Per en Noah Gisolf

De persoonlijke aandacht en vakkundige begeleiding bij de opleiding mixen en masteren zijn zeer goed bevallen!

Lars Florijn

Mijn ervaring(en) zijn als zeer gastvrij, persoonlijk, kundig en professioneel. Ik heb er ontzettende positieve ervaringen aan over gehouden. Is mijn adres to go to als ik vragen audio technische en... Mijn ervaring(en) zijn als zeer gastvrij, persoonlijk, kundig en professioneel. Ik heb er ontzettende positieve ervaringen aan over gehouden. Is mijn adres to go to als ik vragen audio technische en daw technische hulp of vragen heb.

Wesley Zeeman

Heel veel geleerd in een korte tijd.
Mark legt het super goed uit !
En helpt je bij alles wat je wil weten.
Hij heeft echt veel kennes over muziekproductie.
Ik zou het iedereen...
Heel veel geleerd in een korte tijd.
Mark legt het super goed uit !
En helpt je bij alles wat je wil weten.
Hij heeft echt veel kennes over muziekproductie.
Ik zou het iedereen aanraden van beginner tot wat meer ervaren, je zult geen spijt krijgen !

Wennie Warrens

Een jaar geleden heb ik een Logic Pro compleet training gevolgd bij Mark. Ik vond het een enorm goede training. Ik was een complete beginner. Ik wist niet eens wat een noot was :-). Het... Een jaar geleden heb ik een Logic Pro compleet training gevolgd bij Mark. Ik vond het een enorm goede training. Ik was een complete beginner. Ik wist niet eens wat een noot was :-). Het enthousiasme, de professionaliteit en flexibiliteit die Mark aan de dag legt zijn grandioos. Met een paar middagen les beleef je niet alleen een hoop plezier, maar doe je de kennis op die je zelfstandig, of met behulp van knullige tutorials wellicht een jaar vergt om te verkrijgen. Zo beschouwd bespaar je jezelf dus een enorme hoop tijd en frustratie en is die training eigenlijk heel goedkoop. Ik kan deze training in hoge mate aanbevelen. Doen!!! :-))

Davy de Wit, hoofd ArtEZ Popacademie

"Ik heb de masterclass over Logic gevolgd, glasheldere uitleg, grote complimenten!!”

Wiebe Gotink

Toen Logicprox bleef hangen, zelfs na herinstallaties, Time Machine back- ups en alle andere denkbare ellende, bleek Mark van Multispace een baken van kalmte en wist met een heldere stap voor stap... Toen Logicprox bleef hangen, zelfs na herinstallaties, Time Machine back- ups en alle andere denkbare ellende, bleek Mark van Multispace een baken van kalmte en wist met een heldere stap voor stap analyse te bewerkstelligen wat de officiële helpdesk van Logic niet voor elkaar had gekregen......... Alles draait weer als een zonnetje

peppernutmusic

Goede kennis van docent en heldere uitleg . Veel geleerd .

Nicky peeters

Vriendelijk en professioneel een hele fijne ervaring

Lou Roman

Heel leerrijk !!

Florian

Professioneel, vriendelijk en to-the-point. Vragen werden uitvoerig beantwoord.