Music All In

Music All In Ook benieuwd naar feedback over de webshop Music All In? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company311
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Music All In met 9.2/10. Gebaseerd op 311 ervaringen.

Beveel jij Music All In aan?Ja

Hartelijk dank bas voor de snelle service en het meedenken!.

Marjan Cok. MuziekMaatje/ muzieklessen Voorschoten
Marjan Cok. MuziekMaatje/ muzieklessen Voorschoten

Extra opmerkingen

De zeer verregaande service! Krijg je echt nergens.

Beveel jij Music All In aan?Ja

Als je als muziekdocent zonder boek zit en je belt, heb ik vandaag meegemaakt dat ze het binnen een half uur brengen. dat lukt vast niet altijd, maar mijn dag kan niet meer stuk!.

Bedankt voor alle service

Rob,groetjes familie borst.

Coen Meloen
Zeer goed (9/10)
Coen Meloen

Extra opmerkingen

Zoals gezegd: positief zijn de persoonlijke benadering, klantvriendelijkheid en goede service. Er is ook altijd een keerzijde. Sommige producten zijn ofwel niet leverbaar of pas een of twee dagen later. Voor de moderne en ongeduldige hedonistische mens is dat vaal onacceptabel. In de tradittinele 'klant & leverancier'-relatie is dat nog steeds normaal en vanzelfsprekend...

Score voor Music All In:4.5/5
Beveel jij Music All In aan?Ja

In een tijd waar veel muziekwinkels zijn verdwenen 'achter' een onpersoonlijke website, blijft music all inn persoonlijke benadering, klantvriendelijkheid en goede service als sterke wapens inzetten om je muzikant én mens te blijven voelen. en niet het eindstation van lopende band-achtig dozen schuiven, zoals noodgedwongen bij veel website-orders plaatsvindt. snelheid gaat nu eenmaal altijd ten koste van het persoonlijk contact. een gitaar kopen moet je voelen, ervaren, bespelen, niet als het snelle resultaat worden van een aantal muisklikken...

MuziekMaatje/ muzieklessen Voorschoten
MuziekMaatje/ muzieklessen Voorschoten

Extra opmerkingen

Veel vakkennis, scherpe prijzen en service is eindeloos( niet net na de garantie afgelopen)

Beveel jij Music All In aan?Ja

Fantastische producten en super service!.

Beveel jij Music All In aan?Ja

Goede en snelle service , goede communicatie ! top.

Extra opmerkingen

Persoonlijk contact. De afhandeling van een vraag verliep erg goed.

Beveel jij Music All In aan?Ja

Music all in komt op mij over als een solide en betrouwbaar bedrijf. kortgeleden heb ik hier voor mijn vrouw een dwarsfluit besteld. alles was snel geregeld en de dwarsfluit had ik binnen een dag in huis. .
toen ik naderhand nog een vraag had over een korting werd ik snel geholpen en werd mij een mooie oplossing geboden. .
bij een volgende aankoop ga ik zeker weer naar music all in.

André de Vries
André de Vries

Extra opmerkingen

Toen een besteld artikel toch niet direct leverbaar bleek kreeg ik daar al binnen een paar uur na de bestelling bericht van. Een vervangende bestelling werd welwillend en voortvarend uitgevoerd. Het prijsverschil was de volgende dag alweer terugbetaald. Topservice!

Beveel jij Music All In aan?Ja

Prima service en attente dienstverlening.

Nick
Nick
Beveel jij Music All In aan?Ja

Geweldige snelle service. en duidelijke uitleg over mijn bestelling.

Jopie
Goed (8/10)
Jopie

+Vriendelijkheid
+ professioneel advies
+ Snelle levering
- omschrijving product kan beter

Score voor Music All In:4/5
Beveel jij Music All In aan?Ja

Vriendelijke dame die ons telefonisch goede adviezen gaf over de aanschaf van een dwarsfluit. omdat wij ver weg wonen van de winkel moesten we op deze adviezen afgaan. product inmiddels snel in huis gekregen. geen track en trace code ontvangen, maar een telefoontje naar de winkel gaf helderheid over de levering..
de omschrijving bij de dwarsfluiten kan wel wat specifieker.

Bedrijfsinformatie

Music All In is de grootste muziekwinkel van Nederland. Met vestigingen in Noordwijk, Rijswijk en Rotterdam. Al meer dan 30 jaar ervaring met muziekinstrumenten. Persoonlijke contact met product experts.
Adres
Keyserswey 63