Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

My Jewellery

Slechte ervaring met het bestellen van leuke oorbellen. Krijg ik in plaats van leuke oorbellen om kado te geven een heel ander artikel thuisgestuurd. Wat denk je wil ik het retourneren want dit had... Slechte ervaring met het bestellen van leuke oorbellen. Krijg ik in plaats van leuke oorbellen om kado te geven een heel ander artikel thuisgestuurd. Wat denk je wil ik het retourneren want dit had ik helemaal niet besteld moet ik de retourkosten zelf betalen, mooi is dat. Wie maakt er hier een fout!

Chatservice

Bij fouten je verantwoordelijkheid nemen als bedrijf

Reactie My Jewellery:

Hi Ingrid, bedankt voor jouw review. Ik zie dat je een gesprek met mijn collega hebt gehad, waarin zij aangeeft dat je altijd eerst contact dient op te nemen met de klantenservice wanneer je een... Hi Ingrid, bedankt voor jouw review. Ik zie dat je een gesprek met mijn collega hebt gehad, waarin zij aangeeft dat je altijd eerst contact dient op te nemen met de klantenservice wanneer je een verkeerd item ontvangt, dit staat ook op het retourformulier vermeld. Wanneer je zonder contact een item retourneert, kunnen wij het antwoordformulier niet meer versturen & de verzendkosten niet aan je terugbetalen, omdat wij deze rekeningen niet in kunnen zien. Ik zie gelukkig dat het verder met je is opgelost. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden was over de reactiesnelheid! Mocht je nog vragen hebben, horen wij dat graag & helpen we je met liefde verder. Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Merel

Leuke oorbellen gekocht helaas na 2,5 maand niet meer mooi. Helft van de oorbel alle steentjes eruit, met indoen laten steentjes al los.. helaas slechte aankoop geweest..

Netjes verzonden

Steentjes bij mogen leveren of bij vermelden

Reactie My Jewellery:

Hi Merel, bedankt voor je eerlijke review. We hanteren een garantietermijn van 8 weken, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het product. Als... Hi Merel, bedankt voor je eerlijke review. We hanteren een garantietermijn van 8 weken, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het product. Als een item buiten dit termijn valt en kapot gaat is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Desondanks hopen we dat je alsnog ooit bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Marie

Ik bestelde een bikini via de website. De bikini zit heel goed, ik ben er erg tevreden mee! Naar mijn gevoel komen de maten van de modellen niet overeen met de realiteit. De modellen op foto dragen... Ik bestelde een bikini via de website. De bikini zit heel goed, ik ben er erg tevreden mee! Naar mijn gevoel komen de maten van de modellen niet overeen met de realiteit. De modellen op foto dragen vaak maat S, maar zijn groter en meer gevulder dan ik. Ik bestelde een maat groter, en gelukkig, want de bikini past perfect!

Veel foto’s op de website
Mooie kwaliteit
Goede prijs-kwaliteit verhouding

Het zou helpend kunnen zijn als de voorraad in de winkels via de website geraadpleegd kunnen worden.

Reactie My Jewellery:

Hi Marie, bedankt voor je review. Wij zullen in elk geval eerlijk zijn over de maten die gedragen worden door onze modellen. Wij vinden hierin ook erg belangrijk om diversiteit te laten zien.... Hi Marie, bedankt voor je review. Wij zullen in elk geval eerlijk zijn over de maten die gedragen worden door onze modellen. Wij vinden hierin ook erg belangrijk om diversiteit te laten zien. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst nog beter overbrengen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Anouchka

Oke ervaring

Vriendelijke verkoopsters bij het aannemen van retour

Retour moet sneller!!!
Wel geteld er bijna 3 weken over doen om een retour te verwerken is wel heel lang.

Reactie My Jewellery:

Hi Anouchka, bedankt voor je review. We doen ons best om de shopervaring van onze klanten per dag weer te verbeteren. Fijn dat je in deze review de specifieke punten hebt ingevuld. Zo kunnen wij... Hi Anouchka, bedankt voor je review. We doen ons best om de shopervaring van onze klanten per dag weer te verbeteren. Fijn dat je in deze review de specifieke punten hebt ingevuld. Zo kunnen wij kijken waar we op kunnen letten. Hopelijk zien we je snel weer terug bij My Jewellery. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Stacey Huyghebaert

Fantastisch

Snelle levering, goede kwaliteit, goede verpakking

Reactie My Jewellery:

Hi Stacey, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent en alle onderdelen met 5-sterren hebt ingevuld. Veel plezier met alle bestelde items en hopelijk tot snel! Liefs, Fleur team... Hi Stacey, bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent en alle onderdelen met 5-sterren hebt ingevuld. Veel plezier met alle bestelde items en hopelijk tot snel! Liefs, Fleur team My Jewellery.

