Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Nadia

Heel goed! De site is erg overzichtelijk! Personeel in de winkels zijn ook super aardig!

Snelle service en pakketjes worden leuk ingepakt.

Reactie My Jewellery:

Hi Nadia! Wat super leuk om te zien dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery! De meiden in de boutique zullen dit ook vast leuk vinden om te horen. We hopen je snel weer terug te zien in een... Hi Nadia! Wat super leuk om te zien dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery! De meiden in de boutique zullen dit ook vast leuk vinden om te horen. We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Amy team My Jewellery!

Sss

Goed!

Goede kwaliteit

Meer op voorraad

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je berichtje! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik ga je feedback wat betreft het bevoorraden zeker doorsturen, dankjewel daarvoor! We zien je graag terug in onze webshop of... Hi, bedankt voor je berichtje! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik ga je feedback wat betreft het bevoorraden zeker doorsturen, dankjewel daarvoor! We zien je graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Loes Bruins

Goede ervaring, goede service en goede kwaliteit. Vaak leuke aanbiedingen!

Vaak en veel nieuwe producten

Kan zo niet iets bedenken

Reactie My Jewellery:

Hi Loes, bedankt voor je feedback! Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Jewellery! Hopelijk tot snel in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Denisa

Snelle levering producten van goede kwaliteit ook kleding maar ook sieraden ze worden niet leilijk mee gezwommen mee gedoucht en sieraden zijn nog steeds mooi en heel veel mooie dingen

Goede kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Denisa, bedankt voor je feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We zien je heel graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery

Floor

Ik heb er al super veel besteld

Levering

Reactie My Jewellery:

Hi Floor, bedankt voor je review! Wat leuk dat je al zoveel hebt besteld bij ons en dat je er zo enthousiast over bent! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze gave nieuwe items!... Hi Floor, bedankt voor je review! Wat leuk dat je al zoveel hebt besteld bij ons en dat je er zo enthousiast over bent! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze gave nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Nelieke

Super leuke en goede producten

Kwaliteit en Service

Reactie My Jewellery:

Hi Nelieke, bedankt voor je berichtje! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

L

Prima producten.

Mooie sieraden en leuke kledingstukken.

Maten van de kleding zijn soms erg klein. Een L is bijvoorbeeld vaak geen L. Hierdoor moet ik vaak producten terug sturen. En het aanbod kleding is hierdoor voor meiden met maat 40 of hoger vrij... Maten van de kleding zijn soms erg klein. Een L is bijvoorbeeld vaak geen L. Hierdoor moet ik vaak producten terug sturen. En het aanbod kleding is hierdoor voor meiden met maat 40 of hoger vrij beperkt.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je onze collecties zo leuk vindt! Ik ga je feedback wat betreft de maatvoering doorzetten. Zo kunnen we onze service blijven verbeteren! Liefs,... Hi, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je onze collecties zo leuk vindt! Ik ga je feedback wat betreft de maatvoering doorzetten. Zo kunnen we onze service blijven verbeteren! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Charlotte

Ik vind het een hele leuke winkel. Zeer leuke hippe sieraden.

Uitstraling van de winkel is positief. Zeer leuke sieraden. Ik koop er regelmatig iets. Sommige kettingen draag ik al een jaar, zelfs onder de douche en zijn nog steeds even mooi goud van kleur.

... Ik had laatst online 1 kettinkje gekocht,die brak de volgende dag. 1 armbandje is de kleur af gegaan en 1 armbandje brak. Dit allemaal binnen enkele dagen na aanschaf.... Helaas had ik de bon... ... Ik had laatst online 1 kettinkje gekocht,die brak de volgende dag. 1 armbandje is de kleur af gegaan en 1 armbandje brak. Dit allemaal binnen enkele dagen na aanschaf.... Helaas had ik de bon niet meer... jammer. Het online bestellen vind ik iets minder soepel gaan...op 1 of andere manier vind ik de website niet zo prettig. Maar misschien is dat door het gebruik van mijn mobiel.

Reactie My Jewellery:

Hi Charlotte, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je onze winkel en sieraden zo leuk vindt! Ik ga je feedback wat betreft de sieraden en het bestelgemak doorzetten naar de juiste... Hi Charlotte, bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je onze winkel en sieraden zo leuk vindt! Ik ga je feedback wat betreft de sieraden en het bestelgemak doorzetten naar de juiste afdeling. Zo kunnen we onze service blijven verbeteren! We zien je graag terug in onze webshop of boutique. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

BLL THE LABEL

Snelle levering, top product :)

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je feedback! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. We zien je heel graag terug in onze webshop of boutiques! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Tess

Superr leuke items en snelle levering en in de winkels zijn super gezellige medewerkers

Leuke items

Reactie My Jewellery:

Hi Tess, bedankt voor je feedback! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze webshop en boutiques. Mijn collega's in de boutique zullen dit vast leuk vinden om te horen. We zien je... Hi Tess, bedankt voor je feedback! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze webshop en boutiques. Mijn collega's in de boutique zullen dit vast leuk vinden om te horen. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Liefs, Amy team My Jewellery!