My-K9

1919 beoordelingen

1919 Reviews

Carla Willemsen

Goede kwaliteit tuig met goede uitleg

Snelle levering, goede uitleg

Super mooie halsband.

Goede, sterke kwaliteit en netjes gemaakt. Super afwerking.

nvt

Ben super tevreden met de aankoop van de anny x fun tuigjes

geen druk meer op schoudertjes,nekje en rug en super sterk,

Petra

Klein probleem maar prima opgelost!

Oplossingsgericht

Jh van Gog

Leuke betaalbare halsbanden

personaliseren

Maria van Gelderen-Hastreiter

Ik heb al 5 jaar geleden zo een tuigje gekocht… dat is nog steeds top en in orde… het nieuwe is voor vervanging, als dat oudere heel nat of vies is…. Ik kan deze tuigjes alleen aanbevelen…. Mijn... Ik heb al 5 jaar geleden zo een tuigje gekocht… dat is nog steeds top en in orde… het nieuwe is voor vervanging, als dat oudere heel nat of vies is…. Ik kan deze tuigjes alleen aanbevelen…. Mijn hond komt uit Griekenland en heeft een geluidsfobie (knallen, vuurwerk, schieten etc)
Er is geen kans om te ontsnappen!

Mijn Houdini kan niet eruit en ontsnappen

Shirley B

Zeer goede ervaring en snelle levering

Bij vragen wordt er snel op mail gereageerd

Thomas

Een geweldige service. Ondanks de levertijd van 2 a 3 weken, is het op ons verzoek met een week gemaakt doordat de assistentiehond van zoontje eerder werd geplaatst. Het was precies binnen op de dag... Een geweldige service. Ondanks de levertijd van 2 a 3 weken, is het op ons verzoek met een week gemaakt doordat de assistentiehond van zoontje eerder werd geplaatst. Het was precies binnen op de dag dat hij kwam, het kon dus niet beter. Zoontje héél erg blij en de halsband is prachtig met nu al veel positieve reacties.

Service, netheid, punctueel

Marianne

Prima ervaring met My K9

Duidelijke communicatie en uitleg op website. Drie prachtige en robuuste halsbanden ontvangen.

Tessa

Heel goed!

snelle reactie en goede kwaliteit