Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Keela Waem

Super kwaliteit

Super snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Keela, dankjewel voor je feedback! Super leuk dat je zo enthousiast bent over jouw bestelling bij My Jewellery! Zien we je snel weer terug op onze webshop of in een van onze boutiques? Alvast... Hi Keela, dankjewel voor je feedback! Super leuk dat je zo enthousiast bent over jouw bestelling bij My Jewellery! Zien we je snel weer terug op onze webshop of in een van onze boutiques? Alvast veel shop plezier! Liefs, Amy team My Jewellery!

Tea And chocolate

Top!

Snelle levering, goede site

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs,... Hi, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

AT

Slecht, komt afspraken niet na

bereikbaarheid klantenservice verbeteren en het bestelde opsturen

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega van de klantenservice al contact met je heeft opgenomen. We gaan... Hi, bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega van de klantenservice al contact met je heeft opgenomen. We gaan jouw feedback in ieder geval meenemen om onze diensten te kunnen verbeten. Dank daarvoor! Liefs, Amy team My Jewellery!

Bianca

Leuke webshop

Leuke kleding en sieraden

Vrij prijzig. Kortingscodes kunnen vrijwel nooit bij afgeprijsde artikelen. Dat vind ik een groot nadeel.

Reactie My Jewellery:

Hi Bianca, dankjewel voor je feedback! Leuk om te zien dat je onze items zo tof vindt! We gaan jouw feedback zeker meenemen om jouw shop ervaring nog beter te kunnen maken. We zien je graag terug in... Hi Bianca, dankjewel voor je feedback! Leuk om te zien dat je onze items zo tof vindt! We gaan jouw feedback zeker meenemen om jouw shop ervaring nog beter te kunnen maken. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs, Amy team My Jewellery!

Chloë

Ik kom altijd bij my jewelry in Rotterdam altijd vriendelijken goed geholpen.

Eigenlijk is alles goed

Vaak van kleding geen kleinste maat aanwezig In de winkel dat is wel jammer

Reactie My Jewellery:

Hi Chloë, bedankt voor jouw feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga jouw feedback wat betreft de voorraad van kleinere maten zeker doorzetten. Zo kunnen we... Hi Chloë, bedankt voor jouw feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga jouw feedback wat betreft de voorraad van kleinere maten zeker doorzetten. Zo kunnen we onze service blijven verbeteren! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

T

Prima maar kan beter

Leuke collectie

De site is niet handig en fijn om te bestellen. Al meerdere malen problemen mee gehad met kadobonnen dat deze nadat ik toch nog terug wilde naar de webshop er al waren afgehaald. Dus dan kun je even... De site is niet handig en fijn om te bestellen. Al meerdere malen problemen mee gehad met kadobonnen dat deze nadat ik toch nog terug wilde naar de webshop er al waren afgehaald. Dus dan kun je even niet bestellen en moet je wachten tot alles weer is terug gezet op de bon. Verder ook al wel eens besteld en dan zonder enige reactie een artikel betaald en dit weer terug gestort gekregen zonder dat er een reactie is geweest dat het artikel niet meer was te leveren.
In de winkel zelf ga ik niet graag naar toe als ook mijn dochter omdat het personeel niet echt vriendelijk is jammer van zo'n leuke winkel.

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je uitgebreide feedback. Fijn om te lezen dat je onze collectie zo leuk vindt! Vervelend dat je problemen hebt ervaren met het bestellen met een cadeaukaart en uitverkochte... Hi! Bedankt voor je uitgebreide feedback. Fijn om te lezen dat je onze collectie zo leuk vindt! Vervelend dat je problemen hebt ervaren met het bestellen met een cadeaukaart en uitverkochte producten tijdens jouw bestelling. We werken achter de schermen hard om deze problemen zo snel en goed mogelijk op te lossen, zodat we dit zoveel mogelijk kunnen voorkomen in de toekomst. Ik ga jouw feedback hierover in ieder geval zeker doorzetten! Wat betreft onze boutique: dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses hiervoor! Ik heb dit feedbackpunt direct doorgegeven aan de juiste collega zodat we dit zo snel mogelijk kunnen meenemen. We vinden het belangrijk om de allerbeste service te bieden en jouw feedback helpen ons dit te verbeteren, nogmaals dank daarvoor! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Rianne

Iedere keer super ervaring

Goede kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Rianna! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs,... Hi Rianna! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

laika

Fantastisch

-goede kwaliteit
-klantvriendelijk
-snelle levering

-prijzen soms wat aan de dure kant....

Reactie My Jewellery:

Hi Laika! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer blij te maken met een van onze leuke items! Liefs, Rosa-Lynn team My... Hi Laika! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer blij te maken met een van onze leuke items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Roos

Past goed

Goede kwaliteit stof

Retourneren gratis

Reactie My Jewellery:

Hi Roos, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je de kwaliteit van onze items goed vindt, dat vinden we belangrijk! Het klopt inderdaad dat retourneren via PostNL en Returnista niet gratis... Hi Roos, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je de kwaliteit van onze items goed vindt, dat vinden we belangrijk! Het klopt inderdaad dat retourneren via PostNL en Returnista niet gratis is bij ons. Om de klanten alsnog tegemoet te komen, bieden we gratis retournering aan via onze boutiques. Ik ga je feedback over de retourkosten in ieder geval meenemen, nogmaals dankjewel daarvoor! Mocht je nog meer specifieke verbeterpunten voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Zo kunnen we de allerbeste service bieden! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Gerdine

Leuke items!

- leuke items
- goede kwaliteit
- goede klantenservice

- Aantal keer gehad dat er iets mis was met een jurkje. Riempje miste, knoopjes kapot. Dit werd gelukkig heel goed opgelost door de klantenservice!
- De producten zijn wel wat aan de dure kant....
- De producten zijn wel wat aan de dure kant.

Reactie My Jewellery:

Hi Gerdine, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze items en over onze klantenservice. Vervelend om te lezen dat je een aantal keer een item... Hi Gerdine, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze items en over onze klantenservice. Vervelend om te lezen dat je een aantal keer een item hebt ontvangen waar iets mis mee was, mijn excuses daarvoor. Ik lees dat mijn collega's je gelukkig elke keer goed hebben kunnen helpen. We blijven telkens de kwaliteit van onze items in de gaten houden en verbeteren. Ik ga je feedback in ieder geval meenemen! We zien je graag terug op onze webshop of in een van onze boutiques! Liefs, Jeske Team My Jewellery!