Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

N

Positief

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je review! Super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My... Hi! Bedankt voor je review! Super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze nieuwe items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Wilma Elbers

Online bestelling

Leuke spullen.....snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Wilma! Bedankt voor je review! Wat super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over onze items en levering! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of in onze webshop! Liefs,... Hi Wilma! Bedankt voor je review! Wat super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over onze items en levering! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of in onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Melanie

Goedd

Leuke unieke kleding. Vriendelijk personeel

Reactie My Jewellery:

Hi Melanie! Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met onze items en het personeel! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze leuke items! Liefs,... Hi Melanie! Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met onze items en het personeel! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze leuke items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Lilly

Top

Website was wel beetje sloom.

Reactie My Jewellery:

Hi Lilly! Bedankt voor je review! Super fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We nemen je tip over de website ook zeker mee om in de toekomst onze website te kunnen verbeteren!... Hi Lilly! Bedankt voor je review! Super fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We nemen je tip over de website ook zeker mee om in de toekomst onze website te kunnen verbeteren! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze gave items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

S. Gout

Snelle bezorging en mooie producten

Goede service

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je review! Fijn om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je snel weer te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Esther

Bestellingen snel behandeld en geleverd

Ga zo door :-)

Kleding komt soms wat verkreukt binnen. Met een jasje (blazer) is het dan lastig om die kreukels er uit te krijgen.

Reactie My Jewellery:

Hi Esther! Bedankt voor je review! Wat super leuk om te horen dat je zo tevreden bent! We nemen je feedback zeker mee om dit in de toekomst te kunnen verbeteren! We hopen je snel weer blij te kunnen... Hi Esther! Bedankt voor je review! Wat super leuk om te horen dat je zo tevreden bent! We nemen je feedback zeker mee om dit in de toekomst te kunnen verbeteren! We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze items! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Lotte

Goede ervaring

Behulpzaam personeel en erg leuke kleding en sierraden.

Reactie My Jewellery:

Hi Lotte! Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je zo enthousiast ben over de items en het personeel van My Jewellery! Wij hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze items!... Hi Lotte! Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je zo enthousiast ben over de items en het personeel van My Jewellery! Wij hopen je snel weer blij te kunnen maken met een van onze items! Happy shopping! Liefs, RosaLynn team My Jewellery!

Pien

Tot nu toe goed! Bijna niks is verkleurd, en ik doe mijn sieraden nooit af. Behalve 2 ringen zijn verkleurd, maar toen heeft ze klantenservice mij goed geholpen!

In de winkel altijd vriendelijk, ze helpen je goed en alles is van goede kwaliteit!

De bezorging van PostNL duurt soms enorm lang, dat vind ik heel jammer. Laatst duurde het een week voordat mijn pakketje binnen was. Ik had iets besteld voor iemand, en het was te laat binnen dus... De bezorging van PostNL duurt soms enorm lang, dat vind ik heel jammer. Laatst duurde het een week voordat mijn pakketje binnen was. Ik had iets besteld voor iemand, en het was te laat binnen dus had het die dag niet kunnen geven. Dat vond ik super jammer. Wel heb ik maandag iets besteld en heb ik voor Budbee gekozen. Het was de volgende dag meteen al binnen! Super goede service.

Reactie My Jewellery:

Hi Pien! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery! Het kan inderdaad kloppen dat de verzending van Post NL wat langer heeft geduurd dan normaal... Hi Pien! Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery! Het kan inderdaad kloppen dat de verzending van Post NL wat langer heeft geduurd dan normaal gesproken, dit kwam door de enorme drukte de afgelopen tijd bij Post NL. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Budbee! We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

Astrid

Goed, leuke kleding lijn

Service

Reactie My Jewellery:

Hi Astrid! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je graag snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs,... Hi Astrid! Bedankt voor je review! Wat leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We hopen je graag snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!

mery philippi

Snelle service, en bij vragen per mail, snelle reactie. Top

Aanbod, op elkaar afstemmend, prijs

?

Reactie My Jewellery:

Hi Mery! Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over de service van My Jewellery! Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk op iedereen te reageren! We hopen je snel... Hi Mery! Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over de service van My Jewellery! Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk op iedereen te reageren! We hopen je snel weer terug te zien bij een van onze boutiques of in de webshop! Liefs, Rosa-Lynn team My Jewellery!