Axelle Martens

Ik heb al enkele keren bij My Jewellery besteld en ik heb ook een paar keer de boutique in Brugge bezocht. De laatste keer dat ik hier kwam was donderdag 18 mei (valt dus binnen de 8 weken... Ik heb al enkele keren bij My Jewellery besteld en ik heb ook een paar keer de boutique in Brugge bezocht. De laatste keer dat ik hier kwam was donderdag 18 mei (valt dus binnen de 8 weken garantie). Toen heb ik een armbandje gekocht. Jammer genoeg is het armbandje nu gebroken (zondag 9 juli). Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, zij zeggen me dat ik terug naar de boutique moet gaan om het armbandje te retourneren. Ik zal niet meer in de boutique geraken, omdat Brugge niet bij de deur ligt. waarom kan dit niet gewoon online gebeuren? (Als de pakketjes die online besteld zijn ook terug online geretourneerd kunnen worden, waarom dan niet die van in de boutiques?) Ik vind het onacceptabel dat ik helemaal naar Brugge moet gaan om mijn armbandje te retourneren. Als iemand me zou kunnen helpen om dit armbandje online terug te sturen en het betaalde bedrag of het armbandje zelf terug te krijgen, zou ik dat erg appreciëren.

- Goede website.
- Vriendelijk personeel.

- Dingen die in de boutique gekocht zijn online kunnen retourneren.
- Klantenservice is zeer vriendelijk, maar helpt me niet echt verder met mijn probleem.

Reactie My Jewellery:

Hi Axelle, bedankt voor je eerlijke review! De garantie verloopt van items die gekocht zijn in de boutiques inderdaad weer via de boutiquse. Met het aankoopbewijs kun je ook teruggaan naar een... Hi Axelle, bedankt voor je eerlijke review! De garantie verloopt van items die gekocht zijn in de boutiques inderdaad weer via de boutiquse. Met het aankoopbewijs kun je ook teruggaan naar een andere boutique dat dichterbij is. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan mag je uiteraard altijd contact opnemen. Liefs, Melanie team My Jewellery.

Bloem Houët

Garantie tot aan de deur.
Garantie tot aan de deur.
Oorbellen van mij dochter van 12 vielen na 3 weken geheel uitelkaar het was een bekende klacht maar omdat ze de bon niet had (ze had contant betaald) konden ze niks met de klacht doen?? Oke ja ze kreeg als advies om de oorbellen te laten maken bij de juwelier.

Prijs kwaliteit goed

Sevice verlenen na aankoop.

Reactie My Jewellery:

Hi Fatima, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de oorbellen van jouw dochter zo snel kapot gaan. Het bezitten van een aankoopbon is een van de voorwaarden voor... Hi Fatima, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de oorbellen van jouw dochter zo snel kapot gaan. Het bezitten van een aankoopbon is een van de voorwaarden voor het verkrijgen van garantie, maar wij kijken graag met je mee wat we voor je kunnen betekenen. Ik zie dat je in contact bent met onze klantenservice en zij zullen met je mee kijken naar een passende oplossing. Hopelijk zien we je snel terug! Liefs, Lyana Team My Jewellery

An-Katrien

Snelle bezorging, mooie juwelen en goede kwaliteit!

De goede kwaliteit van de juwelen en de mooie designs.

Reactie My Jewellery:

Hi An-Katrien, bedankt voor je review. Fijn dat je zo te spreken bent over de bezorging en kwaliteit. Dit doet ons goed om te lezen! Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen of zien we je in een... Hi An-Katrien, bedankt voor je review. Fijn dat je zo te spreken bent over de bezorging en kwaliteit. Dit doet ons goed om te lezen! Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen of zien we je in een van onze boutiques. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Olivia

Geweldige winkel!

Ik heb niet echt met de klantenservice online gepraat..maar als ik naar de winkel ging waren ze erg aardig. Site is prima. Ik ga snel weer iets bestellen

Ik had een halfjaar geleden oorbellen gekocht..ik had hem denk ik 10 keer gedragen toen het kapot ging bij de sluiting. Ik had het bonnetje weg gegooid een paar dagen daarvoor.. toen besloot ik... Ik had een halfjaar geleden oorbellen gekocht..ik had hem denk ik 10 keer gedragen toen het kapot ging bij de sluiting. Ik had het bonnetje weg gegooid een paar dagen daarvoor.. toen besloot ik nieuwe andere oorbellen te kopen. Die waren erg groot, terwijl op de afbeelding leken ze erg klein.

Reactie My Jewellery:

Hi Olivia! Bedankt voor je enthousiaste review. We waarderen dit enorm. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Kinthy team My Jewellery.

Anneke VD Ginste

Algemeen goed

groot aanbod

kleding naar iets grotere maten

Reactie My Jewellery:

Hi Anneke, bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent en je eindoordeel 8 sterren zijn. Hier krijgen wij motivatie van. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My... Hi Anneke, bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent en je eindoordeel 8 sterren zijn. Hier krijgen wij motivatie van. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.