ron van noorbeek

Niks

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

nee

niks

Roemgens

Gewoon goed

Komen afspraken na

tot nu toe positief. we zijn professioneel geholpen

professionele en vriendelijk.

ralph

Het invullen van dingen die achteraf nog gedaan moeten worden

gewoon top

top theam

Twan Wijnhoven

De bereikbaarheid, met name telefonisch van de contactpersoon verliep soms erg stroef. Gezegd moet worden dat de contactpersoon wel alle moeite deed om mij terug te bellen.

Prijs/kwaliteit verhouding is oké + goede advisering.

Wat viel u in positieve zin op?

Correct en vriendelijk personeel. Laten de werkplek netjes achter.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig om te horen dat de contactpersoon moeilijk bereikbaar was, wel fijn om te horen dat er wel alle moeite genomen werd om u alsnog terug te bellen. Erg fijn... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig om te horen dat de contactpersoon moeilijk bereikbaar was, wel fijn om te horen dat er wel alle moeite genomen werd om u alsnog terug te bellen. Erg fijn om te horen dat het personeel erg vriendelijk is en dat de werkplek netjes is achtergelaten.
088-0237480

Geef op hoe je aan een app komt en welke beste is.

goede vaklui

vriendelijke lui

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat de monteurs erg vriendelijk waren.
Zoals telefonisch besproken hebben we begrepen dat u uitleg miste wat betreft de monitoringsportal. We zullen in de toekomst meer informatie naar onze klanten sturen zodat het duidelijk wordt hoe u de monitoringsapp kunt installeren en gebruiken.

Augustin

Eigenlijk geen

ben zeer tevreden over de afhandeling

Wat viel u in positieve zin op?

alles verliep soepel. stel op prijs dat we op dag van installatie verwittigd werden dat het iets later zou worden.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over de afhandeling.
Goed om te horen dat het traject soepel is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Vlotte communicatie

Professionele monteurs

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat de communicatie vlot is verlopen. Goed om te horen dat onze monteurs erg professioneel hebben gewerkt. Wij wensen u heel veel plezier met uw... Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat de communicatie vlot is verlopen. Goed om te horen dat onze monteurs erg professioneel hebben gewerkt. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Puts

Niks

Top service vanaf de aanvraag tot installatie

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs ruimden alles super op

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u een top service van ons heeft ontvangen. Goed om te horen dat de monteurs ook de werkplek netjes hebben achtergelaten. Wij wensen... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u een top service van ons heeft ontvangen. Goed om te horen dat de monteurs ook de werkplek netjes hebben achtergelaten. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

NVT

Uitstekende service en communicatie vanaf begin van het proces

Wat viel u in positieve zin op?

Met de scores hierboven kan ik weinig meer positief bedenken. Het was uitstekend

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat de communicatie vanuit ons erg duidelijk is verlopen. Leuk om te horen dat u een uitstekende service heeft ontvangen.
Wij wensen u heel...