Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

MJG

Snelle levering met budbee (heel fijn!)

De kwaliteit of pasvorm van sommige kleding

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor jouw review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levering met Budbee en je jouw pakketje snel in ontvangst mocht nemen. YES! We gaan jouw feedback wat betreft de... Hi, bedankt voor jouw review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levering met Budbee en je jouw pakketje snel in ontvangst mocht nemen. YES! We gaan jouw feedback wat betreft de kwaliteit en de pasvorm van items zeker meenemen, zodat we dit kunnen verbeteren. Dankjewel daarvoor! Zien we je snel weer? Liefs, Amy team My Jewellery.

Nikki

Imago van het bedrijf

Reactie My Jewellery:

Hi Nikki, bedankt voor jouw review! Erg fijn om te zien dat je tevreden bent. Kom je snel weer eens bij ons shoppen? Hope to see you soon! Liefs, Amy team My Jewellery.

Iv

Website niet up to date, daar word je te laat over geïnformeerd, geen overleg.

Leuk assortiment, betaalbaar

Ik had een cadeaubon en bosje droogbloemen als verjaardagscadeau besteld, superleuk! Ik krijg eerst bericht dat de bestelling verzonden is, daarna pas dat de droogbloemen niet op voorraad zijn; geld... Ik had een cadeaubon en bosje droogbloemen als verjaardagscadeau besteld, superleuk! Ik krijg eerst bericht dat de bestelling verzonden is, daarna pas dat de droogbloemen niet op voorraad zijn; geld wordt teruggestort was de mededeling. Hierdoor was mijn cadeau niet compleet en een tikkeltje sneu. Het had netjes en logisch geweest als ik daarover geïnformeerd was, voordat de bestelling verzonden was. Dan had ik iets anders uit kunnen zoeken. Nu kwam alleen de cadeaukaart bij de jarige. Wil ik alsnog iets bijbestellen, moet ik dus opnieuw verzendkosten betalen.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor jouw feedback! Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Ik begrijp heel goed dat je hiervan baalt, zeker omdat het om een cadeautje gaat. Excuses! We gaan hier zeker... Hi, bedankt voor jouw feedback! Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Ik begrijp heel goed dat je hiervan baalt, zeker omdat het om een cadeautje gaat. Excuses! We gaan hier zeker intern naar kijken om jouw online shopervaring nog beter te kunnen maken. Je mag natuurlijk ook altijd eventjes contact opnemen met onze klantenservice als je ergens niet tevreden over bent of iets niet helemaal duidelijk is. Zij helpen je hier heel graag bij! Dankjewel voor jouw waardevolle feedback & ik hoop je in de toekomst nog eens bij ons te zien. Liefs, Amy team My Jewellery.

Dirkje van den berg

Altijd goed, en mocht er wat zijn word er altijd een oplossing voor gezocht

Bezorging & klantvriendelijkheid

Reactie My Jewellery:

Hi Dirkje, bedankt dat je een review voor ons hebt geschreven. Dat waarderen we enorm! Erg fijn dat je zo enthousiast bent en je onze klantenservice als 'klantvriendelijk' kenmerkt. Dat is precies... Hi Dirkje, bedankt dat je een review voor ons hebt geschreven. Dat waarderen we enorm! Erg fijn dat je zo enthousiast bent en je onze klantenservice als 'klantvriendelijk' kenmerkt. Dat is precies waar we naar streven, dus daar worden we heel blij van! We zien je graag weer eens op onze webshop of in een van de boutiques zodra dit weer kan. Tot dan! Liefs, Amy team My Jewellery.

Maartje

Snelle levering , geen verzendkoste

HS

Top!

Snelle levering en artikel zijn precies wat ik ervan verwachtte!

Reactie My Jewellery:

Hi, wat fijn dat je voor ons een review hebt geschreven. Goed om te horen dat je jouw bestelling snel in huis had & deze precies was zoals verwacht. Dat is precies waar wij naar streven! Heel... Hi, wat fijn dat je voor ons een review hebt geschreven. Goed om te horen dat je jouw bestelling snel in huis had & deze precies was zoals verwacht. Dat is precies waar wij naar streven! Heel veel plezier met je nieuwe aankopen & we hopen je snel weer eens bij ons te zien! Liefs, Amy team My Jewellery.

WL

Top

Leuke collectie

Reactie My Jewellery:

HI, bedankt voor jouw positieve review! Super leuk dat je zo enthousiast bent over onze collectie. YAY! Hopelijk kunnen we je snel weer blij maken met nieuwe MY items. Hope to see you soon &... HI, bedankt voor jouw positieve review! Super leuk dat je zo enthousiast bent over onze collectie. YAY! Hopelijk kunnen we je snel weer blij maken met nieuwe MY items. Hope to see you soon & happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery.

Linda

Goed!

Telefonisch goed geholpen door medewerkster van klantservice.

Reactie My Jewellery:

Hi Linda, bedankt voor jouw review! Super fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Dat is precies waar wij naar streven! We zien je graag weer eens terug op onze... Hi Linda, bedankt voor jouw review! Super fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Dat is precies waar wij naar streven! We zien je graag weer eens terug op onze webshop of in een van onze boutiques zodra dit weer kan. Tot dan! Liefs, Amy team My Jewellery.

Lam

Mooie producten, snelle levering

snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Lam! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten & levering. YAY! Heel veel plezier met je nieuwe aankopen & hopelijk zien we je snel weer. Happy shopping! Liefs, Amy... Hi Lam! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten & levering. YAY! Heel veel plezier met je nieuwe aankopen & hopelijk zien we je snel weer. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery.

Ftb

Goed, site werkt niet altijd fijn op telefoon met laptop en tablet wel. Dus het duurde even voordat we hadden wat we wilden. Maar daarna de bezorging ging heel snel en alles netjes geleverd.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt dat je voor ons een review hebt geschreven. Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw bestelling en je deze snel in huis had. We gaan jouw feedback wat betreft het... Hi, bedankt dat je voor ons een review hebt geschreven. Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw bestelling en je deze snel in huis had. We gaan jouw feedback wat betreft het functioneren van de website op telefoon/tablet zeker meenemen, zodat we jouw online shop ervaring nog beter kunnen maken. We hopen je snel weer eens op onze webshop te zien. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery.