Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Tessa

Ik had een armbandje gekocht, maar die ging na 3 dagen stuk. Ik mailden en vroeg of ze iets voor me konden doen en ik heb een nieuw armbandje gekregen.

Goede klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Tessa, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice en dit voor je is opgelost. We hopen je binnenkort weer bij ons terug te zien. Liefs, Amy... Hi Tessa, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice en dit voor je is opgelost. We hopen je binnenkort weer bij ons terug te zien. Liefs, Amy team My Jewellery.

Laura

Ik heb een goeie ervaring met de klantenservice. Ze waren heel vriendelijk en hebben mij erg goed geholpen.

Heel duidelijk en vriendelijk. Ook dat ik meteen antwoord terug krijg als ik mail vind ik een groot pluspunt. Zo hoef je niet 3 dagen te wachten voordat je een mail terug hebt. Heel fijn!!

Na het wassen waren de studs van me shirtje afgegaan. Ik vond het jammer dat ik nadat ik had gemaild als eerste de vraag kreeg: heb je wel gewassen volgens de wasvoorschriften? En dat had ik gedaan,... Na het wassen waren de studs van me shirtje afgegaan. Ik vond het jammer dat ik nadat ik had gemaild als eerste de vraag kreeg: heb je wel gewassen volgens de wasvoorschriften? En dat had ik gedaan, maar het hoort sowieso niet dat na 1 wasbeurt de studs er af gaan.

Reactie My Jewellery:

Hi Laura, bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo snel en correct geholpen bent door onze klantenservice. Dat vinden we super belangrijk! We hopen je weer een keer bij ons terug te... Hi Laura, bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo snel en correct geholpen bent door onze klantenservice. Dat vinden we super belangrijk! We hopen je weer een keer bij ons terug te zien. Liefs, Amy team My Jewellery.

Hummelink

Zeer goede ervaring met armband met kapotte sluiting.

Goede klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Hummelink, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze klantenservice. Dat vinden we super belangrijk! We hopen je snel weer een keer bij ons terug te... Hi Hummelink, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze klantenservice. Dat vinden we super belangrijk! We hopen je snel weer een keer bij ons terug te zien. Liefs, Amy team My Jewellery.

Mies Noorland

Heel fijn! De levering is ontzettend snel en netjes. :)

Snelle levering. Netjes ingepakt.

Misschien iets toevoegen aan de bestelling. Een leuk (visite) kaartje.

Reactie My Jewellery:

Hi Mies, bedankt voor jouw review en wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling bij My Jewellery! Jouw feedback gaan we meenemen om jouw shopervaring nog beter te maken. Liefs, Laura... Hi Mies, bedankt voor jouw review en wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling bij My Jewellery! Jouw feedback gaan we meenemen om jouw shopervaring nog beter te maken. Liefs, Laura team My Jewellery!

Ilona

Hippe moderne kleding

Retourzending zou gratis moeten zijn. Nu weerhoudt het me wel om opnieuw te bestellen.

Reactie My Jewellery:

Hi Ilona, bedankt voor je review! Leuk om te zien dat je onze items leuk vindt. We gaan jouw tip wat betreft het retourneren zeker meenemen. Wist je al dat je in onze boutiques gratis kunt... Hi Ilona, bedankt voor je review! Leuk om te zien dat je onze items leuk vindt. We gaan jouw tip wat betreft het retourneren zeker meenemen. Wist je al dat je in onze boutiques gratis kunt retourneren? We hopen je binnenkort nog eens bij ons terug te zien! Liefs, Amy team My Jewellery.

Maaike van der heijden kruijssen

Top

Reactie My Jewellery:

Hi Maaike, bedankt voor jouw review! Super om te lezen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery, YAY! Kom je snel weer bij shoppen bij ons? Liefs, Laura team My Jewellery!

Amina

Top was de volgende dag al thuis. De horloge is van goede kwaliteit en is prachtig

Reactie My Jewellery:

Hi Amina, bedankt voor jouw review! Super om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe horloge! Liefs, Laura team My Jewellery!

Belinda

Leuke toepasselijke sieraden

Snelle levering, leuk verpakt

Reactie My Jewellery:

Hi Belinda, bedankt voor jouw review! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Zien we je snel weer terug bij ons? Liefs, Laura team My Jewellery!

Joanne van Dijk

Ontzettend goed! Snelle reactie en goede service :)

Snelle levering!

Geen :)

Reactie My Jewellery:

Hi Joanne! Wij worden er heel blij van om te zien dat jij zo tevreden bent en zo'n goede ervaring hebt. YAY! Kom je snel weer een keertje bij ons shoppen? Liefs, Amy team My Jewellery.

Julia de Mots

TOP! Mijn giftcard werkte niet en ik kreeg supersnel hulp die heeft geholpen.

Goede en vriendelijke service. Mooie website, leuke items.

Meer instructies over de giftcards. Stap voor stap per giftcard. Het duurde mij erg lang voordat ik heb uitgevonden had.

Reactie My Jewellery:

Hi Julia, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo snel en correct geholpen bent door de meiden van onze klantenservice waardoor je jouw bestelling kon afronden. We gaan jouw tip wat... Hi Julia, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo snel en correct geholpen bent door de meiden van onze klantenservice waardoor je jouw bestelling kon afronden. We gaan jouw tip wat betreft de giftcards zeker meenemen. Heel veel plezier met je nieuwe aankopen & hopelijk tot snel! Liefs, Amy team My Jewellery.