Geen - ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

De gehele afhandeling is professioneel en zeer prettig ervaren

Wat viel u in positieve zin op?

De snelle en schone oplevering

Nvt

gemak

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid waarmee uiteindelijk alles is geïnstalleerd en werkend opgeleverd

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat het traject snel en netjes is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben,... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat het traject snel en netjes is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Geen tips

betrouwbare firma en nette oplevering

zeer netjes en snel

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw fijne reactie! Goed om te horen dat het traject snel en netjes is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan... Hartelijk bedankt voor uw fijne reactie! Goed om te horen dat het traject snel en netjes is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Arno

Proces verliep gladjes!

Wat viel u in positieve zin op?

Totale proces is kwalitatief goed, iedere schakel is in orde.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Super om te horen dat het gehele proces goed is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Super om te horen dat het gehele proces goed is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat het traject goed is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Niets

Goede werkte opgeleverd en heel vriendelijk.

Tevreden

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat alles positief is verlopen! Goed om te horen dat er goed werk is opgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie.... Hartelijk bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat alles positief is verlopen! Goed om te horen dat er goed werk is opgeleverd. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Iets meer van installatie materiaal op de wagen

Wat viel u in positieve zin op?

Jonge en dynamische monteurs erg vriendelijk en hulpzaam

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat de monteurs erg vriendelijk en behulpzaam waren. We gaan ervoor zorgen dat de monteurs meer voorraad zullen ontvangen voor in de bus. Wij... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat de monteurs erg vriendelijk en behulpzaam waren. We gaan ervoor zorgen dat de monteurs meer voorraad zullen ontvangen voor in de bus. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Vrienden korting ook achter af kunnen toepassen

goede communicatie zeer vriendelijk en dienstverlenend

Wat viel u in positieve zin op?

zeer klantvriendelijk van begin tot einde

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat de communicatie goed is verlopen.
De actie van het vriendenvoordeel loopt inderdaad via een ander traject. De aanmelding dient te gebeuren via onderstaande link:
Als u een buurman of vriend aandraagt om zonnepanelen aan te schaffen bij Volta Solar,
dan ontvangen jullie beide een mooie korting van €75!
Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie.
088-0237480

goede service, vriendelijke professionele installateurs

goede service!

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Super om te horen dat onze service u goed is bevallen. Fijn om te horen dat onze monteurs erg vriendelijk waren. Wij wensen u heel veel plezier met uw... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Super om te horen dat onze service u goed is bevallen. Fijn om te horen dat onze monteurs erg vriendelijk waren. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Wim van Iersel

Prima vakkundige begeleiding gedurende het aanschaftraject en plaatsing door kundige en voorkomende mensen

Wat viel u in positieve zin op?

Tijd en rust in de beantwoording van vragen, nabellen of alles naar wens is. Kundige plaatsing

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw fijne reactie! Goed om te horen dat u vakkundig begeleid bent tijdens het traject. Fijn om te horen dat uw vragen zo volledig mogelijk werden beantwoord. Wij wensen u heel... Hartelijk bedankt voor uw fijne reactie! Goed om te horen dat u vakkundig begeleid bent tijdens het traject. Fijn om te horen dat uw vragen zo volledig mogelijk werden beantwoord. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken: