Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Nathalie

Super goed

Als er iets niet goed is word je snel geholpen en is er een goede oplossing

Reactie My Jewellery:

Hi Nathalie, bedankt voor je feedback! Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, dat motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen! We zien je graag terug in onze... Hi Nathalie, bedankt voor je feedback! Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, dat motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen! We zien je graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Ellen van santvoort

Super leuke kleding en accessoires en genoeg voorraad online. Leuke acties en leuke collecties. Altijd goede vriendelijke service.

Goed service en leuke collectie.

Meer voorraad in de winkels. Vaak wil ik iets passen en is het shirt niet aanwezig in de winkel of niet meer de juiste maat beschikbaar, waardoor je toch een online bestelling moet plaatsen, met... Meer voorraad in de winkels. Vaak wil ik iets passen en is het shirt niet aanwezig in de winkel of niet meer de juiste maat beschikbaar, waardoor je toch een online bestelling moet plaatsen, met kans van retourneren als maat niet goed is.

Reactie My Jewellery:

Hi Ellen, bedankt voor je feedback! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en collectie! Ik ga je feedback wat betreft de winkelvoorraad doorgeven. Zo kunnen we de allerbeste... Hi Ellen, bedankt voor je feedback! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en collectie! Ik ga je feedback wat betreft de winkelvoorraad doorgeven. Zo kunnen we de allerbeste service blijven verlenen! Hopelijk tot snel in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Denise Emmen-Timmer

Snelle service, leuke acties en goede kwaliteit!

Snelle service en levering van product

Op dit moment niet

Reactie My Jewellery:

Hi Denise, bedankt voor je feedback! Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent, daar worden we blij van! Hopelijk zien we je snel weer in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Elisa

Tof bedrijf met een leuke acties en de beste service voor de klant

Persoonlijke aandacht

Reactie My Jewellery:

Hi Elisa, bedankt voor je feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen! We zien je graag terug in onze... Hi Elisa, bedankt voor je feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen! We zien je graag terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Sylvia

Leuke collectie en goede service

Retourneren in een zak kan duur zijn omdat de zak bij hersluiten bol wordt

Reactie My Jewellery:

Hi Sylvia, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je onze collectie zo leuk vindt en tevreden bent over onze service. Ik ga je tip over het retourneren doorzetten, dankjewel! Hopelijk... Hi Sylvia, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je onze collectie zo leuk vindt en tevreden bent over onze service. Ik ga je tip over het retourneren doorzetten, dankjewel! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Ine van Vorstenbosch

Duidelijke mailing snelle service

Reactie My Jewellery:

Hi Ine, super bedankt voor je feedback! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

MvZ

Positief

Set oorbellen sloot slecht en na contact werd het super snel en keurig opgelost. Geeft vertrouwen om meer te bestellen want de sieraden vind ik er mooi en vriendelijk geprijsd

Nvt

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag terug in een van onze boutiques of... Hi, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag terug in een van onze boutiques of op onze webshop. Happy shopping! Liefs, Jeske team My Jewellery

Christel Deelen

Top webwinkel

Erg leuke kleding, goed advies qua hoe de maat valt en ook nog vaak leuke gratis verzenden acties

Liefst altijd gratis verzenden en retourneren, dan wordt er nog meer besteld en toch ook gehouden denk ik

Reactie My Jewellery:

Hi Christel, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Ik ga je feedback wat betreft de verzendkosten doorgeven, dankjewel daarvoor! Hopelijk zien we je snel terug in... Hi Christel, bedankt voor je feedback! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Ik ga je feedback wat betreft de verzendkosten doorgeven, dankjewel daarvoor! Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques. Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Ilona buijs

Veel sieraden besteld, en altijd goed op tijd binnen. Een keer probleem met een ring had en gelijk heeft de klantenservice mij tevreden gestemd! Top

Netjes afgeleverd/verpakt snel en goede service klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Ilona, bedankt voor je feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag terug in onze... Hi Ilona, bedankt voor je feedback! Superleuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. We zien je graag terug in onze webshop of boutiques. Alvast happy shopping! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Quinty

Super leuke winkel/webshop. Ik koop er regelmatig nieuwe sieraden en af en toe ook kleding! In de winkels wordt ik altijd goed en netjes geholpen! En online bieden ze ook de beste service!

Snelle reactie online als je een vraag hebt. En in de winkels als een product niet aanwezig is helpen ze je altijd verder doornheg via de website te bestellen.

Nog geen tips

Reactie My Jewellery:

Hi Quinty, bedankt voor je feedback! Wat superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. Hopelijk zien we je snel... Hi Quinty, bedankt voor je feedback! Wat superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Dit motiveert ons om de allerbeste service te blijven verlenen. Hopelijk zien we je snel terug in onze webshop of boutiques! Happy shopping alvast! Liefs, Jeske Team My Jewellery