Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Caline-elisya van iterson

Veel keuzen

De site werkt niet helemaal lekker als je een pagina terug wil dan pak hij soms meerderen pagina’s ipv 1, in de bevestigings mail staan alleen artikel nummers niet een afbeelding van jou gekochten... De site werkt niet helemaal lekker als je een pagina terug wil dan pak hij soms meerderen pagina’s ipv 1, in de bevestigings mail staan alleen artikel nummers niet een afbeelding van jou gekochten product dit zou fijn zijn. Zorg dat de sale producten leverbaar zijn of haal ze van de website.

Reactie My Jewellery:

Hi Caline-Elisya! Bedankt voor de feedback. Fijn om te lezen dat we jou veel keus aan kunnen bieden met onze collectie. Super bedankt voor je tip, ik ga het intern doorzetten naar de desbetreffende... Hi Caline-Elisya! Bedankt voor de feedback. Fijn om te lezen dat we jou veel keus aan kunnen bieden met onze collectie. Super bedankt voor je tip, ik ga het intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat we hier gelijk mee aan de slag kunnen gaan! Het is inderdaad vervelend wanneer de webshop niet goed werkt. Wij waarderen je oplettendheid enorm! Ik hoop dat we je snel weer zullen zien in een van onze boutiques of op de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Meike Sevenhuijsen

Super leuke spullen, ik ben er helemaal weg van !

Klantenservice is heel goed !

Soms is budbee heel snel en soms is post nl heel snel, maar dat kan echt verschillen ! (Alleen daar kunnen jullie niks aan doen)

Reactie My Jewellery:

Hi Meike, bedankt voor de review! Ik vind het echt super leuk om te lezen dat jij helemaal weg bent van onze items! Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Wij vinden het... Hi Meike, bedankt voor de review! Ik vind het echt super leuk om te lezen dat jij helemaal weg bent van onze items! Heel fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Wij vinden het namelijk super belangrijk dat iedereen met vragen/problemen zo goed mogelijk geholpen wordt. Het kan inderdaad verschillen tussen Budbee en PostNL hoe snel je pakketje geleverd wordt, dit ligt ook aan hoe druk het bij hun is of hoe druk het bij ons is! Ik neem je tip zeker mee zodat we hieraan kunnen werken! Zien we je snel weer terug in onze webshop of in een van onze boutiques? Alvast veel shop plezier! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery

An van maren

Snelle reactie

Reactie My Jewellery:

Hi An, bedankt voor jouw review. Super om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Heel fijn dat je een snelle reactie van ons hebt ontvangen, dat is ook precies waar wij naar streven!... Hi An, bedankt voor jouw review. Super om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Heel fijn dat je een snelle reactie van ons hebt ontvangen, dat is ook precies waar wij naar streven! Zien we je snel weer in een van onze boutiques of op onze webshop? Wij hopen van wel! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

K

Verkeerd product geleverd. Maar dat gaan ze oplossen.

Snelle reactietijd en goede service.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor jouw 5-sterren review! Daar worden wij super blij van! Een snelle reactietijd is zeker waar wij altijd ons best voor doen bij onze klantenservice. Super om te horen dat jij daar dus... Hi, bedankt voor jouw 5-sterren review! Daar worden wij super blij van! Een snelle reactietijd is zeker waar wij altijd ons best voor doen bij onze klantenservice. Super om te horen dat jij daar dus zo tevreden over bent! We hopen je zeker snel weer te terug te zien op onze webshop of gezellig in een van onze boutiques. Tot snel! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Madelief Kriekaart

Ik vind het een hele fijne winkel. Ook top dat alles in zilver en goud is, er is veel variatie en voor elke stijl is wel wat te vinden.

Voor iedereen is er wel iets wat hij/zij leuk vind.

