Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Johanna Marker

Ich erwarte eine Rückmeldung auf meine Nachrichten.

Direkte Rückmeldung auf Nachrichten des Kunden

Reactie My Jewellery:

Hallo, danke für Ihre ehrliche Bewertung. Wir sind derzeit im Kundenservice sehr beschäftigt, daher kann eine Antwort etwas länger dauern, als Sie es von uns gewohnt sind. Wir werden Ihre Anfrage... Hallo, danke für Ihre ehrliche Bewertung. Wir sind derzeit im Kundenservice sehr beschäftigt, daher kann eine Antwort etwas länger dauern, als Sie es von uns gewohnt sind. Wir werden Ihre Anfrage natürlich so schnell wie möglich beantworten. Wenn Sie einen direkten Kontakt wünschen, empfehle ich Ihnen einen Anruf unter: 073 - 203 27 32 . Liebe Grüße, Fleur Team My Jewellery.

Lois van Schie

Slechte klantenservice

Ik heb in januari een ketting gekregen voor mijn verjaardag en in half maart begonnen er steentjes uit de ketting te vallen. Uiteindelijk begin april was ik alle steentjes kwijt en heb ik toch maar... Ik heb in januari een ketting gekregen voor mijn verjaardag en in half maart begonnen er steentjes uit de ketting te vallen. Uiteindelijk begin april was ik alle steentjes kwijt en heb ik toch maar een mail gestuurd of ik een nieuwe kon krijgen. Dit was niet mogelijk omdat het door mijn schuld stuk zou zijn.

Een garantiebeleid van 8 weken is veel te kort. Een merk wat beweert dat je goede kwaliteit producten krijgt is helaas niet helemaal waar.

Ik zou in de toekomst niet snel nog een keer wat kopen helaas.

Reactie My Jewellery:

Hi Lois, bedankt voor je eerlijke review. We hanteren een garantietermijn van 8 weken, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het item. Als een... Hi Lois, bedankt voor je eerlijke review. We hanteren een garantietermijn van 8 weken, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het item. Als een item buiten dit termijn valt en kapot gaat is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Ik raad je aan om direct contact op te nemen, wanneer er iets mis is met het item. We kijken dan gelijk met je mee. Desondanks je ervaring, hopen we je nog eens terug te zien. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Romy-Malou Koenders

Slechte kwaliteit

Online ziet er mooi uit. Maar in het echt flut

Zorgen voor goede kwaliteit. Ik heb MJ08585-1500-OS besteld 2 maal. Binnen 2 dagen lieten de ringen constant los. Ondertussen er al 1 kwijt. Erg zonde

Reactie My Jewellery:

Hi Romy, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Natuurlijk kijken we daarin graag met je mee naar de mogelijkheden. Ik raad je aan om... Hi Romy, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Natuurlijk kijken we daarin graag met je mee naar de mogelijkheden. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice via het Whatsappnummer: 06 13 58 81 25 . Uiteraard is alle feedback ook welkom en nemen we deze zeker mee naar de juiste afdeling. Desondanks je ervaring hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Lydie

Erg tevreden over de snelle en fijne service! Onlangs een jeans met parels besteld welke, al vóór het wassen, snel een parel miste. Hierover contact opgenomen met My Jewellery via Instagram en een... Erg tevreden over de snelle en fijne service! Onlangs een jeans met parels besteld welke, al vóór het wassen, snel een parel miste. Hierover contact opgenomen met My Jewellery via Instagram en een foto bijgevoegd. Al snel kreeg ik een gepaste oplossing; ik mocht de jeans retour sturen en ze stuurden een nieuwe op! Fijn dat het zo snel geregeld is en op deze manier wordt opgelost.

Snelle service, netjes opgelost

Reactie My Jewellery:

Hi Lydie, bedankt voor je review. Wij hanteren inderdaad 8 weken op een kapot item. We kijken dan in elk geval graag met je mee. Fijn dat het zo voor je opgelost is. Dit geeft ons motivatie om zo... Hi Lydie, bedankt voor je review. Wij hanteren inderdaad 8 weken op een kapot item. We kijken dan in elk geval graag met je mee. Fijn dat het zo voor je opgelost is. Dit geeft ons motivatie om zo door te gaan. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Quincy Wolfert

Het is een super goeie betaalbare winkel met goeie sieraden die niet verkleuren de kleding is ook erg leuk

ze helpen je graag, goeie klantvriendelijkheid, goeie kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Quincy, bedankt voor jouw prachtige 10/10 review. Super fijn om te horen dat je te spreken bent over de kwaliteit van onze sieraden & kleding. Heb je al contact met onze klantenservice gehad... Hi Quincy, bedankt voor jouw prachtige 10/10 review. Super fijn om te horen dat je te spreken bent over de kwaliteit van onze sieraden & kleding. Heb je al contact met onze klantenservice gehad over de sweater met studs? Zij kijken namelijk graag met je mee naar een oplossing. Hopelijk spreken we je snel! Liefs, Fleur Team My Jewellery.

