My-K9

M. da luz Pereira

Prima service, prima kwaliteit

Product degelijk, communicatie vlot

Nvt

Wat vervelend dat ik om ‘ervaringsbeoordelingen’ wordt lastig gevallen na het bestellen van een eenvoudig gespje. Ik bestel niet meer op deze site.

?

Reactie My-K9:

Het spijt me te lezen dat u onze beoordelingsuitnodiging als storend hebt ervaren. Jammer dat we u niet meer als klant terug zullen zien, want dat was geenszins onze bedoeling uiteraard. Ik hoop dat... Het spijt me te lezen dat u onze beoordelingsuitnodiging als storend hebt ervaren. Jammer dat we u niet meer als klant terug zullen zien, want dat was geenszins onze bedoeling uiteraard. Ik hoop dat de gespen in ieder geval naar wens zijn.

Spaans

Erg goed

Prachtige banden.

Set

Erg fijn tuig

Makkelijk om te doen
Fijn voor de schouders van mijn hond

L. Elzerman

Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd snel en persoonlijk geholpen. Super producten die heel lang meegaan.

Goede communicatie en advies
Goede service
Prachtige en veilige producten

G.P. Kruisman

Zeer goed, prima service

Service

Rachelicious

In één woord: geweldig! Alle vragen die ik vooraf had werden duidelijk beantwoord en toen er achteraf toch een klein dingetje aan de gepersonaliseerde halsband was, werd dat snel en efficiënt... In één woord: geweldig! Alle vragen die ik vooraf had werden duidelijk beantwoord en toen er achteraf toch een klein dingetje aan de gepersonaliseerde halsband was, werd dat snel en efficiënt opgelost.

Snelle en goede service. Efficiënte oplossing als er toch iets niet helemaal naar wens is

Sjj

Mooie halsbanden.

Goed passende halsband met naam.
Veel keuze.

G Groen

Een goede stevige Rie/band/harnas

Bevestigings punten van de tien

Fellowship

Zeer vlotte bestelling en snelle verzorgde levering.

Super degelijk materiaal afgestemd op de veiligheid van de hond en prachtig voor het oog van zijn begeleider.