Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Cleo

Bestelling is super snel geleverd en werd in tussentijd op de hoogte gehouden vie e-mail. Ook de producten zijn super kwaliteitsvol en mooi. Ik ben super harde fan!

Kwaliteitsvolle producten, snelle levering, klantvriendelijkheid.

Reactie My Jewellery:

Hi Cleo, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Emma Peek

My Jewellery is een super leuke, hippe en betrokken bedrijf. Snelle handelingen en goede alternatieven!

Wanneer er wat misgaat met je bestelling (of wat dan ook) denken ze heel actief mee en komen ze uiteindelijk ook met goede alternatieven. Snelle levering en een zeer goede kwaliteit! Ze zijn gewoon... Wanneer er wat misgaat met je bestelling (of wat dan ook) denken ze heel actief mee en komen ze uiteindelijk ook met goede alternatieven. Snelle levering en een zeer goede kwaliteit! Ze zijn gewoon super klantvriendelijk en dat maakt het plaatje voor mij compleet!

Ik wacht al heel lang op een My Jewellery app...

Reactie My Jewellery:

Hi Emma, bedankt voor je feedback! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over een app zeker intern doorzetten. We hopen je snel weer terug te zien in... Hi Emma, bedankt voor je feedback! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over een app zeker intern doorzetten. We hopen je snel weer terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Kiara

Sieraden verkleuren niet

Verzendkosten naar België

Reactie My Jewellery:

Hi Kiara, bedankt voor je feedback! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de verzendkosten naar België zeker doorgeven. We hopen je snel terug te zien op... Hi Kiara, bedankt voor je feedback! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de verzendkosten naar België zeker doorgeven. We hopen je snel terug te zien op onze webshop. Liefs, Lynn team My Jewellery!

Sophie

Ik ben echt gek op myjewellery. De stijl, de kleuren en de sieraden spreken me altijd aan en je kan me altijd blij maken met deze winkel!

De prachtige sieraden en de leuke werknemers bij de winkel in Breda.

Ik heb het al vaak meegemaakt dat ik in de winkel kleding pas en er foundation vlekken opzitten van andere klanten. Misschien speciale sjaaltjes inzetten voor bij het passen.

Reactie My Jewellery:

Hi Sophie, bedankt voor je feedback! Super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de foundation vlekken zeker doorgeven. We zien je graag terug in een... Hi Sophie, bedankt voor je feedback! Super leuk om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de foundation vlekken zeker doorgeven. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Renske

Snel geleverd leuke artikelen

Reactie My Jewellery:

Hi Renske, fijn om te zien dat je enthousiast bent over de levering en de items van My Jewellery! We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs,... Hi Renske, fijn om te zien dat je enthousiast bent over de levering en de items van My Jewellery! We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Sanne

Ik bestel niet vaak bij jullie maar kom wel eens in de winkel en heb laatst een paar dingen gekocht en ben er echt super blij mee!!

Vind het heel fijn dat de sieraden niet verkleuren.

Ik vind het soms wel een beetje aan de dure kant!

Reactie My Jewellery:

Hi Sanne, bedankt voor je feedback! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de prijs van onze items zeker meenemen. Liefs, Lynn team My Jewellery!

Mella de Heus

Super

De webshop en de kwaliteit

Nvt

Reactie My Jewellery:

Hi Mella, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en de webshop van My Jewellery! We zien je graag terug op onze webshop of in een van onze boutiques.... Hi Mella, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en de webshop van My Jewellery! We zien je graag terug op onze webshop of in een van onze boutiques. Alvast veel shop plezier! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Cynthia

Perfect!

Leuke unieke items, collectie wisselt regelmatig, fijne stijl

Grotere boetiekjes? Haha

Reactie My Jewellery:

Hi Cynthia, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de grootte van onze boutiques zeker meenemen. We zien je graag nog een... Hi Cynthia, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te zien dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Ik ga je feedback over de grootte van onze boutiques zeker meenemen. We zien je graag nog een keer in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Meggie

Fijn bedrijf met leuke producten en acties en vriendelijk personeel

Goede sieraden en altijd vriendelijk personeel

Reactie My Jewellery:

Hi Meggie, super leuk om te zien dat je zo tevreden bent over My Jewellery! We hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!

Laura peirs

Ik heb My Jewellery nog maar recent ontdekt en ben enorme fan! Ik heb al een paar bestellingen bij jullie gedaan die keer op keer super goed bevallen zijn. Ik woon in België dus bestel altijd via de... Ik heb My Jewellery nog maar recent ontdekt en ben enorme fan! Ik heb al een paar bestellingen bij jullie gedaan die keer op keer super goed bevallen zijn. Ik woon in België dus bestel altijd via de webshop en dat verloopt telkens prima!

Leuke dingen voor weinig geld
Juwelen blijven lang mooi van kleur
Geen standaard items, maar juist speciaal en uniek.

Reactie My Jewellery:

Hi Laura, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We zien je graag snel terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs,... Hi Laura, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! We zien je graag snel terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Lynn team My Jewellery!