Amy

Ik bestel al jaren mijn sieraden bij my jewellery. Ik merk alleen laatste tijd dat er regelmatig sieraden kapot gaan of zelfs kapot binnenkomen. Van sommige kapotte producten heb ik geen probleem... Ik bestel al jaren mijn sieraden bij my jewellery. Ik merk alleen laatste tijd dat er regelmatig sieraden kapot gaan of zelfs kapot binnenkomen. Van sommige kapotte producten heb ik geen probleem gemaakt omdat de boutique te ver was om weer terug te gaan. Andere problemen zijn ook opgelost, maar nu had ik mijn moeder voor kerst een ring gegeven en die is nu al kapot. Omdat het geen verkleuring is krijg ik geen garantie, maar dan vind ik de prijs en kwaliteit verhouding niet goed kloppen als het zo snel kapot gaat.

Reactie My Jewellery:

Hi Amy, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Ik raad je aan altijd contact op te nemen met de klantenservice, zodat zij per situatie met... Hi Amy, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item. Ik raad je aan altijd contact op te nemen met de klantenservice, zodat zij per situatie met je mee kunnen kijken. Daarnaast is alle feedback natuurlijk welkom. We zullen dit dan ook zeker meenemen naar de juiste afdeling. Desondanks je ervaring, hopen dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, team My Jewellery.

Esra

Erg leuke sieraden en van goede kwaliteit. Ze verkleuren niet maar de armbanden zijn echt te groot en je kan ze niet kleiner maken… valt helaas steeds van mn hand af.

goede kwaliteit

armband in verschillende maten maken of zorgen dat je hem zelf kunt verstellen

Reactie My Jewellery:

Hi Esra, bedankt voor je eerlijke review. Onze armbanden zijn vaak te verstellen doormiddel van het verlengstukje. Sommige armbanden hebben dit niet. We waarderen je feedback daarom enorm en zullen... Hi Esra, bedankt voor je eerlijke review. Onze armbanden zijn vaak te verstellen doormiddel van het verlengstukje. Sommige armbanden hebben dit niet. We waarderen je feedback daarom enorm en zullen zit meenemen naar de juiste afdeling. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery

Tessa

Ik koop al mijn kettingen en oorbellen hier

Leuke producten voor een scherpe prijs

Ik kocht twee jaar terug een ketting waarbij de draaischakel niet goed werkte, hiermee ben ik naar de winkel gegaan en ik mocht hem wisselen. Vorige week kocht ik weer een ketting en deze ging... Ik kocht twee jaar terug een ketting waarbij de draaischakel niet goed werkte, hiermee ben ik naar de winkel gegaan en ik mocht hem wisselen. Vorige week kocht ik weer een ketting en deze ging vandaag stuk, ik droeg hem veel en ik douch niet met mijn sieraden. Ik denk een foutje? Ik heb de bon niet meer dus ik kan hem waarschijnlijk niet inruilen. Jammer. Bij andere producten die ik heb gekocht gebeurt dit (nog) niet. De kwaliteit is vaak erg goed maar twee maal wat minder..

Reactie My Jewellery:

Hi Tessa, bedankt voor je eerlijke review. Wat leuk om te lezen dat je alle sieraden bij My Jewellery shopt. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item, omdat we er binnen dit... Hi Tessa, bedankt voor je eerlijke review. Wat leuk om te lezen dat je alle sieraden bij My Jewellery shopt. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het product. Als een item buiten dit termijn valt en kapot gaat is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Angelique Boddeman

Snelle verzending, goede prijs en blijft verrassend mooi.

Reactie My Jewellery:

Hi Angelique, bedankt voor je fijne review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding. Dit geeft ons motivatie om zo door te gaan. Mocht je in de toekomst nog... Hi Angelique, bedankt voor je fijne review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding. Dit geeft ons motivatie om zo door te gaan. Mocht je in de toekomst nog verbeter punten hebben horen we dit graag, alle feedback is welkom. We hopen dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs Nicky, team My Jewellery.

tara

Positief, de gouden sieraden verkleuren helaas wel

Ruime keuze

dat de gouden sieraden verkleuren..

Reactie My Jewellery:

Hi Tara, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 6 maanden op een verkleurd item. Via de klantenservice kijken we hierin altijd met je mee naar een oplossing. Zou je... Hi Tara, bedankt voor je eerlijke review. Wij hanteren een garantietermijn van 6 maanden op een verkleurd item. Via de klantenservice kijken we hierin altijd met je mee naar een oplossing. Zou je contact willen opnemen via de link: https://www.my-jewellery.com/nl-nl/klantenservice/contact_us . Fijn om te lezen dat je verdere ervaring goed is. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Fleur team My Jewellery.