8.5/10

Ik vindt het heel leuk. leuk siarden, kleding en ze zijn heel erg vriendelijk

Tot nu toe alleen sieraden gekocht, ik ben daar erg tevreden over. Silver blijft mooi silver zelfs als je er mee gaat douche of zwemmen. Helaas vind ik ze soms nog iets te duur.

Zilver sieraden blijven zilver of terwijl erg goede producten

Het mag wel wat goedkoper. Ik vind 20 euro voor oorbellen best duur, dat mag ook 12,50 zijn of dergelijke

Luca Smulders

Goed hele leuke kleding maar ook erg leuk verpakt

Verpakking pakketjes, altijd veel trends van het moment

De kleding lijkt meer op de foto als iemand het aan heeft dan op de foto van het kledingstuk alleen. Retourkosten is erg jammer.

Ingrid

Mooie sieraden, snelle levering!

Wel zwakke sieraden, al 2x een armbandje stuk..

Emma Izelaar

Hele leuke items! Jammer van de kwaliteit! Ik heb pas een leuk rokje met een neon top gekocht. Na een paar keer dragen van het rokje werd de stof lelijk.
Ook na 1 keer wassen van de top (30°)...
Ook na 1 keer wassen van de top (30°) verkleurde het en werd de stof ook lelijk.
Jammer! Ik vind het hele leuke kleding, maar wat voor kwaliteit ik voor het geld terug krijg is mager...

De sieraden zijn wel heel leuk!

Top!! Leuke en trendy dingen. Super service online.

Leuke accessoires en kleding
Goede service

Manouk Antonisse

Heel leuk en fijn bedrijf! Helaas hebben ze in de winkel niet altijd alle maten beschikbaar en is de kwaliteit van kleding niet altijd optimaal.

Leuke kleding en sieraden
Aardig personeel

Prijs/kwaliteit verhouding is niet altijd optimaal
Niet altijd alle maten in de winkels

Rosie

Het ziet er allemaal mooi en netjes uit, maar de kwaliteit is heel slecht. In het begin was het beter, maar het lijkt wel hoe groter het bedrijf wordt, hoe sneller en goedkoper ze produceren.... Het ziet er allemaal mooi en netjes uit, maar de kwaliteit is heel slecht. In het begin was het beter, maar het lijkt wel hoe groter het bedrijf wordt, hoe sneller en goedkoper ze produceren. Kapotte oorbellen, losse naadjes in kleding, goedkope stoffen, kapotte haarspeldjes, losse horlogebandjes, producten niet goed genaaid en/of gelijmd, waardoor sommige dingen letterlijk uit elkaar vallen. Heb het elke keer een kans gegeven, maar vanaf nu bestel ik er niet meer, te bang voor beschadigde producten. Prijzen zijn ook veel te hoog in verhouding met de kwaliteit.

Klantenservice doet er lang over om te antwoorden, maar uiteindelijk helpen ze je wel goed.

Kwaliteit van producten, levertijd

Sanne

Erg leuke items, snelle levering en fijn gebruik!

Jammer van de waterfalljurk. Had xl genomen, maar valt veel groter dan de maattabel aangeeft. Aan iemand gegeven die het wel past.
zaten trouwens ook haaltjes in, dus retourneren is heel duur...
zaten trouwens ook haaltjes in, dus retourneren is heel duur en geen optie!

-fijn dat je kan chatten

-maatvoering echt heel raar
-gratis retourneren of meer winkels