Florian

Professioneel, vriendelijk en to-the-point. Vragen werden uitvoerig beantwoord.

Ju

Fijne begeleiding, veel geduld en meedenken; toegepast op persoonlijke situatie en vragen, flexibel.

Ton

Mark is iemand met veel ervaring maar zeker ook vele kennis van Logic Pro X en hoe e.e.a. te gebruiken. De lesstof wordt prima aangepast aan het niveau en je behoeften. De lesruimte is voorzien van... Mark is iemand met veel ervaring maar zeker ook vele kennis van Logic Pro X en hoe e.e.a. te gebruiken. De lesstof wordt prima aangepast aan het niveau en je behoeften. De lesruimte is voorzien van alle noodzakelijke attributen om alles duidelijk uit te leggen. Daarnaast is er ruimte ook ook zelf met je eigen spullen aan de slag te gaan. Dit alles ondersteund met twee duidelijke lesboeken.

Wilko Aendekerk

Prima, zeer kundig op de inhoud en prettig, geduldig en verbindend.

maarten brusse

Privécursus mixen en masteren op mijn bejaarde Logic Audio 4.8

Mac Sell

Op internet heb ik Multi Space gevonden
Ik krijg nu 2x per maand prive lessen om met Logic Pro te werken en in mijn thuis-studio, goede demo's te maken.
Daarbij horen ook lessen,...
Op internet heb ik Multi Space gevonden
Daarbij horen ook lessen, die met Team Viewer, op afstand gedaan/gevolgd worden. Dat is een aanrader.

Erwin van Motman

Fijn gewerkt en alles goed uitgelegd!

Dénise Mulders Kinderkoor 't Krekelkoor

Prima ontvangst, alles stond klaar, meteen starten. Komt professioneel over en geeft een welkom gevoel.

A. Teunissen

Een prima, vriendelijk en gastvrij contact met Mark. Hij denkt met je mee wanneer je specifieke wensen of vragen hebt.

Eat the Lemon

Mark is een vriendelijke professional, waarmee het fijn was om ons project op een snelle manier af te ronden.