Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

goede service

installatie van de zonnepanelen

Peter Roodbeen

Nou eigenlijk geen.

wel een goede service en prettige relatie

Wat viel u in positieve zin op?

snel en netjes werken en samenspraak met ons als klant.

Ftuuvv

N nd g hgd fhfethhf

Cgydfg

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we aangegeven dat uw tevredenheid niet helemaal naar voren komt in onze review. U geeft aan dat u zeer... Hartelijk bedankt voor uw reactie! Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en hebben we aangegeven dat uw tevredenheid niet helemaal naar voren komt in onze review. U geeft aan dat u zeer tevreden bent over de opleverde installatie. Fijn om te horen! Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Robert stienstra

Betere communicatie tussen front en back Office

Alles duurt heel lang totdat dingen geregeld zijn januari geplaatst eind maart pas werkend

Allemaal vriendelijk personeel

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Het traject heeft inderdaad langer geduurd dan normaal. Er dient namelijk eerst uitgezocht te worden wat de oorzaak is van de storing. Voor 99% is de storing de... Hartelijk bedankt voor uw reactie! Het traject heeft inderdaad langer geduurd dan normaal. Er dient namelijk eerst uitgezocht te worden wat de oorzaak is van de storing. Voor 99% is de storing de wijten aan de omvormer, in uw geval niet. Hier kwamen we pas achter nadat we de nieuwe omvormer hebben geïnstalleerd. De storing had te maken met een kabel die niet goed was aangesloten door het installatieteam. Het installatieteam is hier inmiddels ook al op aangesproken, zodat hier toekomstgericht beter op gelet wordt. We werken eraan om in de toekomst de gehele installatie goed na te lopen na de oplevering, zodat we bovenstaande storingen nog meer kunnen voorkomen. We hebben u inmiddels ook al gecompenseerd voor al het ongemak. We wensen u alsnog veel plezier met uw zonnepanelen! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust bereiken op onderstaand telefoonnummer:

W kanters

Geen tips prima

Vriendelijk personeel / goede werkhouding

Netjes gewerkt

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat er netjes gewerkt is tijdens de installatie. Leuk om te horen dat u onze medewerkers als vriendelijk heeft ervaren! Wij wensen u verder heel... Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat er netjes gewerkt is tijdens de installatie. Leuk om te horen dat u onze medewerkers als vriendelijk heeft ervaren! Wij wensen u verder heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Gb

Nette service
Goed overleg
Prima finctionerend

Netheid en oplossings gericht

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Erg prettig om te horen dat u onze service als fijn heeft ervaren en fijn dat er oplossingsgericht mee werd gedacht. Wij wensen u heel veel plezier met... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Erg prettig om te horen dat u onze service als fijn heeft ervaren en fijn dat er oplossingsgericht mee werd gedacht. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Kocken

Doorgaan!!!

Zeer ervaren en uiterst prettig Montage team.

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige sfeer van de duurzame jongens
Heb telefonisch hun direkteur gebeld met de complimenten.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u de Duurzame Jongens als prettig heeft ervaren. Wij zullen uw terugkoppeling doorgeven aan het team die bij u geïnstalleerd heeft.... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u de Duurzame Jongens als prettig heeft ervaren. Wij zullen uw terugkoppeling doorgeven aan het team die bij u geïnstalleerd heeft. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Vroomen

Ga zo door!

Goede service tot nu toe, goede uitleg

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid van werken, geen agressieve verkoopmethodes

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat alles correct is verlopen! Leuk om te horen dat wij u een goede service hebben kunnen verlenen. Wij staan in toekomst graag voor u klaar en... Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat alles correct is verlopen! Leuk om te horen dat wij u een goede service hebben kunnen verlenen. Wij staan in toekomst graag voor u klaar en wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Erwin Gerritsen

Zijn zeer meedenkend, vriendelijk netjes, keurig in afwerken.

Wat viel u in positieve zin op?

Vakkennis, vriendelijke en nette monteurs

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Leuk om te horen dat onze medewerkers met u mee dachten. Fijn dat alles netjes is afgewerkt tijdens de installatie. Wij wensen u verder heel veel plezier met uw... Hartelijk bedankt voor uw reactie! Leuk om te horen dat onze medewerkers met u mee dachten. Fijn dat alles netjes is afgewerkt tijdens de installatie. Wij wensen u verder heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie! Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Ik zou het niet weten.

Je wordt heel goed begeleid door het gehele proces en na installatie geheel ontzorgd.

Wat viel u in positieve zin op?

Het meegaan in de gedachtengang van de klant. Wat wil ik wel en wat absoluut niet.