Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Fleur

Snelle levering, diversiteit van producten.

Een app zou ik heel fijn vinden, de site is nu soms wat lastig te bezoeken op je telefoon.

Reactie My Jewellery:

Hi Fleur, bedankt voor je 5-sterren review. Fijn om te lezen dat je shopervaring bij My Jewellery goed is. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Anneroos

Ketting knapt binnen 9 weken na aankoop plotseling kapot. Super jammer

Design

Kwaliteit verbeteren

Reactie My Jewellery:

Hi Mirella, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurijk niet de bedoeling dat dit zo snel gebeurd. Zou je hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Wij helpen je graag met met... Hi Mirella, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurijk niet de bedoeling dat dit zo snel gebeurd. Zou je hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Wij helpen je graag met met het vinden van een passende oplossing. Liefs, Kinthy team My Jewellery.

Ron

Een bestelling ( brievenbuspakketje) zou door Postnl "in de brievenbus" bezorgd zijn, maar werd door ons daarin nimmer aangetroffen. Contacten hieromtrent met de klantenservice van My Jewellery... Een bestelling ( brievenbuspakketje) zou door Postnl "in de brievenbus" bezorgd zijn, maar werd door ons daarin nimmer aangetroffen. Contacten hieromtrent met de klantenservice van My Jewellery verliepen steeds zeer naar tevredenheid en tijdens het laatste contact werd zonder enig probleem voorgesteld de bestelling andermaal, kosteloos, te verzenden...daags nadien ontvingen wij het pakketje, nu wel, in de brievenbus.

Klantvriendelijkheid en service in optima forma, waar menig klantenservice een voorbeeld aan mag nemen❗️

Bereikbaarheid, vriendelijkheid, oplossingsgericht, kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Ron, YES! Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze klantenservice. Dit is super fijn om te horen. Dit wordt erg gewaardeerd. We hopen je snel weer... Hi Ron, YES! Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze klantenservice. Dit is super fijn om te horen. Dit wordt erg gewaardeerd. We hopen je snel weer te zien! Liefs, Imke team My Jewellery.

Marielle

Over het algemeen goed, alleen deze keer teleurstellend.
Over het algemeen goed, alleen deze keer teleurstellend.
Een prachtige groene wikkeljruk besteld in maat L. Na een keer (koud) wassen was het strikkoord er af, goede afhandeling klantenservice. Echter blijkt dat de jurk in de was enorm is gekrompen waardoor deze bij de buste niet meer sluit. Te dure jurk om maar een keer te dragen. Teleurstellende kwaliteit.

snelle levering en snelle reactie klantenservice

kwaliteit van de kleding

Reactie My Jewellery:

Hi Marielle, bedankt voor je bericht! Ik verwacht dat de jurk geproduceerd is van 100% viscose. Viscose heeft als kenmerk dat het kan krimpen. Wanneer je het item dan weer strijkt, trek je dit weer... Hi Marielle, bedankt voor je bericht! Ik verwacht dat de jurk geproduceerd is van 100% viscose. Viscose heeft als kenmerk dat het kan krimpen. Wanneer je het item dan weer strijkt, trek je dit weer recht. Fijn dat het uiteindelijk alsnog met je opgelost is. Desondanks hopen we dat je toch nog een keer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Sanne Mastin

Ik heb een verkeerd item ontvangen.

De service is top! Meteen met iemand in contact geweest om mijn probleem op te lossen.

Het item wat ik zou hebben besteld zijn, zou alleen liggen in boutiques, maar niet online. Alleen staan ze wel nog op de website…

Reactie My Jewellery:

Hi Sanne, bedankt voor je bericht. We vinden het erg fijn om te horen dat je goed bent geholpen bij het oplossen van het probleem. Daar doet onze klantenservice het natuurlijk uiteindelijk voor! Het... Hi Sanne, bedankt voor je bericht. We vinden het erg fijn om te horen dat je goed bent geholpen bij het oplossen van het probleem. Daar doet onze klantenservice het natuurlijk uiteindelijk voor! Het klopt inderdaad dat de 'Oorringen met kleine steentjes' alleen in de boutiques verkrijgbaar zijn in 'multikleur'. We zijn momenteel druk bezig om dit op onze website op te lossen. So thanks for letting us know! Hopelijk zien we je snel weer een keer online of in een van onze boutiques. Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Sherida

