Alex

Vriendelijke deskundige verkoopster.

Na levering telefoontje of alles naar wens was.

Grondhuis

Positief en erg goed geholpen door een vrouwelijke medewerker

Zij kwam zelf met een voorstel om de stoelen en bank te behandelen

Geen verbeterpunten, want alles was van het begin tot de bezorging erg goed geregeld

Drielanden

Super goede en snelle service
Vriendelijke en deskundige medewerkers

Steendam

Wij kochten 8 jaar geleden (kwaliteit ) eetkamer stoelen , nu was naar 8 jaar een wieltje defect , best lastig omdat draad einden enz kapot waren , we hebben de stoel gebracht voor reparatie , na...

Mooie , ruime keuze , goed advies .

Tip : blijf de service zo houden !

BM Jansen

Weber is een mooi bedrijf! Wij komen er al enige jaren en worden altijd vriendelijk en goed geholpen.

Het zou toch leuk zijn om als vaste klant wel een keer een leuke korting te krijgen. Zelfs de laatste keer bij veel aanschaf kregen we totaal geen korting. Jammer!

Goede kwaliteit en klantvriendelijkheid

Deskundig personeel

Goed geholpen

J Klomp

We hebben verschillende meubels gekocht bij weber en we zijn heel tevreden. Vooral de service is heel goed. We hebben een stoel ter reparatie aangeboden die toch al 3 jaar oud is. Hij is weer netjes...

Vooral de service is uitstekend en het bezorgen is allemaal goed overlegd en naar wens.

Ik kan op dit moment geen dingen bedenken waar op zou kunnen verbeterd.

R. Rozenbroek

Zeer goed

Bereidheid tot tonen van div producten bij elkaar

Niet anoniem bellen voor een afspraak tot levering

Peter en Kuna van Walsem

Na goed advies en correct te woord staan een mooi product gekocht. Eettafel 200/90.
Bij de aflevering kregen we een voorjaarsbakje. Erg sympathiek. We komen vast nog eens vaker.