Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Zoë Lambeck

Goede kwaliteit en mooie producten

Niet te dure sieraden wat je altijd kan aanhouden, ook ik het water.

Meer soorten oorbellen maken en misschien in de winkel gaatjes laten maken. Zodat je mee sieraden kan verkopen bv een helix. Of nog vele andere. Dit zou een hele leuke aanpassing zijn.

Reactie My Jewellery:

Hi Zoë, super bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je blij bent met onze items & de prijs/ kwaliteit verhouding hiervan! Wij schieten normaal gesproken ook gaatjes in onze boutiques,... Hi Zoë, super bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je blij bent met onze items & de prijs/ kwaliteit verhouding hiervan! Wij schieten normaal gesproken ook gaatjes in onze boutiques, helaas is dit nu wegens de Corona maatregelen niet mogelijk. Ik ga zeker doorgeven dat jij dit graag weer terug ziet, houd onze socials in de gaten voor wanneer dit weer mogelijk is. Kom je snel weer ons shoppen in een van onze boutiques of op onze webshop? I hope so! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Diana

Goed ervaring. Had van de week een kapot mondkapje even een mailtje met foto en super snel een reactie dat ik een nieuwe krijg. Echt top service zoals altijd.

Leuke sieraden en kleding voor een leuke prijs. Blijft allemaal goed van kleur. Goede kwaliteit. Zeker een aanrader. Zal nog vaak blijven bestellen. Groot fan.

Vooral zo doorgaan. Ben benieuwd naar de nieuwe dingen in de toekomst.

Reactie My Jewellery:

Hi Diana! Bedankt voor je goede feedback, hier worden wij erg blij van! Ik vind het fijn om te zien dat jij zo goed bent geholpen door onze klantenservice. Super leuk dat je zo blij bent met onze... Hi Diana! Bedankt voor je goede feedback, hier worden wij erg blij van! Ik vind het fijn om te zien dat jij zo goed bent geholpen door onze klantenservice. Super leuk dat je zo blij bent met onze collecties & de kwaliteit daarvan, dit is precies wat wij willen bereiken! We kijken er naar uit je weer te zien in op de webshop of in een van onze boutiques. Happy shopping! Liefs, Janneke team My jewellery!

Emie

Ik kocht enkele leuke juwelen op My Jewellery. Zeer ruime keuze aan unieke juwelen. Bij problemen wordt je snel geholpen via de chat.

Ruime keuze en snelle reactie via chat. Ook een enorm snelle levering (de volgende dag al in de brievenbus)

Reactie My Jewellery:

Hi Emie! Wauw, bedankt voor fijne feedback! Super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over onze sieraden, de klantenservice & de snelle levering. Dit is precies waar wij voor staan! Mijn... Hi Emie! Wauw, bedankt voor fijne feedback! Super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over onze sieraden, de klantenservice & de snelle levering. Dit is precies waar wij voor staan! Mijn collega's & ik hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Merel

My Jewellery is echt mijn favoriete winkel, goede service, leuke producten, alle sieraden verkleuren niet echt top!

Je krijgt soms leuke cadeautjes erbij, als een sieraad kapot is gegaan krijg je nieuwe of cadeaubon.

Reactie My Jewellery:

Hi Merel! Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery en de tijd hebt genomen om jouw feedback achter te laten. Dit vinden we super leuk om te lezen! We zien je graag terug op onze... Hi Merel! Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery en de tijd hebt genomen om jouw feedback achter te laten. Dit vinden we super leuk om te lezen! We zien je graag terug op onze webshop of in een van onze boutiques. Alvast veel shop plezier! Liefs, Amy team My Jewellery!

