8.5/10

Bianca

Snelle levering, goed verpakt en mooi product!

Snelle levering , goed verpakt

Fragiele armbanden: die kunnen snel stukgaan, dat kan beter misschien

Lisanne

Leuk bedrijf! Mooie sieraden van kwaliteit en goede levering.

Aan foto’s

Soms beetje traag

Goede service, geweldige kleding en sieraden!

Duidelijke foto’s en filmpjes.

Ik vind het lastig als ik een artikel toevoeg aan mijn verlanglijstje, dat dat niet overzichtelijk is. Sterker nog, op de beginpagina staat vaak niks!

Doortje

Mooie producten!

Goeie kwaliteit, mooie producten, klantvriendelijk!

Cecile

Goede kwaliteit, goede prijs en snelle levering!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Heeft wel twee weken geduurd voordat ik mijn pakketje binnen kreeg... De samenwerking met PostNL gaat kennelijk niet zo lekker. Ook zijn de oorbellen na 2x dragen bij mij stuk gegaan en wilt... Heeft wel twee weken geduurd voordat ik mijn pakketje binnen kreeg... De samenwerking met PostNL gaat kennelijk niet zo lekker. Ook zijn de oorbellen na 2x dragen bij mij stuk gegaan en wilt My-jewellery mij niet te woord staan.

ziet er leuk uit

Geen PostNL en betere kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je zo lang op je pakketje hebt moeten wachten, ik vrees dat dit te maken heeft gehad met de drukte vanwege de feestdagen. Mijn excuses hiervoor! Mocht... Hi, bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je zo lang op je pakketje hebt moeten wachten, ik vrees dat dit te maken heeft gehad met de drukte vanwege de feestdagen. Mijn excuses hiervoor! Mocht onze klantenservice je nog ergens mee kunnen helpen, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via onze verschillende kanalen telefoon/mail/Facebook messenger.

Lisa Zaanen

Ik heb nu al meerdere keren een bestelling gedaan, ik ben zeer tevreden over My Jewellery. Je pakketje is nel binnen, goede kwaliteit en leuk ingepakt. Ook hebben ze heel veel keus qua sieraden en... Ik heb nu al meerdere keren een bestelling gedaan, ik ben zeer tevreden over My Jewellery. Je pakketje is nel binnen, goede kwaliteit en leuk ingepakt. Ook hebben ze heel veel keus qua sieraden en kleding, kortom voor iedereen wat wils.

☆ Snelle levering
☆ mooie en kwalitatief goede producten
☆ duidelijke informatie

☆ meer winkels

Hele leuke producten! Goeie kwaliteit. Snelle verzending.

Gewoon echte goeie kwaliteit

Snelle verzending!

Goed contact, snelle verzending en leuke producten

Will

Snelle levering! Wel rond drukke periode langzaam met reactie!

Snelle levering mooie producten en betaalbaar!

Snelle terug betaling na retour