Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Indy

Super goede ervaring! Echt een van mijn favoriete websites om sieraden of leuke accessoires te shoppen.

Product is vaak als opschreven en als op foto's. Goed gevarieerd aanbod.

Sieraden gaan soms snel kapot, maar dit wordt super goed opgepakt bij de klantenservice.

Reactie My Jewellery:

Hi Indy, bedankt voor jouw review. Wat super fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons! Wanneer een item kapot gaat is dit natuurlijk super vervelend, maar gelukkig lossen wij... Hi Indy, bedankt voor jouw review. Wat super fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons! Wanneer een item kapot gaat is dit natuurlijk super vervelend, maar gelukkig lossen wij dit altijd zeker graag voor je op via onze klantenservice. Ik hoop dat we je nog veel vaker terug zien! Liefs, Lisanne team My Jewellery.

Corinda

Heel goed

Leuke items, goede klantenservice, goede prijs/kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Corinda, wat een positieve review! Dankjewel! Erg fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze collectie, de prijs-kwaliteitverhouding hiervan en dat je zo goed geholpen bent door de meiden... Hi Corinda, wat een positieve review! Dankjewel! Erg fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze collectie, de prijs-kwaliteitverhouding hiervan en dat je zo goed geholpen bent door de meiden van onze klantenservice. Dat is precies waar wij naar streven en daar worden we heel blij van! Kom je snel weer een keertje bij ons shoppen? Tot dan! Liefs, Amy team My Jewellery.

Amber

Leuk item!

Leuke kleding

Levering duurde 11 dagen wegens feestdagen

Reactie My Jewellery:

Hi Amber, bedankt voor je review. Super leuk om te zien dat je zo blij bent met onze items! De levering duurde door de grote online drukte bij PostNL inderdaad wat langer dan je van ons gewend bent.... Hi Amber, bedankt voor je review. Super leuk om te zien dat je zo blij bent met onze items! De levering duurde door de grote online drukte bij PostNL inderdaad wat langer dan je van ons gewend bent. Ik ga dit zeker doorgeven! Kom je snel weer eens bij ons shoppen? I hope so! Liefs, Janneke team My Jewellery.

Vianne

Snel bereikbaar

Geen retourkosten tijdens de periode van sluiting van de winkels

Reactie My Jewellery:

Hi Vianne, bedankt voor je feedback. Fijn om te zien dat je zo blij bent met ons & onze bereikbaarheid! Wat betreft jouw verbeterpunt, wij bieden gelukkig een oplossing voor het gratis... Hi Vianne, bedankt voor je feedback. Fijn om te zien dat je zo blij bent met ons & onze bereikbaarheid! Wat betreft jouw verbeterpunt, wij bieden gelukkig een oplossing voor het gratis retourneren in onze boutique wat op dit moment niet mogelijk is! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Hopelijk zien we je snel weer eens bij ons terug! Liefs, Janneke team My Jewellery!

Diede

Heel erg slecht. Ik heb een jumpsuit opgestuurd gekregen in een vies, oud, vergeeld zakje. Toen ik de jumpsuit eruit haalde, stonk die enorm naar een soort oude vieze zweetgeur. Het hele pak stonk... Heel erg slecht. Ik heb een jumpsuit opgestuurd gekregen in een vies, oud, vergeeld zakje. Toen ik de jumpsuit eruit haalde, stonk die enorm naar een soort oude vieze zweetgeur. Het hele pak stonk ernaar. Daarnaast had ik een jurkje opgestuurd gekregen met een onwijs gat erin. Beide kledingstukken voor de feestdagen besteld, waar ik dus achteraf niets aan had.

Geen idee

Kleding nakijken voordat het wordt opgestuurd. Betere service. Het eerste dat mij opviel was de smerige jumpsuit. Daar heb ik meteen een mail over gestuurd. Als reactie kreeg ik dat ik de jumpsuit... Kleding nakijken voordat het wordt opgestuurd. Betere service. Het eerste dat mij opviel was de smerige jumpsuit. Daar heb ik meteen een mail over gestuurd. Als reactie kreeg ik dat ik de jumpsuit terug kon sturen en kon kiezen tussen een cadeaubon of een nieuwe jumpsuit. Mega slecht dat ik zelf de moeite moet doen om een compensatie moet krijgen terwijl mij zo een jumpsuit opgestuurd wordt. Ik hoef ook helemaal geen nieuwe jumpsuit of een cadeaubon, want als ik zo de kwaliteit van de kleding zie heb ik daar niets aan. De kleding was ook besteld voor de feestdagen, maar eerder dat ik het heb terug gestuurd en iets nieuws heb ontvangen, zijn de feestdagen allang al voorbij natuurlijk. Ik wil minimaal mijn geld terug. Echt super slechte service.

Annet Leijten

Snel bezorgd!

Voorraad is soms niet groot

Reactie My Jewellery:

Hi Annet, bedankt voor jouw positieve review. Super fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering! Ik ga jouw feedback over onze voorraad intern doorgeven, zodat de juiste afdeling... Hi Annet, bedankt voor jouw positieve review. Super fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering! Ik ga jouw feedback over onze voorraad intern doorgeven, zodat de juiste afdeling hiernaar kan kijken. Hopelijk zien we je snel bij ons terug! Liefs, Maxime team My Jewellery.

Sabina

Super!

Altijd snelle verzending en goede kwaliteit producten, altijd!

Gratis retourneren zou fijn zijn

Reactie My Jewellery:

Hi Sabina, bedankt voor jouw mooie complimenten over onze verzending en producten. Leuk om te horen dat je zo enthousiast over ons bent, dit waarderen we heel erg! Ik zal de feedback over het... Hi Sabina, bedankt voor jouw mooie complimenten over onze verzending en producten. Leuk om te horen dat je zo enthousiast over ons bent, dit waarderen we heel erg! Ik zal de feedback over het retourneren intern doorgeven, zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt! Hopelijk zien we je gauw terug in onze webshop! Liefs, Maxime team My Jewellery.

Leonie

Goede en passende oplossing voor mijn probleem (oorbellen kapot)

Snelle reactie, vriendelijk, klantgericht

Reactie My Jewellery:

Hi Leonie, bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw oorbellen kapot waren gegaan, maar wat fijn om te horen dat er een goede oplossing voor je is geregeld! We doen iedere dag ons best om een zo... Hi Leonie, bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw oorbellen kapot waren gegaan, maar wat fijn om te horen dat er een goede oplossing voor je is geregeld! We doen iedere dag ons best om een zo goed mogelijke service te bieden, super fijn om te horen dat je dit ook zo hebt ervaren! Bedankt voor de mooie complimenten! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop! Liefs, Maxime team My Jewellery.

Diny Troeyen

Uitstekend

Service bereidheid/vriendelijk/meedenken

Reactie My Jewellery:

Hi Diny, bedankt voor jouw positieve review. Super fijn om te horen dat je onze customer service zo goed ervaart! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop! Liefs, Maxime team My Jewellery.

JDS

Maten die per productsoort overeenkomen, 2 flared pants besteld in een S. De ene broek zat als gegoten, de andere broek paste amper.

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor jouw review! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering. We gaan jouw feedback wat betreft de maatvoering zeker meenemen, zodat we hierin kunnen groeien en jouw... Hi, bedankt voor jouw review! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering. We gaan jouw feedback wat betreft de maatvoering zeker meenemen, zodat we hierin kunnen groeien en jouw online shopervaring nog beter kunnen maken. Veel plezier met jouw aankopen & hopelijk tot snel! Liefs, Amy team My Jewellery.