C van Bree

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

betrouwbaarheid

Wat viel u in positieve zin op?

service en vriendelijkheid van de medewerkers

Een stofzuiger meenemen voor opzuigen stof/gruis

Duidelijk , correct

Hulpvaardig

marion soentjens

prima service, snel, vakkundig en goede follow up

Wat viel u in positieve zin op?

wij hebben de medewerkers van Pertec gehad voor de installatie, ze waren geweldig!

Sonja van den Beemd

Geehn

zeer vriendelijke bekwaam en netjes

Wat viel u in positieve zin op?

dat het allemaal supersnel geregeld was,l zeer vriendelijk, veel tijd voor de klant, werken zeer netjes

Vinck

Houden zo

alles prima en zorgvuldig verlopen

Wat viel u in positieve zin op?

zorgvuldig gewerkt en alles in goede communicatie en overleg

Paul

Deelgenomen via project parkstad. Niet het goedkoopste, wel goede voorwaarden/ garantie en geheel ontzorgd. De installateurs hebben netjes, snel en vakkundig gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes gewerkt en snelheid van plaatsen

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Erg fijn om te horen dat er netjes is gewerkt tijdens de installatie. Fijn om te horen dat de zonnepanelen erg snel bij u zijn geïnstalleerd.
Wij...
Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Königs

Als U onderaannemers inhuurt voor een klus dan zou ik u aanraden dat (in de toekomst) met de klant voor te bespreken.
Wij hechten zeer aan gerenommeerde bedrijven met het oog op garanties op de...
Wij hechten zeer aan gerenommeerde bedrijven met het oog op garanties op de lange(re) termijn. Bovendien heb ik jarenlange (positieve) ervaring met Volta (c.v.-ketel).
Gezien onze leeftijd (77- en 60 jaar) was het besluit voor zonnepanelen al diverse keren aan de orde geweest en weer naar de achtergrond verdwenen. Toen dit weer een keertje speelde besloten we toch offertes op te vragen. Met het oog op "zekerheden/garanties voor de langere termijn" hebben we voor Volta-Solar gekozen. Als er dan een busje voor komt rijden met daarop geen "Volta" maar "Natuurlijk Energie" is dat verontrustend. Als er dan gelijk afgeweken wordt van afspraken die tijdens de schouw zijn gemaakt ('we hebben geen kabelgootjes, dat worden buizen" of de vraag "kunnen we de nok losmaken, dan kunnen we daardoor naar binnen") dan voelt dat helemaal niet lekker meer. Wordt er verder onder flinke werkdruk gewerkt ("we moeten nog naar een klant en hier op 3 verschillende daken werken is erg tijdsintensief en het wordt vroeg donker" dan zijn dat dingen waarover ik als klant eigenlijk niet moet hoeven nadenken.)
Er zijn nog 2 bazen (?) hier geweest van de monteurs die zich niet eens hebben voorgesteld en gewoon het dak op gingen en daarbij
opmerkten "hebben jullie al weer geen steiger gebouwd". Kortom het voelt dan allemaal niet "fijntjes" meer. Uiteindelijk zijn 2 van de 3 werklieden al vast naar de volgende klus gestuurd terwijl de 3e ons de werking van de omvormer nog moest uitleggen en nog een lijst moest afvinken. Tenslotte moet er nu nog een zijpaneel van een zonnepaneel worden vervangen, alhoewel dat geen haast heeft.
Verder een tip over telefonie: als een telefoniste thuiswerkt en stelt dat ze me doorverbindt met de gevraagde medewerker en me vervolgens meer dan een half uur in de wacht laat staan is dat niet "fijn".
Een prima telefonisch gesprek met dhr.Yvo Heuts en een vrouwelijke medewerkster van U die ons nog een Bol.com-bon toezegde, heeft nadien bij ons wat kou uit de lucht gehaald. Laat dat nu ook één van de taken van zonnepanelen zijn.

uiteindelijk toch nog redelijk tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

de meeste van de telefonische gesprekken

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig dat u de installatie zo heeft ervaren. De onderaannemers waar wij mee samen zijn net zo gecertificeerd als onze eigen teams, vandaar dat wij geen verschil... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig dat u de installatie zo heeft ervaren. De onderaannemers waar wij mee samen zijn net zo gecertificeerd als onze eigen teams, vandaar dat wij geen verschil maken tussen onze eigen teams en onderaannemers. Zij bieden dezelfde kwaliteit en werken met dezelfde normen die wij als zonnepaneleninstallateur eisen. De kabelgoten worden verder ook nog geplaatst zoals gewenst en afgesproken. Daarnaast zijn heeft u ook een tegemoetkoming van ons mogen ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Bram Schols

Persoonlijk vind ik het heel vreemd dat er heel weinig communicatie is bij aanschaf van een product van €5000. Ik niet gehoord dat een onderaannemer de panelen kwam installeren. Ik kom niet terug... Persoonlijk vind ik het heel vreemd dat er heel weinig communicatie is bij aanschaf van een product van €5000. Ik niet gehoord dat een onderaannemer de panelen kwam installeren. Ik kom niet terug zien dat het systeem werkte. App werkt pas na een paar dagen en welkomsmap volgt enkele dagen later via de post. Achteraf blijkt 1 inverter defect te zijn waar ik diverse malen voor moet bellen terwijl ik een service heb waarbij dit voor mij in de gaten wordt gehouden. Niet zo een goed begin vind ik zelf! Dat er iets defect gaat stoort me niet, wel het ontbreken van communicatie.

Ik vind het vreemd dat er vooraf niet gemeld wordt dat de zonnepanelen door een onderaannemer worden geïnstalleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie zat snel op het dak

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig dat u de installatie zo heeft ervaren. De onderaannemers waar wij mee samen zijn net zo gecertificeerd als onze eigen teams, vandaar dat wij geen verschil... Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig dat u de installatie zo heeft ervaren. De onderaannemers waar wij mee samen zijn net zo gecertificeerd als onze eigen teams, vandaar dat wij geen verschil maken tussen onze eigen teams en onderaannemers. Zij bieden dezelfde kwaliteit en werken met dezelfde normen die wij als zonnepaneleninstallateur eisen. De service hebben wij inmiddels ook al opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

P.Jansen-Kurek

Blij dat ik voor Volta Solar heb gekozen

Denken in oplossingen, vooral het montage team

Efficiëntie tijdens montage

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Erg fijn om te horen dat u blij bent dat u voor Volta Solar gekozen heeft. Goed om te horen dat de montage erg efficiënt is verlopen.
Wij wensen u...

Wouters

Nvt

UITMUNTENDE LEVERING EN MONTAGE VAN ZONNEPANELEN TE BEOORDELEN MET EEN DIKKE 10

Netheid

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Erg fijn om te horen dat de levering en montage naar wens is verlopen! Goed om te horen dat er netjes is gewerkt tijdens het traject.
Wij wensen u...