Antoon van Uden

Beter om te stoppen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Problemen worden niet opgelost. Na 4 jaar probleem nog steeds niet opgelost. jullie kunnen beter stoppen als je de referenties leest.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles wat met de verkoop te maken had was goed

Kom je garantieverplichtingen na. Reageer op een email. Vertel dat je wat je doet, en doe wat je belooft.

Binnen een paar jaar waren 4 van de 12 zonnepanelen defect geraakt. Nu is het vijfde paneel defect, en ondanks duidelijke garantie wordt er niet gereageerd op meerdere verzoeken om deze defecten te... Binnen een paar jaar waren 4 van de 12 zonnepanelen defect geraakt. Nu is het vijfde paneel defect, en ondanks duidelijke garantie wordt er niet gereageerd op meerdere verzoeken om deze defecten te herstellen.

Service leveren.

Na ruim een jaar is de omvormer kapot. Dat hebben we dik 3 weken geleden gemeld, en na meermaals telefonisch contact, is er nog steeds niemand langs geweest om te kijken, laat staan het te repareren... Na ruim een jaar is de omvormer kapot. Dat hebben we dik 3 weken geleden gemeld, en na meermaals telefonisch contact, is er nog steeds niemand langs geweest om te kijken, laat staan het te repareren of vervangen (ivm garantie). We lopen dus nu al weken de inkomsten van de panelen mis. De telefoniste is lief en begripvol, maar kan ook niks doen.

Wat viel u in positieve zin op?

Ze beschadigden onze nieuwe terrastegels bij installatie vd panelen, maar kregen daarvoor wel compensatie.

Horbach

Omdat ze alleen maar aan verkoop denken. Zodra je een storing hebt zijn ze niet thuis.

De buitenlandse monteurs

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat u onze service als niet fijn heeft ervaren. Onze afdeling service is er juist om uw storingen op te lossen. Ik zal uw reactie doorzetten naar de afdeling service zodat de... Spijtig om te horen dat u onze service als niet fijn heeft ervaren. Onze afdeling service is er juist om uw storingen op te lossen. Ik zal uw reactie doorzetten naar de afdeling service zodat de storing wordt verholpen. Onze excuses voor het ongemak!
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Ruud Loof

Als je geen after sales wilt verzorgen, wat wettelijk verplicht is, kun je beter stoppen met dit bedrijf

Na aanvankelijk zeer tevreden te zijn over de installatie en de service kreeg ik na 11 maanden te horen dat men mij geen service meer wil verlenen. Men zou niet meer werken in mijn regio en ik werd... Na aanvankelijk zeer tevreden te zijn over de installatie en de service kreeg ik na 11 maanden te horen dat men mij geen service meer wil verlenen. Men zou niet meer werken in mijn regio en ik werd bij klachten verwezen naar een “ plaatselijke” installateur. Voor de garantie moest ik maar naar de “ leverancier” gaan. Bij het vragen naar een offerte op mijn adres kreeg ik weer een vrolijke brief met alle mogelijkheden. Blijkbaar was men in de regio dus nog wel actief. Vragen op een mail worden niet beantwoord. Ga niet in zee met dit bedrijf!! Onbetrouwbaar! Wettelijke garantievoorwaarden worden niet in acht genomen.

Prima installatie,

Kom je afspraak na.

Mensen let goed op. Dit bedrijf neemt alles aan en kan zijn afspraken niet nakomen. Heb 5 maal schriftelijk gereageerd en ze reageren nergens op. Doel is alles binnen harken en als er geen geld meer... Mensen let goed op. Dit bedrijf neemt alles aan en kan zijn afspraken niet nakomen. Heb 5 maal schriftelijk gereageerd en ze reageren nergens op. Doel is alles binnen harken en als er geen geld meer te verdienen is laten ze je barsten.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk bij de offerte.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat de afspraken niet goed zijn nagekomen. Ik zal uw reactie intern terugkoppelen om zo onze dienstverlening te verbeteren. Jammer om te horen dat u het traject als niet fijn... Spijtig om te horen dat de afspraken niet goed zijn nagekomen. Ik zal uw reactie intern terugkoppelen om zo onze dienstverlening te verbeteren. Jammer om te horen dat u het traject als niet fijn hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak!
088-0237480

Stop met in dienst nemen van ondeskundig Oost Europees personeel en vertel een eerlijk verhaal. Kom afspreken na en lever kwaliteit en service. Nooit meer Volta Solar !!

Slechte installatie door Polen die geen woord Nederlands spreken. Verkeerde installatie in groepen kast waardoor kortsluiting en hoofdzekering eruit geknald. Daarnaast wordt de dak installatie zeer... Slechte installatie door Polen die geen woord Nederlands spreken. Verkeerde installatie in groepen kast waardoor kortsluiting en hoofdzekering eruit geknald. Daarnaast wordt de dak installatie zeer onzorgvuldig gedaan. Aantal onderdelen niet gemonteerd waardoor constructie zeer windgevoelig. Bij klacht indienen wordt geen reactie meer gegeven. Vervolgens kan ik het zelf gaan oplossen. Kortom. Ondeskundige installatie. Slechte service. Ik raad iedereen af met Volta Solar zaken te doen.

Niks

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat de installatie niet fijn is verlopen. Uw reactie is inmiddels intern teruggekoppeld en ook is het probleem inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak!
Mocht u nog...

Gijs

Koop niets bij Volta solar

Zeer slecht contact. 3 maanden mee bezig.

Niets

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Spijtig om te horen dat het contact slecht met u is verlopen. Jammer om te horen dat het traject 3 maanden heeft geduurd. Ik zal uw feedback intern terugkoppelen zodat wij onze dienstverlening gaan... Spijtig om te horen dat het contact slecht met u is verlopen. Jammer om te horen dat het traject 3 maanden heeft geduurd. Ik zal uw feedback intern terugkoppelen zodat wij onze dienstverlening gaan verbeteren. Onze excuses voor het ongemak!

Ramon

Doe iets aan de aftersales, want de service bij storingen is echt om te huilen!

Zeer slechte aftersales service!!!

------

Voor klanten te krijgen en behouden betere service verlenen

installatie viel ineens uit na twee keer bellen een monteur blijkt de omvormer defect na drie weken wachten en bellen naar kantoor geweest bleek achteraf monteur moest foto's en metingen doorgeven... installatie viel ineens uit na twee keer bellen een monteur blijkt de omvormer defect na drie weken wachten en bellen naar kantoor geweest bleek achteraf monteur moest foto's en metingen doorgeven voor de garantie hen ze nu 5 jaar en nog nooit problemen gehad garantieplan van de gemeente is ook pet krijg bij de gemeente ook geen respons zou me de volgende keer eerst goed informeren

niets