Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Monique

Snelle levering, leuke spullen

Alles kan de volgende dag al geleverd worden

Retourneren gratis maken

Reactie My Jewellery:

Hi Monique! Bedankt voor jouw review! Goed om te horen dat je zulke goede ervaringen hebt met de levering van onze items. Het klopt inderdaad dat retourneren via de post voor eigen rekening is, maar... Hi Monique! Bedankt voor jouw review! Goed om te horen dat je zulke goede ervaringen hebt met de levering van onze items. Het klopt inderdaad dat retourneren via de post voor eigen rekening is, maar wist je dat het retourneren van je pakketje bij een van onze boutiques gratis is? YAY! Kom je snel weer eens langs? Liefs, Dewi team My Jewellery

Yasmina Teirlinck

Snelle levering, kwalitatieve juwelen en kledij! Retourneren kan makkelijk kosteloos in de winkels waar ze enorm vriendelijk en behulpzaam zijn

Snelle levering en kwaliteit. Maattabel is ook erg accuraat indien je twijfelt tussen maten

Reactie My Jewellery:

Hi Yasmina! Bedankt voor jouw 10/10 review! Hier worden wij erg blij van! Super om te horen dat je goede ervaringen hebt met de service in onze boutiques. Kom je snel weer eens bij ons shoppen?... Hi Yasmina! Bedankt voor jouw 10/10 review! Hier worden wij erg blij van! Super om te horen dat je goede ervaringen hebt met de service in onze boutiques. Kom je snel weer eens bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Zanthe

Super

Snel en kwaliteitsvol

Reactie My Jewellery:

Hi Zanthe! WOW! Bedankt voor jouw fantastische review! Fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Hier worden wij enorm happy van! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi... Hi Zanthe! WOW! Bedankt voor jouw fantastische review! Fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Hier worden wij enorm happy van! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Hannelore

Mooie webshop en snelle levering

Levering en leuk geschenkje ontvangen

Bikini was beschadigd bij aankomst

Reactie My Jewellery:

Hi Hannelore, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo positief bent over onze mooie webshop en de snelle levering van je bestelling! Wel vervelend om te horen dat de bikini... Hi Hannelore, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo positief bent over onze mooie webshop en de snelle levering van je bestelling! Wel vervelend om te horen dat de bikini beschadigd was bij aankomst. Heb je hierover al contact over opgenomen met onze klantenservice? Want wij kijken natuurlijk graag met je mee! Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Kay team My Jewellery

Eva

Top!

Duidelijke informatie, snelle levering, fijn website

Jammer dat je retourkosten moet betalen, zo is het lastig te bepalen welke maat je exact nodig hebt omdat je altijd dus één maat betaald moet terugsturen

Reactie My Jewellery:

Hi Eva. Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je jouw pakketje snel hebt mogen ontvangen & dat alle informatie op de website duidelijk vermeldt stond. Wist je dat je jouw pakketje... Hi Eva. Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je jouw pakketje snel hebt mogen ontvangen & dat alle informatie op de website duidelijk vermeldt stond. Wist je dat je jouw pakketje kosteloos kunt retourneren via een van onze boutiques? Liefs, Daniek team My Jewellery.

Lobke

Erg goed

Snelle levering en kwalitatief goede producten die niet verkleuren

Reactie My Jewellery:

Hi Lobke! Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over de items en de levering! Veel plezier met je nieuwe oorbellen en kettingen. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs... Hi Lobke! Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over de items en de levering! Veel plezier met je nieuwe oorbellen en kettingen. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Eva

Mooie producten! Levering ging helaas helemaal mis… ik had namelijk het verkeerd product ontvangen. Na 2 dagen heb ik een reactie gehad. Ik moest het verkeerde product terug sturen op een moeilijke... Mooie producten! Levering ging helaas helemaal mis… ik had namelijk het verkeerd product ontvangen. Na 2 dagen heb ik een reactie gehad. Ik moest het verkeerde product terug sturen op een moeilijke en uitgebreide manier. Het goede product zou ik pas ontvangen als het verkeerde product door hun was ontvangen. Hier ging veel tijd overheen, waardoor ik het juiste product te laat zou ontvangen! Dus het andere product bijbesteld, waardoor ik m’n korting kwijt was en extra verzendkosten moest betalen. Erg slechte klantenservice!

Mooie producten die nauwelijks verkleuren!

Klantenservice en levering

Reactie My Jewellery:

Hi Eva! Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik zie in ons systeem dat je inderdaad contact met ons hebt opgenomen. We hebben je een oplossing geboden, maar... Hi Eva! Wat vervelend dat je dit zo ervaart! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik zie in ons systeem dat je inderdaad contact met ons hebt opgenomen. We hebben je een oplossing geboden, maar helaas geen reactie meer mogen ontvangen. Zou je hier nog eens naar willen kijken? Wij lossen dit graag met je op! Liefs Manon, team My Jewellery.

Marieke

Mijn ervaring is heel goed, mooie spullen voor een goede prijs, snelle verzending. Ik en mijn dochter zijn fan!

Jet

Super

Goede communicatie en biedt goede oplossingen wanneer bijvoorbeeld een ring kapot is gegaan. Ze gaven, omdat het binnen de garantie viel, mij een discount code voor de prijs van de ring zelf! Echt... Goede communicatie en biedt goede oplossingen wanneer bijvoorbeeld een ring kapot is gegaan. Ze gaven, omdat het binnen de garantie viel, mij een discount code voor de prijs van de ring zelf! Echt super.

Reactie My Jewellery:

Hi Jet ! Bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat onze klantenservice je goed geholpen heeft! Veel plezier nog met je ring & hopelijk tot snel! Liefs Manon, team My Jewellery.

Sanne

Erg goed

Snelle levering, snelle reactie bij vragen en goede oplossingen.

Reactie My Jewellery:

Hi Sanne! Bedankt voor je goede review! Fijn dat je zo tevreden ben over de levering en onze klantenservice! Dit vinden wij erg fijn om te horen. Veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel... Hi Sanne! Bedankt voor je goede review! Fijn dat je zo tevreden ben over de levering en onze klantenservice! Dit vinden wij erg fijn om te horen. Veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.