Chantal

Overzichtelijke site, snelle en vriendelijke klantenservice

Soms ligt de site eruit of doen pagina's het niet (goed)

Reactie My Jewellery:

Hi Chantal, bedankt voor jouw feedback! Erg leuk om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Wat de betreft de website gaan we hier zeker mee aan de slag, zodat we jouw online shop... Hi Chantal, bedankt voor jouw feedback! Erg leuk om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Wat de betreft de website gaan we hier zeker mee aan de slag, zodat we jouw online shop ervaring nog beter kunnen maken. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze webshop of in een van onze boutiques. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

Sanne Peters

Fijnm

Klantenservice

Producten op voorraad houden

Reactie My Jewellery:

Hi Sanne, bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback achter te laten! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze service. We doen er natuurlijk alles aan om alle items zo snel... Hi Sanne, bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback achter te laten! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze service. We doen er natuurlijk alles aan om alle items zo snel mogelijk weer aan te vullen online en in de boutiques. We gaan hier zeker mee aan de slag! Hope to see you again soon! Liefs, Amy team My Jewellery!

Sabine

Via een vriendin een kadobon gekregen en zo kennisgemaakt. Sindsdien al aantal keren bestelt. Items zijn mijn smaak en levering is snel en voor een betaalbare prijs!

Goede service, met een glimlach

Reactie My Jewellery:

Hi Sabine! Wauw, bedankt voor jouw goede feedback! Ik vind het heel fijn om te zien dat je zo blij bent met onze items, de levering & onze klantenservice. Dit is precies waar wij voor staan. Om... Hi Sabine! Wauw, bedankt voor jouw goede feedback! Ik vind het heel fijn om te zien dat je zo blij bent met onze items, de levering & onze klantenservice. Dit is precies waar wij voor staan. Om onze service zo goed te houden is jouw mening erg belangrijk, daarom hoor ik het graag van je als je eens een verbeterpuntje tegenkomt! Kom je snel weer eens shoppen bij My Jewellery? Mijn collega's & ik hopen van wel! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Lau

Top! Mooie kwaliteit sieraden

Meeste sieraden verkleuren niet

Verzenden en retourneren (kosten retourneren)

Reactie My Jewellery:

Hi Laura, bedankt voor je 10/10 review! Ik vind het super leuk om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit van onze sieraden. Ik zal jouw tip over onze verzending en retourbeleid zeker... Hi Laura, bedankt voor je 10/10 review! Ik vind het super leuk om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit van onze sieraden. Ik zal jouw tip over onze verzending en retourbeleid zeker doorgeven. Wist je dat jij jouw pakketjes al gratis kan retourneren in de boutiques? We hopen dat je snel weer eens komt shoppen in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Arina

Super snelle levering. Helaas was en van de bestelde oorbellen heel snel kapot.

Veel keuze, snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Arina, bedankt voor je review! Erg leuk om te lezen dat je onze items leuk vindt en dat je ook tevreden bent over de levering, yay! Super vervelend dat een van de bestelde oorbelletjes snel kapot... Hi Arina, bedankt voor je review! Erg leuk om te lezen dat je onze items leuk vindt en dat je ook tevreden bent over de levering, yay! Super vervelend dat een van de bestelde oorbelletjes snel kapot is gegaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Wanneer een item van ons snel kapot gaat, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kijken dan heel graag met je mee naar een passende oplossing! Kom je snel weer eens shoppen in een van onze boutiques of op onze webshop? I hope so! Liefs, Denise team My Jewellery!

Heel fijn en super leuke items!! ?

Heel veel keus, dus voor iedereen wat wils!

Het bedrag voor retour vond ik erg hoog (€7.25), misschien kan deze wat lager?

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt dat je ons zo'n goede score hebt gegeven! Erg fijn om te zien dat jij onze items beschrijft als 'super leuk'& dat je blij bent met ons ruime assortiment! Ik zal jouw tip over ons... Hi, bedankt dat je ons zo'n goede score hebt gegeven! Erg fijn om te zien dat jij onze items beschrijft als 'super leuk'& dat je blij bent met ons ruime assortiment! Ik zal jouw tip over ons retourbeleid zeker doorgeven, mijn collega's zullen kijken hoe ze dit kunnen verbeteren. Voor nu kan je jouw pakketjes al wel gratis retourneren in een van onze boutiques. Kom je snel weer eens shoppen bij een van de boutiques of op onze webshop? I hope so! Liefs, Janneke team My Jewellery!