We zijn zeer tevreden over de heldere communicatie met betrekking tot onze aanschaf en de snelheid van leveren van onze aankoop.

Informatie op de website komt overeen met het geleverde product.
Snelle en goede levering.
Prettig contact.

Arie Versluis

Snelle levering tegen goede prijs

snelheid

R knol

Kon gelijk komen om de kluis te komen bekijken en ruim informatie erover gehad.

Bezorgt ook afgelegen plekken

AnnaW

Nieuwe kluis aangekocht

Ruim aanbod in diverse prijs catogorieen

Communicatie na (online) verkoop.

Reactie Mustang Safes:

Bedankt voor uw Review,
We zullen proberen om dit ter harte te nemen en ons orderverloop daarop aanpassen.
Bedankt voor uw Review,
Helaas is een kluis geen postpakketje die je zo maar even op de post doet. We hebben op de eerste werkdag na uw bestelling contact met u gehad en een bezorgafspraak met u gemaakt.
Deze bezorgafspraak was volgens u prima en we hebben niet van u vernomen dat er een snellere bezorging gewenst was.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
Vriendelijke groeten
Mustangsafes

Gerben

Erg tevreden

Bezorging op afspraak

Andre van geyte

Heel vlotte, duidelijke en snelle communicatie ?. Leveringsdatum en eelfs tijdstip correct gerespecteerd. Vlotte service en aflevering door comptent en vriendelijk personeel. Een klein ontbrekend... Heel vlotte, duidelijke en snelle communicatie ?. Leveringsdatum en eelfs tijdstip correct gerespecteerd. Vlotte service en aflevering door comptent en vriendelijk personeel. Een klein ontbrekend stukje werd direct opgestuurd, geen valse beloftes ?.

Hennik

Perfect uitgevoerd

Afspraak is afspraak

Ik raad de levering NIET aan ; Goede kluis, onbeschofte levering

de kluizen zijn goede prijs/kwaliteit

De levering werd onbeschoft uitgevoerd zonder respect voor het huis. Er brak een houten spijl (achteraf wordt dat door Mustang ontkent), zware kettingen werden zo op de houten kwetsbare vloer... De levering werd onbeschoft uitgevoerd zonder respect voor het huis. Er brak een houten spijl (achteraf wordt dat door Mustang ontkent), zware kettingen werden zo op de houten kwetsbare vloer gesmeten, en op de vraag of er wat voorzichter gedaan kon worden kregen we rollende ogen en een diepe zucht.

Reactie Mustang Safes:

Bedankt voor uw Review,
Helaas is uw review niet zo positief. Dit begrijpen wij niet geheel aangezien u na levering en inhuizing/verankering op de 2de verdieping getekend heeft voor goede ontvangst en onbeschadigde en goede levering van de kluis. Echter 1 maand nadat deze levering heeft plaatsgevonden komt u met een schade melding. De beschadiging van uw trap herkennen we ook niet en zou bij de levering zeker opgevallen zijn en was dit door ons zeker niet ontkent. U kunt neem ik aan ook begrijpen dat wij een Maand na dato hier dan niets meer mee kunnen. Wij kunnen nu niet meer controleren of de schade door ons zou zijn ontstaan (dan hadden wij dat natuurlijk opgelost) en ook geen verzekering hiervoor aanspreken. Wij vinden het ook zeer vervelend, maar om ons daarom als onbeschoft te betitelen gaat wat ver vinden wij.
Met vriendelijke Groet,
Mustangsafes

Steve Beschuyt

Super correcte afhandeling

snelle levering en

Yvonne Keppenne

Correcte afhandeling van de bestelling

Ik word niet graag verplicht.