Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Likey

Reactie My Jewellery:

Hi Likey, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We
zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping!
Liefs, Merel...
Liefs, Merel team My Jewellery!

Sara

Top!!

Goede klantenservice, leuke producten van goede kwaliteit, snelle levering en gemakkelijk retour sturen.

Zorg dat op de website alle producten voldoende productinfo hebben. Ook lengte van jurkjes etc. consequent overal bij zetten.

Reactie My Jewellery:

Hi Sara, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Ik ga je feedback wat betreft de productinformatie op de website zeker doorzetten. Zo kunnen we de... Hi Sara, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Ik ga je feedback wat betreft de productinformatie op de website zeker doorzetten. Zo kunnen we de allerbeste service blijven bieden! We zien je heel graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Al vaker juwelen gekocht zowel online als in een boutique. Bij mijn laatste bestelling was er een kapot item, ik heb contact opgenomen via messenger met de klantendienst. Zei hebben mij zeer snel... Al vaker juwelen gekocht zowel online als in een boutique. Bij mijn laatste bestelling was er een kapot item, ik heb contact opgenomen via messenger met de klantendienst. Zei hebben mij zeer snel geholpen (binnen de 10min.) en hebben mij zelf een nieuw item beloofd. Hier wacht ik nu nog om maar komt binnen een aantal dagen aan normaal gezien. Heel erg tevreden!

Snelle service, snelle reactie op klantendienst

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en zo goed bent geholpen. Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven bieden! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Ilonka vogel

Niet altijd gied heb al twee keer armbandjes gehad die naar verloop van tijd breken een moeder dochter armbandje en met een zwart hartje herl jammer

Reactie My Jewellery:

Hi Ilonka! Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de sieraden al een aantal keer kapot zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je hierover contact op genomen met onze... Hi Ilonka! Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat de sieraden al een aantal keer kapot zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je hierover contact op genomen met onze klantenservice? Zij kijken namelijk graag mee met je om hier een oplossing voor te bedenken! We nemen je feedback dan ook zeker mee om onze items in de toekomst te kunnen verbeteren. Dankjewel hiervoor! We hopen je gauw weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Rosa-lynn team My Jewellery!

Ria

Best prima: sieraden zijn leuk en blijven mooi, kwaliteit van de kleding is minder.

Sieraden

Kwaliteit van de kleding.

Reactie My Jewellery:

Hi Ria! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze sieraden! We nemen je feedback ook zeker mee om in de toekomst de kwaliteit van onze items/diensten te kunnen... Hi Ria! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze sieraden! We nemen je feedback ook zeker mee om in de toekomst de kwaliteit van onze items/diensten te kunnen verbeteren! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Tess

Leuke Winkel, fijne website, leuke spulletjes en kleding

Snelle levering,
Overzichtelijke website.

Reactie My Jewellery:

Hi Tess! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We vinden het ook heel fijn om te horen dat je onze webshop overzichtelijk vindt! Hopelijk zien we je... Hi Tess! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We vinden het ook heel fijn om te horen dat je onze webshop overzichtelijk vindt! Hopelijk zien we je snel weer terug in een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Lobke

Super goed

Breed assortiment, super leuke spulletjes, kwalitatief ook top

Reactie My Jewellery:

Hi Lobke! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over onze collectie! We hopen dat we je snel weer blij mogen maken met een van onze nieuwe gave items! Liefs,... Hi Lobke! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over onze collectie! We hopen dat we je snel weer blij mogen maken met een van onze nieuwe gave items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

masja

Heel goed

snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Masja! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team... Hi Masja! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Joanne

Super!!

Hele goeie kleding! En leuke!

Iets duidelijker maken hoe iets valt. Soms kloppen de maten niet echt.

Reactie My Jewellery:

Hi Joanne, bedankt voor jouw feedback! Wat fijn om te lezen dat je onze kleding zo leuk en goed vindt. Ik ga je feedback wat betreft de informatie over de maatvoering zeker doorzetten. We zijn op... Hi Joanne, bedankt voor jouw feedback! Wat fijn om te lezen dat je onze kleding zo leuk en goed vindt. Ik ga je feedback wat betreft de informatie over de maatvoering zeker doorzetten. We zijn op dit moment achter de schermen al bezig dit zo goed mogelijk te verbeteren, zodat we de allerbeste service kunnen blijven bieden! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Fenne

Meestal helemaal prima

Leuke prints en modellen kleding

Kleding is niet altijd van goede kwaliteit, het is dus wel goed opletten bij ieder item

Reactie My Jewellery:

Hi Fenne, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je onze items zo leuk vindt. Dankjewel voor jouw feedback wat betreft de kwaliteit. We zijn continu bezig om de kwaliteit zo goed... Hi Fenne, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je onze items zo leuk vindt. Dankjewel voor jouw feedback wat betreft de kwaliteit. We zijn continu bezig om de kwaliteit zo goed mogelijk te verbeteren en te waarborgen. Ik ga jouw feedback zeker doorzetten! Liefs, Team My Jewellery