Zeer goede kwaliteit van sieraden en kleding

Geeft het een 9

Nee geen opmerkingen

Manon

Jurk krimpt na 1 keer wassen op 30 graden en past niet meer. Hier stonden verschillende reviews over op hun eigen site, deze zijn allemaal verdwenen (de lange wikkeljurken verkopen ze namelijk in... Jurk krimpt na 1 keer wassen op 30 graden en past niet meer. Hier stonden verschillende reviews over op hun eigen site, deze zijn allemaal verdwenen (de lange wikkeljurken verkopen ze namelijk in verschillende kleuren). Schrijf ik zelf hier een review over, is het nog maar afwachten of en wanneer deze geplaatst wordt. “Ze worden eerst gefilterd en gecontroleerd en dan kan het nog lang duren voordat deze geplaatst wordt”. Waarom bied je dan de mogelijkheid om een review te plaatsen??

Een wikkeljurk met een overslag aan de zijkant, heeft na 1 keer 20 minuten wassen op 30 graden inmiddels de overslag aan de voorkant zitten en kan dus gewoon in de prullenbak.

Er wordt geen oplossing geboden, omdat ik het bonnetje niet meer heb. Maar het is gewoon een jurk van My Jewelry dus wat maakt het uit. Er wordt geschermd met garantietermijn van 8 weken. Hierna kun je dus blijkbaar de pot op.

Regeltjes zijn blijkbaar belangrijker dan klachten oplossen. Waardeloos.

Niets

Verwijder geen reviews en plaats reviews als deze zijn geschreven. Klachten oplossen, ook buiten de 8 weken om.

Reactie My Jewellery:

Hi Manon, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit zo ervaart. We hebben vanochtend nogmaals contact met je opgenomen via Instagram. Hopelijk kan deze reactie... Hi Manon, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit zo ervaart. We hebben vanochtend nogmaals contact met je opgenomen via Instagram. Hopelijk kan deze reactie je helpen om de jurk nog te dragen en vind je dit alsnog een fijne tegemoetkoming. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Mirella

Normaal gesproken goed

Mooie sieraden

De nieuwe casa fiore oorhangers gekocht met roze bloem. Helaas verkleurde de felle roze bloemen al na 5 dagen en werd de kleur meer oranje/gelig. Erg jammer.

Reactie My Jewellery:

Hi Mirella, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurijk niet de bedoeling dat dit zo snel gebeurd. Zou je hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Wij helpen je graag met met... Hi Mirella, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurijk niet de bedoeling dat dit zo snel gebeurd. Zou je hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Wij helpen je graag met met het vinden van een passende oplossing. Liefs, Imke team My Jewellery.

Jill Hermsen

Ik heb al heel vaak bij My jewellery besteld en het is altijd goede service! Al een paar x gehad dat er wat was, maar ze reageren snel en zijn vriendelijk! Helemaal tevreden!!

De snelle reactie op een bericht als er wat mis is!

Heb ik niet

Reactie My Jewellery:

Hi Jill, YES! Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze klantenservice en producten. Dit is super fijn om te horen en wordt erg gewaardeerd. We hopen... Hi Jill, YES! Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze klantenservice en producten. Dit is super fijn om te horen en wordt erg gewaardeerd. We hopen je snel weer te zien! Liefs, Imke team MY Jewellery.

Luna In het Veld

Goede ervaring

Behulpzaam personeel, snel nieuwe collecties, veel keuze

Geen verbeterpunten

Reactie My Jewellery:

Hi Luna, bedankt voor je bericht! Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen of zien we je in een van onze boutiques! Liefs, Fleur... Hi Luna, bedankt voor je bericht! Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen of zien we je in een van onze boutiques! Liefs, Fleur team My Jewellery!