Henk

Snelle reactie, goed geholpen en vakkundig gerepareerd door een vriendelijke monteur.

van Doesburg

Prima snelle service en aardig personeel

De Wit

Zeer goede service, duidelijke uitleg, prima aansluiting van onze wasmachine. Fijn persoonlijk contact.

Marja Vermaat

Wat een service geweldig

Vitals Voedingssupplementen

Geweldige service! Direct contact, direct antwoorden en mogelijkheden en na bestelling dezelfde dag vaatwasser vervangen. Piepklein minpuntje: extra kosten voor voorrijden werden bij offerte niet... Geweldige service! Direct contact, direct antwoorden en mogelijkheden en na bestelling dezelfde dag vaatwasser vervangen. Piepklein minpuntje: extra kosten voor voorrijden werden bij offerte niet vermeld; was echter maar 32,50 met 50% korting.

Erik Jan Loos

Na een online melding van een probleem werd ik direct gebeld, na 1,5 uur stond de monteur voor de deur. De wasmachine was (na 22 jaar) niet meer te repareren. De volgende ochtend werd de nieuwe... Na een online melding van een probleem werd ik direct gebeld, na 1,5 uur stond de monteur voor de deur. De wasmachine was (na 22 jaar) niet meer te repareren. De volgende ochtend werd de nieuwe gebracht (op driehoog) en geïnstalleerd, snel en vakkundig. Heel vriendelijke mensen, aan de telefoon en ook bij mij thuis. Super service !

Familie Van Zwieten

Fijne medewerkers, goede service, goede kwaliteit Miele producten. Ze staan altijd voor je klaar. Wij kopen hier nu al een aantal jaren onze Miele spullen en zijn zeer tevreden.

Henk van Koop

Hartelijk dank voor de snelle en goede service.
U heeft ons met de nieuwe wasmachine snel uit de brand geholpen.
Gisteren besteld en vandaag kunnen we al weer wassen.

F Wims hartog

Ben zeer tevreden