F Snijkers

Betere service,na 3x bellen en 4 weken verder nog geen app met gebr naam en ww.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Panelen prima, service zeer matig

Snelheid,vakmanschap

Rutter

Ben ook bereikbaar voor klanten in geval van een storing. ben al een week aan het bellen en krijg constant te horen dat niemand van volta solar bereikbaar is

hebben nu een storing aan de omvormer. hebben al en maand geen opbraengst meer maar niet even een telefoontje van hun uit van wat is er aan de hand. ben er nu al een week achteraan het bellen en ze... hebben nu een storing aan de omvormer. hebben al en maand geen opbraengst meer maar niet even een telefoontje van hun uit van wat is er aan de hand. ben er nu al een week achteraan het bellen en ze zijn totaal niet bereikbaar

werd redelijk snel geleverd

Jacqueline

Sinds 2017 zonnepanelen via project vd gemeente op ons plat dak laten plaatsen. Na wat strubbelingen was alles lopende en waren wij tevreden klanten tot afgelopen maand. Schijnbaar is op 8 april... Sinds 2017 zonnepanelen via project vd gemeente op ons plat dak laten plaatsen. Na wat strubbelingen was alles lopende en waren wij tevreden klanten tot afgelopen maand. Schijnbaar is op 8 april reeds onze productie gestopt. Reden onbekend. Volta zou mails hebben gestuurd over deze storing; nooit ontvangen. In de offerte stond benoemd dat er ook SMS berichten worden verstuurd. Ik heb alles na gekeken maar heb op geen enkele wijze bericht gehad. Vreemd! Ondertussen waren wij bijna 20 dagen verder voordat wij er zelf achter kwamen dat er problemen waren, en het rood lampje zagen. Volta wist dit die 20 dagen natuurlijk wel, maar neemt geen verdere actie... Vreemd!!! Je zou toch als bedrijf eraan kunnen denken om contact op te nemen met de klant. Wij hebben zelf contact opgenomen met Volta om de storing te melden. Na een week dagelijks bellen met de aardige dame van de klantenservice lijkt het er niet op dat de storing binnen korte tijd gemaakt wordt. Meldingen worden "doorgestuurd", zonder afspraken over oplossingen of reparaties... Nu ik de ervaringen van anderen lees, zakt mij de moed helemaal in de schoenen. Ik had veel vertrouwen in het project en was zeer tevreden, heb het tot nu toe iedereen aangeraden. Maar deze ervaring gooit behoorlijk roet erin tot nu toe. Hopelijk weet Volta dit nog adequaat op te lossen binnen een acceptabele termijn!!!

Storing service?? Garantie?? Hebben ze bij Volta kennelijk nooit van gehoord!!

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke klantenservice aan de telefoon.

Erkens

Servicedesk reageert niet op gestuurde mails met een vraag over zonnepanelen. En we missen informatie betreffende geplaatste zonnepanelen en optimizers!

Voorbereiding en afspraken die gemaakt werden zijn nagekomen. Op de dag van installatie waren er problemen met het aansluiten waarvoor ter plekke een adequate oplossing voor is gevonden.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs vakkundig zijn en met adequate oplossingen kwamen!

Wellicht de dag voor installatie even kort bellen om alle voorbereidingen te checken.

De service en doorlooptermijn was prettig en correct

Wat viel u in positieve zin op?

De prettige en correcte manier van communicatie.

Hans Roosink

Wachttijd telefoon soms lang, eerste afgesproken installatiedatum kon niet worden nagekomen ivm niet geleverde materialen.

Overall prima performance (zie ook overwegingen onder)

Vriendelijk en correct personeel

Geen bijzonderheden

Goede afwerking

Van Hooren

Kwaliteit en service

Vakmanschap

Janssen

Afspraak ging over meerdere schijven en was niet klantgericht

Kwaliteit en prijs

Wat viel u in positieve zin op?

Montage op asbesthoudend dak was mogelijk

goede kwaliteit en opbrengst

?