My-K9

1919 beoordelingen

1919 Reviews

Fellowship

Zeer vlotte bestelling en snelle verzorgde levering.

Super degelijk materiaal afgestemd op de veiligheid van de hond en prachtig voor het oog van zijn begeleider.

Wendy van den Heuvel

Fijne tuigjes en halsbanden en riemen. Ik heb 2 honden en hebben allebei een halsband en AnnyX tuig met bijpassende gevoerde riem. Ik wil niet anders meer. Ze zijn zo fijn. En m'n honden merken er... Fijne tuigjes en halsbanden en riemen. Ik heb 2 honden en hebben allebei een halsband en AnnyX tuig met bijpassende gevoerde riem. Ik wil niet anders meer. Ze zijn zo fijn. En m'n honden merken er niks van, zo comfortabel zitten ze.

Fijne service!

Suzanne

Hele snelle service en het tuigje is van grote kwaliteit. Wij zijn met onze beide honden erg tevreden over de tuigjes.

Goede service en uitstekende kwaliteit

Politie speurhonden

Erg mooie en kwalitatief goede halsbanden, snelle levering en super goede service.

Kwaliteit, service, snelle levering.

Kathleen

Zeer goed

Duidelijke uitleg- hulp met kiezen

Maike

Voor de tweede keer een halsband en riem voor onze hond besteld. Ideaal met telefoonnummer en naam, mocht hij een keer kwijtraken op vakantie of hier in Nederland. Helemaal tevreden over de... Voor de tweede keer een halsband en riem voor onze hond besteld. Ideaal met telefoonnummer en naam, mocht hij een keer kwijtraken op vakantie of hier in Nederland. Helemaal tevreden over de kwaliteit en de keuzes. in kleuren

Mooie kwaliteit, erg behulpzaam, snel en vriendelijk.

Bart

Zeer mooi afgewerkt. De materialen zijn zeer duurzaam.

De customatizatie is heel sterk. En de uitleg over de mogelijkheden staat er mooi bij.

jan

Top

Goed materiaal en snelle levering

Willem Oderkerk

Veel keus en goede website.

Prachtig werk !

Loes van Leer

Twee mooie Anny X tuigjes gekocht met bijpassende naam badge. De tuigjes zijn schitterend en de naam met nummer op de badges zijn erg netjes erop gestikt. Super blij mee!

Snelle verzending en vriendelijke communicatie.