Heb ik niet

Reactie My Jewellery:

Hi Madelief, bedankt voor jouw review. Geen verbeterpunten, yes! Wat leuk om te zien! Heel leuk om te zien dat je erg tevreden bent over ons sieraden aanbod in goud en zilver. Zo hebben wij... Hi Madelief, bedankt voor jouw review. Geen verbeterpunten, yes! Wat leuk om te zien! Heel leuk om te zien dat je erg tevreden bent over ons sieraden aanbod in goud en zilver. Zo hebben wij inderdaad zeker voor iedereen een leuk item er tussen zitten. Zien we je snel weer? Let's hope so! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Nicolien Ouwehand

Echt een super service!

Snelle reactie via de Whatsapp, met gelijk een oplossing

Reactie My Jewellery:

Hi Nicolien, wat fijn om te zien dat je ons met 5 sterren beoordeeld, bedankt daarvoor! Fijn dat je een snelle reactie van onze klantenservice hebt ontvangen, zo lossen wij het snel voor je op! We... Hi Nicolien, wat fijn om te zien dat je ons met 5 sterren beoordeeld, bedankt daarvoor! Fijn dat je een snelle reactie van onze klantenservice hebt ontvangen, zo lossen wij het snel voor je op! We hope to see you again soon! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Robin

Ik had eens een probleem met een inital armbandje, er zat een lelijk deukje in! Ik had MyJewellery gemaild en kreeg dezelfde dag nog antwoord terug. Zonder problemen zouden ze mij een nieuw... Ik had eens een probleem met een inital armbandje, er zat een lelijk deukje in! Ik had MyJewellery gemaild en kreeg dezelfde dag nog antwoord terug. Zonder problemen zouden ze mij een nieuw armbandje sturen. Daarbij is het team van MyJewellery altijd vriendelijk als ik iets wil vragen.

Klantvriendelijk, begripvol, behulpzaam

Reactie My Jewellery:

Hi Robin, bedankt dat je zulke goeie feedback voor ons hebt achter gelaten! Ik vind het super fijn om te zien dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's van de klantenservice & dat je blij... Hi Robin, bedankt dat je zulke goeie feedback voor ons hebt achter gelaten! Ik vind het super fijn om te zien dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's van de klantenservice & dat je blij bent met onze klantvriendelijkheid. Dir is precies wat wij willen bereiken, we horen het daarom ook graag als jij in de toekomst eens een verbeterpuntje tegen komen! Mijn collega's & ik hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Froukje Zijlstra

Prima en snelle service

Duidelijk in communicatie snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Froukje! Bedankt voor je goeie feedback, ik vind het super fijn om te lezen dat je blij bent met onze service & snelle levering. Mocht je ooit iets tegenkomen waar jij niet tevreden over... Hi Froukje! Bedankt voor je goeie feedback, ik vind het super fijn om te lezen dat je blij bent met onze service & snelle levering. Mocht je ooit iets tegenkomen waar jij niet tevreden over bent, laat het ons dan vooral weten. Wij willen onszelf altijd graag verbeteren! We hopen dat je snel weer eens in een van onze boutiques of op onze webshop komt shoppen. See you there! Liefs, Janneke team My Jewellery!

indy

mooie sieraden en kleren

Reactie My Jewellery:

Hi Indy! Bedankt voor je feedback, ik vind het leuk om te zien dat je onze sieraden & kleren zo mooi vind! We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Alvast... Hi Indy! Bedankt voor je feedback, ik vind het leuk om te zien dat je onze sieraden & kleren zo mooi vind! We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Alvast veel shop plezier! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Dafna

Het was mijn eerste bestelling. Ik ben so far so good erg tevreden!

Snelle levering, waarheidsgetrouwe foto’s van producten en de modellen (of je nu dun, stevig of vol bent, het klopt met het model hoe de kleding valt). Persoonlijke benadering.

Via website je retour aanmelden om vervolgens je eigen keus te maken in hoe je het retourneert.

Reactie My Jewellery:

Hi Dafna, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga je tip over het retourbeleid zeker doorgeven, mijn collega's zullen kijken wat ze hiermee kunnen doen.... Hi Dafna, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga je tip over het retourbeleid zeker doorgeven, mijn collega's zullen kijken wat ze hiermee kunnen doen. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Janneke team My Jewellery!