My-K9

1919 beoordelingen

1919 Reviews

Karin

Prima service , goed product

Gewoon naar behoren en verwachting

Monique

Gewoon heel erg goed

Duidelijke website, goede uitleg, hele snelle levering en netjes verpakt. De riem was ook heel erg mooi en duidelijk geborduurd.

S van den Boom

Mijn hondje was er meteen aan gewend.
Ook geen probleem met over zijn hoofd aantrekken.

Mooi materiaal en goed genaaid en lekker zacht.
Een stevig tuigje!
Baasje en hondje zijn er superblij mee!

Wouter

Wat een top bedrijf!
Wat een top bedrijf!
Wij hebben een tuigje besteld voor onze hond met bijpassende riem en name tag/label. My-K9 zocht zelf contact of onze afwijkende tekst niet in een opvallendere kleur beter is, super fijn. Momenteel hebben wij een uidaging aangezien het tuigje niet volledig aansluit, dit heeft niets te maken met het tuigje maar meer met onze soort hond. Wederom is My-K9 ontzettend behulpzaam en denkt met ons mee.
Ik zeg: My-K9 een hele dikke 10!

Zeer meedenkend, kundig advies, ontzettend vriendelijk en een zeer korte responstijd.

My-K9

Hele fijne halsband besteld, droogt vlot en voelt stevig aan.

Goede updates over levering/productie. Wachttijd op de halsband viel mij mee.

René Dobber

Ronduit perfect!

Snelle communicatie, altijd fijn. Per abuis Fleece ipv neopreen besteld. Uiterst snel en vriendelijk opgelost. M'n hondje is er maar wat blij mee.

Giovani Hartman

Goede service en mooie producten

Stevige en goede tuigjes.

Sylvia

Goede service en goed bereikbaar

Goede service en goed bereikbaar. De halsband was te ruim en er is een passende oplossing geboden.

Anouk

Goede service gehad

Goede kwaliteit tot nu toe.
Goede service achteraf

Enzo De Meersman