Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Lonneke

Leuke spullen. Snelle levering!

Snelle levering !

Zelf de retourkosten betalen vind ik erg jammer. Normaal bestel ik dan niet bij een bedrijf. Vind ik echt jammer.

Reactie My Jewellery:

Hi Lonneke, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de retourkosten zeker doorgeven. We zien je graag terug in een van onze... Hi Lonneke, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de retourkosten zeker doorgeven. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Rosalie

Wisselend; over het algemeen goed, maar regelmatig ook niet

Heél leuk assortiment en de klantenservice reageert snel

Jammer dat de retourkosten betaald moeten worden. Ook vind ik de klantenservice niet altijd goed. Ik heb erg het gevoel dat als er iets fout gaat, de fout bij de klant wordt gelegd en jullie als... Jammer dat de retourkosten betaald moeten worden. Ook vind ik de klantenservice niet altijd goed. Ik heb erg het gevoel dat als er iets fout gaat, de fout bij de klant wordt gelegd en jullie als bedrijf niet actief jullie verantwoordelijkheid nemen en actie ondernemen naar de klant toe voor de best mogelijke en meest eerlijke oplossing. Ik moet zelf vragen om oplossingen, terwijl jullie mij als klant tegemoet horen te komen. Onlangs een negatieve ervaring gehad en hierdoor kijk ik nu heel anders tegen My Jewellery aan, erg jammer.. Desondanks wel leuk assortiment.

Reactie My Jewellery:

Hi Rosalie, bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je over het algemeen tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de retourkosten zeker doorgeven. Daarnaast vind ik het erg vervelend... Hi Rosalie, bedankt voor je feedback! Wat fijn dat je over het algemeen tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de retourkosten zeker doorgeven. Daarnaast vind ik het erg vervelend dat je onze klantenservice zo ervaart! De klant staat bij ons namelijk voorop en we proberen iedereen zo goed mogelijk tegemoet te komen. Liefs, Lynn team My Jewellery!

Luna

Fantastische winkels met superleuke spullen!

Stainless steel, waardoor de juwelen hun mooie kleur behouden!

Winkel openen in België? ?

Reactie My Jewellery:

Hi Luna, super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Wie weet komt er in de toekomst wel een boutique in België. We zien je graag snel terug in een van onze boutiques of op... Hi Luna, super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Wie weet komt er in de toekomst wel een boutique in België. We zien je graag snel terug in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Vera Konincks

Altijd goede en snelle bezorging. Hele leuke kleding!

Leuke en originele kleding!

Heb ik niet.

Reactie My Jewellery:

Hi Vera, super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Iza

Super leuke winkel

Soms krijg je gratis iets erbij.
Wisselde collectie

Als je iets terug stuurt duurt het lang voor je het geld terug gestort krijgt

Reactie My Jewellery:

Hi Iza, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de terugbetaling zeker doorgeven en hopelijk zien we je snel weer terug in een... Hi Iza, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de terugbetaling zeker doorgeven en hopelijk zien we je snel weer terug in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Isabelle Meijer

Ja gewoon goed

Top service

Vaak als ik iets wil bestellen op mijn telefoon en ik wil een artikel verwijderen gaat dat niet dan moet ik eerst weer een artikel toevoegen om dat artikel te verwijderen, er staat zeg maar een... Vaak als ik iets wil bestellen op mijn telefoon en ik wil een artikel verwijderen gaat dat niet dan moet ik eerst weer een artikel toevoegen om dat artikel te verwijderen, er staat zeg maar een balkje voor.

Reactie My Jewellery:

Hi Isabelle, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over het verwijderen van artikelen in de shoppingbag zeker meenemen. Liefs, Lynn... Hi Isabelle, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over het verwijderen van artikelen in de shoppingbag zeker meenemen. Liefs, Lynn team My Jewellery!

De Sl

Oke, fijne producten.

Levering was goed, snel, en "CO2" vriendelijk. Alles was netjes verpakt.

website werkt erg slecht op telefoon. Het duurt heel lang voordat producten laden, en wanneer je vanuit een specifiek item terug gaat naar de lijst, moet alles weer opnieuw geladen worden. Daarnaast... website werkt erg slecht op telefoon. Het duurt heel lang voordat producten laden, en wanneer je vanuit een specifiek item terug gaat naar de lijst, moet alles weer opnieuw geladen worden. Daarnaast wordt het sorteer filter (prijs op/aflopend etc) weer gereset.

Reactie My Jewellery:

Hi Denise, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering! Jouw feedback over onze website ga ik intern zeker meenemen zodat we dit kunnen verbeteren! We... Hi Denise, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering! Jouw feedback over onze website ga ik intern zeker meenemen zodat we dit kunnen verbeteren! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Zoë Glaesmaekers

Super goed!

Snelle levering en producten van goede kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Zoë, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques... Hi Zoë, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Imke Wouters

Alles perfect inorde!

Lieve klantenservice! Goede producten en prijzen!

Een winkel in België

Reactie My Jewellery:

Hi Imke, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice & onze items. Dat vinden we heel leuk om te horen! Wie weet komt er in de toekomt ook een boutique in... Hi Imke, bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice & onze items. Dat vinden we heel leuk om te horen! Wie weet komt er in de toekomt ook een boutique in België! We hopen je snel weer in een van onze boutiques te zien of op onze webshop! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

De wolff

Duidelijker aangeven welke maten er beschikbaar zijn.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met My Jewellery! Ik ga je feedback over de maten zeker doorgeven. Hopelijk zien we je snel terug in een van onze boutiques... Hi, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met My Jewellery! Ik ga je feedback over de maten zeker doorgeven. Hopelijk zien we je snel terug in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!