Pensionado

Onze onderbouwkoelkast was eind december 2021 defect. De keukenafdeling van uw firma heeft in deze lastige periode moeite gedaan om op zo kort mogelijke termijn een nieuw exemplaar te leveren en te... Onze onderbouwkoelkast was eind december 2021 defect. De keukenafdeling van uw firma heeft in deze lastige periode moeite gedaan om op zo kort mogelijke termijn een nieuw exemplaar te leveren en te installeren. Het is zelfs één week eerder gelukt dan was voorzien! Beide monteurs hebben in week 2 van 2022 op keurige wijze en vakbekwaam een nieuwe onderbouwkoelkast geplaatst. Toen het karwei gereed was keek de chef nog even langs de overige kastjes en heeft uit zichzelf en als service o.a. de moeilijke en wat scheve carousselkast weer netjes in orde gebracht. Hulde voor deze jonge medewerkers.

anoniem

Hartelijke dank voor de prettige begeleiding tijdens de aankoop van onze stoelen met dank aan Hetty en de goede service nadat de stoelen geplaatst waren.

Jan Willem van Kasteel

Servicegericht en super vriendelijk

Kort

Mei 2020 nieuwe eetkamerstoelen gekocht met vierkante buis. Op deze buizen zaten veel laspikjes. In April 2021 relaxstoelen gekocht en toen toch nog gereclameerd over de laspikjes van de... Mei 2020 nieuwe eetkamerstoelen gekocht met vierkante buis. Op deze buizen zaten veel laspikjes. In April 2021 relaxstoelen gekocht en toen toch nog gereclameerd over de laspikjes van de eetkamerstoelen en dat we daar niet blij mee waren. Dezelfde middag heeft de servicedienst contact met ons gezocht en afgesproken dat de stoelen opgehaald zouden worden en opnieuw geschuurd en geverfd zouden worden. Zolang ze bij de servicedienst waren hebben we ruilstoelen gehad. Top service!! Dat verdiende een taart. ??

Lokhorst

Goede ontvangst in de showroom. Alles netjes doorgenomen en afgehandeld.

Nieuwe bank

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Geachte heer / mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Wij spreken altijd in overleg met de klant de dag en een tijdvak van +- 2 uur af.
Graag horen wij wat er in uw geval...
Geachte heer / mevrouw,
Graag horen wij wat er in uw geval niet naar volle tevredenheid is verlopen om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Timon
Weber Woonwereld

Fred Westerink

Nieuwe bank gekocht bij Pronto Weber Elburg. Na een lange wachttijd, dankzij corona, bank zaterdags opgehaald. Na 3 maal de relaxfunctie te hebben bediend bleef de motor stil. Maandags kwam de... Nieuwe bank gekocht bij Pronto Weber Elburg. Na een lange wachttijd, dankzij corona, bank zaterdags opgehaald. Na 3 maal de relaxfunctie te hebben bediend bleef de motor stil. Maandags kwam de monteur langs. Na e.e.a. te hebben gecontroleerd ging de motor weer kapot. De andere dag is de motor vervangen.
Snelle service en geen discussies. Wij bevelen dit bedrijf aan.
M

Marcel van den Berg

Zeer goede, snelle en vriendelijke serviceverlening door Muriel van de afdeling service die ondanks de "corona-sluiting" zeer goed heeft meegedacht om mijn moeder snel aan vervangende stoel te... Zeer goede, snelle en vriendelijke serviceverlening door Muriel van de afdeling service die ondanks de "corona-sluiting" zeer goed heeft meegedacht om mijn moeder snel aan vervangende stoel te helpen, top!!

Reactie Weber Woonwereld Elburg:

Hallo Marcel,
Bedankt voor de goede review.
Het team van Weber Woonwereld