Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Nijkamp

Niet zo als ik gehoopt had! wel betaald maar niet mijn volledige bestelling gekregen top wel maar en rok zat er niet in en staat ook niet op De bon staat ook alleen de top op meteen op de site... Niet zo als ik gehoopt had! wel betaald maar niet mijn volledige bestelling gekregen top wel maar en rok zat er niet in en staat ook niet op De bon staat ook alleen de top op meteen op de site gekeken voor een evt nieuwe bestelling maar de rok is zo te zien niet meer verkrijgbaar dit gemeld via WhatsApp en een digitale assistente

Gaan we hopelijk nog zien

Sneller reageren of mogelijkheid tot bellen

Reactie My Jewellery:

Hi Monika, bedankt voor je eerlijke review. Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Super fijn! Mocht er in de toekomst nog iets zijn,... Hi Monika, bedankt voor je eerlijke review. Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Super fijn! Mocht er in de toekomst nog iets zijn, mag je altijd direct contact opnemen. We kijken dan graag met je mee naar een oplossing. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Angela

Fijne webwinkel, heel veel keus en betaalbaar. Ketting snel ontvangen.

Veel keus, goede prijzen en snel geleverd

Reactie My Jewellery:

Hi Angela, bedankt voor je eerlijke review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de items bij ons op de website. We hopen dat je veel plezier mag hebben van de ketting en dat je snel... Hi Angela, bedankt voor je eerlijke review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de items bij ons op de website. We hopen dat je veel plezier mag hebben van de ketting en dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Angelique Koster

Mooie sieraden

Blijft mooi

Grotere maten. De verstelbare ringen zitten niet heel fijn als je iets dikkere vingers hebt.

Ingrid

Geen fatsoenlijk antwoord op mijn vraag en niet bereikbaar op het nummer wat ze aangeven

Mooie sieraden

Beter bereikbaarheid voor de klant zodat de klacht beter besproken kan worden en fijn opgelost kan worden.
Chat gesprek werkt niet , er worden keuzes voorgesteld om aan te klikken maar daar staat mijn vraag niet bij.

Reactie My Jewellery:

Hi Ingrid, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel zijn er meerdere mogelijkheden op contact met ons op te nemen. Je kunt ons een mail, Whatsapp bericht of Instagram DM sturen. Daarnaast zijn we... Hi Ingrid, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel zijn er meerdere mogelijkheden op contact met ons op te nemen. Je kunt ons een mail, Whatsapp bericht of Instagram DM sturen. Daarnaast zijn we ook telefonisch bereikbaar via: 073 - 203 27 32 . De chat is enkel bereikbaar voor de chatbot. Wanneer je via deze weg contact opneemt, wordt er niet doorverbonden naar een van mijn collega's. We hopen dat we je graag verder kunnen helpen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Bo

Oke

Vriendelijk

Diamantjes vallen na 3x dragen er al uit

Reactie My Jewellery:

Hi Bo, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Je mag hierover contact opnemen met de klantenservice via deze link:... Hi Bo, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Je mag hierover contact opnemen met de klantenservice via deze link: https://www.my-jewellery.com/nl-nl/klantenservice/contact_us . Zij kijken graag met je mee naar een oplossing. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Erwin

Goede ervaring

Verkleurd niet, goede prijs kwaliteit verhouding!

Altijd goed

Reactie My Jewellery:

Hi Erwin, bedankt voor jouw review. Super fijn dat jouw ervaring vijf sterren waard was & dat je fan bent van de kwaliteit van onze sieraden. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi Team My... Hi Erwin, bedankt voor jouw review. Super fijn dat jouw ervaring vijf sterren waard was & dat je fan bent van de kwaliteit van onze sieraden. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Maike

Top

Snel verstuurd, mooie sweater

Reactie My Jewellery:

Hi Maike, bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat je je nieuwe sweater mooi vindt & dat deze snel is verstuurd. Veel plezier met het item gewenst! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Isabelle

Slechte kwaliteit

Nee

Oorbellen binnen no time kapot

Reactie My Jewellery:

Hi Isabelle, bedankt voor jouw review. Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij helpen je namelijk graag verder! Je kunt bijvoorbeeld bellen naar 073 - 203 27 32 of een... Hi Isabelle, bedankt voor jouw review. Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij helpen je namelijk graag verder! Je kunt bijvoorbeeld bellen naar 073 - 203 27 32 of een e-mail sturen naar klantenservice@my-jewellery.com. Hopelijk spreken we je snel! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

J v Assema

Slecht

?

Reageren op mail en chat berichten

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daarom kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Uiteraard kijken we graag met je mee... Hi, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daarom kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Uiteraard kijken we graag met je mee naar een oplossing. Mocht je graag direct reactie willen raad ik je aan om te bellen naar: 073-203 27 32 . Ondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Kinthy team My Jewellery.

Lizzy

Betrouwbaar en goede service

Service

Vaker laten weten wanneer het pakketje binnenkomt/verstuurd is

Reactie My Jewellery:

Hi Lizzy, bedankt voor jouw prachtige review! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo'n fan bent van onze items. Ook top om te horen dat je goed door de klantenservice bent geholpen. Daar doen... Hi Lizzy, bedankt voor jouw prachtige review! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo'n fan bent van onze items. Ook top om te horen dat je goed door de klantenservice bent geholpen. Daar doen we het uiteraard voor! Hopelijk zien we je snel weer online of in een van onze boutiques! Liefs, Kinthy Team My Jewellery.