hi Lisa! Bedankt voor de review. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Erg fijn ook dat je ons feedback geeft op wat wij in de toekomst kunnen verbeteren en dat je met ons meedenkt over ideeën. Ik ga dit zeker intern doorgeven! Ik hoop dat we je snel weer blij mogen maken met een van onze gave items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Lucas

Helaas was mijn pakketje kwijt geraakt bij post nl, maar dit werd heel goed opgepakt door my jewellery en er werd een nieuwe verzonden. Hele fijne klantenservice reageert snel en is erg behulpzaam.

Erg behulpzaam en vriendelijk.

Reactie My Jewellery:

Hi Lucas! Bedankt voor de review! Heel erg fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door een van mijn collega's van de klantenservice! Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te... Hi Lucas! Bedankt voor de review! Heel erg fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door een van mijn collega's van de klantenservice! Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en vinden het dan ook heel fijn om terug te horen dat je hier een goede ervaring mee hebt, dat motiveert ons voor in de toekomst! We hopen dat we je snel weer terug zullen zien in een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Romy Océane Gooris

Zeer goed! :)

goede communicatie, goede kwaliteit van de producten!

Reactie My Jewellery:

Hi Romy! Bedankt voor je review! Heel erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent over My Jewellery! Ik hoop dat we je snel weer terug zullen zien in een van onze boutiques of in... Hi Romy! Bedankt voor je review! Heel erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast en tevreden bent over My Jewellery! Ik hoop dat we je snel weer terug zullen zien in een van onze boutiques of in onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

Arlette

Ontzettend goed. Goede kwaliteit aan producten zowel kleding als sieraden.

Veel leuke producten. Ook veel afwisseling.

Reactie My Jewellery:

Hi Arlette! Bedankt voor de review. Wat een fijne en positieve feedback dat je van mening bent dat al onze producten van goede kwaliteit zijn! We proberen zoveel mogelijk afwisseling aan te bieden... Hi Arlette! Bedankt voor de review. Wat een fijne en positieve feedback dat je van mening bent dat al onze producten van goede kwaliteit zijn! We proberen zoveel mogelijk afwisseling aan te bieden zodat er voor ieder wat wils is! Hopelijk kunnen we je snel weer blij maken met een van onze nieuwe gave items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery