Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Maike

Top

Snel verstuurd, mooie sweater

Reactie My Jewellery:

Hi Maike, bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat je je nieuwe sweater mooi vindt & dat deze snel is verstuurd. Veel plezier met het item gewenst! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Isabelle

Slechte kwaliteit

Nee

Oorbellen binnen no time kapot

Reactie My Jewellery:

Hi Isabelle, bedankt voor jouw review. Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij helpen je namelijk graag verder! Je kunt bijvoorbeeld bellen naar 073 - 203 27 32 of een... Hi Isabelle, bedankt voor jouw review. Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij helpen je namelijk graag verder! Je kunt bijvoorbeeld bellen naar 073 - 203 27 32 of een e-mail sturen naar klantenservice@my-jewellery.com. Hopelijk spreken we je snel! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

J v Assema

Slecht

?

Reageren op mail en chat berichten

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daarom kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Uiteraard kijken we graag met je mee... Hi, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daarom kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Uiteraard kijken we graag met je mee naar een oplossing. Mocht je graag direct reactie willen raad ik je aan om te bellen naar: 073-203 27 32 . Ondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Kinthy team My Jewellery.

Lizzy

Betrouwbaar en goede service

Service

Vaker laten weten wanneer het pakketje binnenkomt/verstuurd is

Reactie My Jewellery:

Hi Lizzy, bedankt voor jouw prachtige review! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo'n fan bent van onze items. Ook top om te horen dat je goed door de klantenservice bent geholpen. Daar doen... Hi Lizzy, bedankt voor jouw prachtige review! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo'n fan bent van onze items. Ook top om te horen dat je goed door de klantenservice bent geholpen. Daar doen we het uiteraard voor! Hopelijk zien we je snel weer online of in een van onze boutiques! Liefs, Kinthy Team My Jewellery.

Shania letemahulu

Hele slechte klantenservice, bestelling duurt 2 tot 3 weken en krijgt pas antwoord na 5 weken!!! Hele slechte service

Reactie My Jewellery:

Hi Shania, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daarom kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Uiteraard kijken we graag met je... Hi Shania, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daarom kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Uiteraard kijken we graag met je mee naar een oplossing. Mocht je graag direct reactie willen raad ik je aan om te bellen naar: 073 - 203 27 32 . Ondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Kinthy team My Jewellery.

Maida

Super!

Altijd snelle levering en goede kwaliteit kleren/sieraden. Ook denkt de klantenservice goed mee. Laatst de gratitude journal gekocht en hier super blij mee. Mooi ontwerp en motiverend!

Reactie My Jewellery:

Hi Maida, bedankt voor jouw prachtige review! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo'n fan bent van onze items & de levering hiervan. Ook top om te horen dat je goed door de klantenservice... Hi Maida, bedankt voor jouw prachtige review! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo'n fan bent van onze items & de levering hiervan. Ook top om te horen dat je goed door de klantenservice bent geholpen. Daar doen we het uiteraard voor! Heel veel plezier met de 'My Jewellery gratitude journal' (en natuurlijk je andere items) gewenst. Hopelijk zien we je snel weer online of in een van onze boutiques! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Elisa

Ik had laatst 3 artikelen besteld waaronder 1 cadeau verpakking. Ik kreeg de eerste 2 artikelen apart van elkaar binnen ( ring en haarband. ) na dat de 1e binnen kwam gelijk in de chat gevraagd waar... Ik had laatst 3 artikelen besteld waaronder 1 cadeau verpakking. Ik kreeg de eerste 2 artikelen apart van elkaar binnen ( ring en haarband. ) na dat de 1e binnen kwam gelijk in de chat gevraagd waar de rest van mijn order was. Hier in werd gezegd dat jullie contact op zouden nemen via de mail. Echter heb ik hier nooit een mail over gehad. Later kwam het 2e artikel binnen. Nu had ik de cadeau verpakking erbij besteld om het cadeau te doen alleen is deze helaas nooit binnen gekomen. Maar heb hier wel helaas voor betaald.

Verbeter de communicatie naar klanten. Of laat weten waar mijn laatste artikel is gebleven??

Reactie My Jewellery:

Hi Elisa, bedankt voor je eerlijke review. Zoals aangegeven in de chat, is het momenteel wat drukker op de klantenservice. Een reactie kan daardoor wat langer duren dan wat je van ons gewend bent.... Hi Elisa, bedankt voor je eerlijke review. Zoals aangegeven in de chat, is het momenteel wat drukker op de klantenservice. Een reactie kan daardoor wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Uiteraard kijken we met je mee naar een oplossing, zodat je verder geen extra kosten hebt. We zullen z.s.m. op je aanvraag reageren. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Bouwman

Wat is er mis gegaan?

De doos was niet netjes afgeplakt en helemaal kapot, de doos in vergelijking met de ketting was bizar, zo een klein kettinkje met zo’n doos? Ook raar dat er een recycled retour formulier in zit maar... De doos was niet netjes afgeplakt en helemaal kapot, de doos in vergelijking met de ketting was bizar, zo een klein kettinkje met zo’n doos? Ook raar dat er een recycled retour formulier in zit maar wel een mega doos? Nog nooit klachten gehad over my jewellery maar dit is heel raar! Ben niet meer zo van van jullie!

Doos in vergelijking met product pakken niet de grote, netjes afplakken en niet zo iets doen, netjes omgaan met de dozen, dit kwam niet door de bezorger!

Reactie My Jewellery:

Hi Manon, bedankt voor je eerlijke review. Alle orders worden vanuit ons met een relevante verpakking verstuurd naar de klant. Het kan zijn dat ze in het magazijn voor deze keer een andere... Hi Manon, bedankt voor je eerlijke review. Alle orders worden vanuit ons met een relevante verpakking verstuurd naar de klant. Het kan zijn dat ze in het magazijn voor deze keer een andere verpakking hebben gebruikt, maar dat zou niet vaker moeten voorkomen. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

L

Vreselijk

Slechte kwaliteit en nog slechtere klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Lisanne, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daardoor kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Mocht je direct contact... Hi Lisanne, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daardoor kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Mocht je direct contact willen, raad ik je aan om te bellen naar: 073 - 203 27 32 . Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Marianne

Slecht

Artikel ziet er goed uit.

Contact met klantenservice over vraag over stof van het product is waardeloos. Via WhatsApp standaard antwoorden die niets met mijn vraag te maken hebben. Via klantenservice alleen maar standaard... Contact met klantenservice over vraag over stof van het product is waardeloos. Via WhatsApp standaard antwoorden die niets met mijn vraag te maken hebben. Via klantenservice alleen maar standaard geschreven opmerkingen waar je uit kunt kiezen. Telefoonnummer werkt niet.

Reactie My Jewellery:

Hi Marianne, bedankt voor je eerlijke review. De stof informatie wordt altijd vermeld bij het item. Mocht er iets van informatie ontbreken, zullen we bij de klantenservice altijd met je meekijken.... Hi Marianne, bedankt voor je eerlijke review. De stof informatie wordt altijd vermeld bij het item. Mocht er iets van informatie ontbreken, zullen we bij de klantenservice altijd met je meekijken. Ik zie dat er gelukkig al navraag gedaan is voor het item waar jij een vraag over had. Fijn dat het opgelost is. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons kan shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.