Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Marjet Poort

Slechte sieraden die snel kapot gaan.

Ze zien er wel mooi uit.

Sluitingen sterker maken.

Reactie My Jewellery:

Hi Marjet, bedankt voor je eerlijke review. We waarderen je feedback enorm en doen ons best om er voor de zorgen dat onze klanten een fijne shopervaring beleven. Vervelend dat jij dit niet zo hebt... Hi Marjet, bedankt voor je eerlijke review. We waarderen je feedback enorm en doen ons best om er voor de zorgen dat onze klanten een fijne shopervaring beleven. Vervelend dat jij dit niet zo hebt ervaren. We nemen je feedback zeker mee naar de juiste afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Ondanks je ervaring, hopen we dat je snel bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

S

Mooie oorbellen maar na 1 keer slapen al kwijt is niet blijven zitten

...

Sluiting

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je eerlijke review. Als een item kwijt raak is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Vandaar dat we hier geen garantie op... Hi, bedankt voor je eerlijke review. Als een item kwijt raak is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Vandaar dat we hier geen garantie op hanteren. Mocht je merken dat een oorbel bij ontvangst niet goed sluit, raden we je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kijken dan mee naar een passende oplossing. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Esmée

Het is echt een super gezellige winkel met vriendelijk personeel!
Ik draag al best een poos jullie sieraden en ze zijn nog nooit verkleurd. Ook echt super leuke items!
Ik hoop ook echt dat...
Het is echt een super gezellige winkel met vriendelijk personeel!
Ik hoop ook echt dat ik de timeless box win!

De sieraden zijn altijd binnen 2-3 werkdagen binnen, echt top!

Reactie My Jewellery:

Hi Esmee, bedankt voor je leuke review. Wat leuk dat je langs een van onze boutiques geweest bent. Fijn dat je een goede ervaring opgedaan hebt. Daar doen we het voor! Veel succes met de winactie en... Hi Esmee, bedankt voor je leuke review. Wat leuk dat je langs een van onze boutiques geweest bent. Fijn dat je een goede ervaring opgedaan hebt. Daar doen we het voor! Veel succes met de winactie en hopelijk tot snel! Liefs, Fleur team My Jewellery.

Angela Sauvé

Mooie sieraden, goede kwaliteit en vriendelijk personeel

Goede kwaliteit

meer voordelige sets

Reactie My Jewellery:

Hi Angela, bedankt voor jee leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor. We hopen dat je lang mag genieten van de sieraden... Hi Angela, bedankt voor jee leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor. We hopen dat je lang mag genieten van de sieraden en je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Sophie

Leuke winkel

Ik vind de timeless adventkalender zo leuk! Ik hoop dat ik die win :)

Reactie My Jewellery:

Hi Sophie! Bedankt voor je 5 sterren review! We waarderen dit enorm. Hopelijk zien we je snel terug. Liefs, Kinthy Team My Jewellery.

Carla

zowel voor tieners, jong volwassenen, volwassenen maar zelfs ook superleuke juwelen voor kinderen. Kortom je kan er iets leuks vinden voor alle leeftijden en alle smaken!! Top

Frédérique

Het is een leuke winkel met een uitgebreide keuze in spullen

Snelle verzending, goede kwaliteit producten en leuke producten!

De broeken zijn wel aardig lang voor als je rond de 1.65 bent.

Reactie My Jewellery:

Hi Frederique, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze boutiques. Hopelijk zien we je snel weer. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Dienke Haag

Geweldige ervaring, prachtige gepersonaliseerde ring, super blij mee!

Ik kreeg mijn gepersonaliseerde ring al na 2 dagen binnen! 😍

Reactie My Jewellery:

Hi Dienke, bedankt voor je 5-sterren review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de ring uit onze atelier collectie. We hopen dat je er lang veel plezier van mag hebben. Kom je snel... Hi Dienke, bedankt voor je 5-sterren review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de ring uit onze atelier collectie. We hopen dat je er lang veel plezier van mag hebben. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Fleur team My Jewellery.

Miral

Fantastisch

roest niet geen verkleuring en altijd genoeg keuzes

meer vakjes in de adventkalender

Reactie My Jewellery:

Hi Mira, bedankt voor je 5-sterren review. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Nelly van der wilt

Vaak kleding en sieraden online en in de winkel gekocht top kwaliteit kleding is leuk en hip

Sieraden verkleuren niet, kleding is van goede kwaliteit en het retourproces werkt goed

De winkel is vaak best wel druk waar door je niet alle sieraden kan bekijken

Reactie My Jewellery:

Hi Nelly, bedankt voor deze prachtige review! We vinden het super om te horen dat je te spreken bent over het materiaal en de kwaliteit van onze items. Ook waarderen we jouw feedback enorm, dit... Hi Nelly, bedankt voor deze prachtige review! We vinden het super om te horen dat je te spreken bent over het materiaal en de kwaliteit van onze items. Ook waarderen we jouw feedback enorm, dit nemen we dus zeker mee! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi Team My Jewellery.