My-K9

1919 beoordelingen

1919 Reviews

Loes van Leer

Twee mooie Anny X tuigjes gekocht met bijpassende naam badge. De tuigjes zijn schitterend en de naam met nummer op de badges zijn erg netjes erop gestikt. Super blij mee!

Snelle verzending en vriendelijke communicatie.

Bram Swinnen

Duidelijke website voor het maken van de halsband, zeer klantvriendelijk, correcte en snelle verzending van de producten.

Veel keuze van kleuren en lettertype, kwalitatieve producten, de doorgegeven maten zijn correct gemaakt, zeer tevreden

Wendy

Snelle levering en goede service

Kwaliteit is goed precies zo als ze het omschrijven

Immyzomer1953@gmail.com

Fantastisch levering prachtig mooi tuig

Communicatie is prima

Marjolein

Goed advies gekregen bij het aanmeten van een tuigje voor mijn hond. Ik twijfelde of ik het goed had afgesteld. Via whatsapp een paar foto’s laten zien en zo kon even meegekeken worden naar de maat... Goed advies gekregen bij het aanmeten van een tuigje voor mijn hond. Ik twijfelde of ik het goed had afgesteld. Via whatsapp een paar foto’s laten zien en zo kon even meegekeken worden naar de maat en afstelling. Er bleek een bandje los te zitten en dat is super fijn opgelost. Aanrader om hier een Anny-X tuigje te kopen!

Persoonlijke service, klantgericht en heel vriendelijk!

Mattanja

Top service en kwaliteit!

Goede, vriendelijke en heldere communicatie. Mooi en stevig materiaal. Vakkundig werk en kennis van waar het product voor gebruikt wordt.

Van lingen

Top service,en levering van prima product.

Snelle levering en goede uitleg

Natasja

Super tevreden

Snelle service, kwaliteitsproduct

Fred van Slooten

Een mooi en goed product

komen afspraken na

Hanny

Prettige ervaring, product snel geleverd.

Snelle levering, product goed verpakt.