Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

duidelijke informatie

nvt

Misschien iets doen aan uw telefonische bereikbaarheid. Ik heb zeker 2 uur in de wacht gestaan.

Telefonisch zeer slecht bereikbaar!

Niets

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Spijtig om te horen dat u ons telefonisch niet kon bereiken. Op donderdag (13 mei 2021) en vrijdag (14 mei 2021) waren wij helaas gesloten, vandaar dat we... Hartelijk bedankt voor uw bericht. Spijtig om te horen dat u ons telefonisch niet kon bereiken. Op donderdag (13 mei 2021) en vrijdag (14 mei 2021) waren wij helaas gesloten, vandaar dat we telefonisch niet bereikbaar waren. We zullen intern nakijken of dit duidelijk aan de telefoon wordt gecommuniceerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Tijlkowski

Luister maar je klanten! Ik heb kabels en pvc leidingen zelf gekocht geplaatst, alle gaten al geboort. Het was bijna plug en play voor de monteurs

De prijs was met alle werkzaamheden! Ik heb zelf de kabels van de meterkast naar de omvormer gelegd ( via de kruipruimte ). De leiding waar de bekabeling in moest van de panelen naar de omvormer heb... De prijs was met alle werkzaamheden! Ik heb zelf de kabels van de meterkast naar de omvormer gelegd ( via de kruipruimte ). De leiding waar de bekabeling in moest van de panelen naar de omvormer heb ik ook tot buiten gelegd. Toen ik dit heb aangegeven werd er niet gesproken over korting of iets, niet eens naar dat ik er om heb gevraagd. Zo goed als alles was voorbereid!

Wat viel u in positieve zin op?

De vakbekwaamheid van de monteurs!

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Spijtig om te horen dat u het gevoel heeft gehad dat er niet naar u werd geluisterd. Onze oprechte excuses hiervoor!
Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch...
Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en hebben de situatie nog eens intern beoordeeld.
Bij gemeente aanvragen is het normaal niet mogelijk om korting te geven. Om u alsnog te compenseren voor het aangelegde kabeltraject, zullen wij ervoor zorgen dat u de compensatie terug krijgt gestort op uw rekening. Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel zonuren toe en hopen u in de toekomst ook goed van dienst te kunnen zijn. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

J. Savelkoul

Meer reclame maken (al dan niet samen met Essent).

Zeer duidelijk. Men levert exact wat men heeft afgesproken.
Geen verrassingen. Alleen maar lof.

Wat viel u in positieve zin op?

Elektricien en montageteam waren een perfect team.
Zij werkten snel, netjes en nauwkeurig.
Kortom een echte aanrader.

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! We nemen u suggestie mee om in de toekomst meer reclame te maken. Onze marketingafdeling is hier inmiddels druk mee bezig! Erg fijn om te horen dat de... Hartelijk bedankt voor uw reactie! We nemen u suggestie mee om in de toekomst meer reclame te maken. Onze marketingafdeling is hier inmiddels druk mee bezig! Erg fijn om te horen dat de communicatie duidelijk is verlopen en dat u niet voor verassingen bent komen te staan.

Schuffelers G

Zo doorgaan

Goede services,uitleg,en nette mensen ,en voorwaarden zijn gunstig

Alles hierboven genoemde

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat alles correct is verlopen! Erg leuk om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u heel veel plezier met uw... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat alles correct is verlopen! Erg leuk om te horen dat onze service u goed is bevallen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Rene verhagen

Prima service, vriendelijke monteurs

Snelheid installatie

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat onze monteurs erg vriendelijk waren. Ik zal dit zeker aan het team terugkoppelen! Wij wensen u heel veel plezier met uw... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat onze monteurs erg vriendelijk waren. Ik zal dit zeker aan het team terugkoppelen! Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

?

Deskundigheid

Snelheid, deskundigheid en vriendelijkheid

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat onze deskundigheid u goed is bevallen! Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan... Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat onze deskundigheid u goed is bevallen! Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Prima service! Goede advies

Heel professioneel

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw fijne reactie! Erg leuk om te horen dat onze service u goed is bevallen!
Fijn om te horen dat u door ons goed geadviseerd bent. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Mathijs

Goed surfen

Wat viel u in positieve zin op?

Dat vriendelijke was en snel op los

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw fijne reactie! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons... Hartelijk bedankt voor uw fijne reactie! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:

Limpens

het hele proces is vlot en prettig verlopen

goede uitleg en nazorg

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw leuke reactie! Fijn om te horen dat u een duidelijke uitleg en nazorg heeft ontvangen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen... Hartelijk bedankt voor uw leuke reactie! Fijn om te horen dat u een duidelijke uitleg en nazorg heeft ontvangen. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonnepaneleninstallatie. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken: