Caroline Claassen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

goede service

Wat viel u in positieve zin op?

goede uitleg van montage en meedenken bij bepalen plaats installatie

Nelly

Snel en goed geplaatst

Wat viel u in positieve zin op?

Sneller klaar dan ik verwacht had

Leo Franck

Aangezien de geleverde omvormer defect was, stootte ik op een wat bureaucratische organisatie, voordat de omvormer was vervangen.

Mijn insteek is het zonnepaneelproject Parkstad en daar is Volta uitvoerder van.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van levering.

Ad van Gestel

Duidelijker formuleren wat de klant zelf moet doen qua papierwerk (aanmelden/ btw teruggave)

Prima uitleg en goede installatie

Snelle installatie

Tim

Eigenaarschap om klant te helpen

Veel gedoe, reageert slecht, pakt dingen niet zelf op

Wat viel u in positieve zin op?

Financiele vergoeding voor gemiste opbrengsten

Jaeqx

Laat schouw eerder plaatsvinden of houdt niet halsstarrig vast aan oude situatiefotoos

Goed werk geleverd, afspraken vooraf verliepen wat stroever
Gingen af op oude fotoos en situatie was veranderd in onze optiek
Paar verschillende collega's en de een wist niet wat de ander...
Goed werk geleverd, afspraken vooraf verliepen wat stroever
Gingen af op oude fotoos en situatie was veranderd in onze optiek
Paar verschillende collega's en de een wist niet wat de ander had gedaan

Wat viel u in positieve zin op?

Na de schouw was het ok, duidelijke uitleg gehad, voor de schouw moeilijke communicatie

Pieter W.

Sneller schouwafspraken opvolgen, vooral als de situatie niet een standaardsituatie is.

Goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Hulp bij meehelpen met gebrek aan dak tijdens installayie

Sander

Communiceer vooraf aan de klant dat een ingehuurde partij de panelen komt plaatsen in plaats van de eigen monteurs. Het dakpan bleek ter plaatse niet uitvoerbaar waardoor Ad-hoc een ander dakpan... Communiceer vooraf aan de klant dat een ingehuurde partij de panelen komt plaatsen in plaats van de eigen monteurs. Het dakpan bleek ter plaatse niet uitvoerbaar waardoor Ad-hoc een ander dakpan moest worden opgesteld. Ondanks goede afhandeling door de monteurs is de schouw (na akkoord offerte) blijkbaar niet goed uitgevoerd.

Ivm gemeente Maasgouw zonnepanelen project is het enkel mogelijk om met VoltaSolar samen te werken. Traject is naar volle tevredenheid verlopen afgezien van enkele kleine aandachtspunten.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs hadden kennis van zaken en gaven ter plekke advies of pasten alsnog plan aan ivm betere plaatsing. In principe loopt het offerte en aankoop traject goed en is helder. Er wordt snel... Monteurs hadden kennis van zaken en gaven ter plekke advies of pasten alsnog plan aan ivm betere plaatsing. In principe loopt het offerte en aankoop traject goed en is helder. Er wordt snel gereageerd op vragen. Helpdesk is behulpzaam en reageert snel

Habets

Geen zzp-ers op pad sturen

De offerte hebben wij via Gideon van volta Limburg ontvangen. De plaatsing door volta solar ging de eerste keer volledig mis. Er werd een onervaren team naar ons toegestuurd van een ZZP-er.... De offerte hebben wij via Gideon van volta Limburg ontvangen. De plaatsing door volta solar ging de eerste keer volledig mis. Er werd een onervaren team naar ons toegestuurd van een ZZP-er. Resultaat, afgekeurde meterkast, panelen niet juist bevestigd en kabel fout gelegd. De installatie moest dus compleet opnieuw.

Gideon van Volta Limburg heeft zich ingezet om de beloofde kwaliteit na te komen. Dit resulteerde in een volledige reparatie door een Volta Solar team en een passende compensatie voor het ontstane ongemak. Nu erg tevreden met de panelen tot dusver.

Advies: sluit een deal via Gideon van Volta Limburg en vraag voor de installatie een Volta solar team. Tevens kun je gratis een inspectie laten uitvoeren na de plaatsing. Onze ervaring is dat Gideon zorgt dat het opgelost wordt als er onverhoopt toch iets mis gaat. Hij zet alles in zijn werk om het voor je op te lossen. Ik denk dat je deze service bij veel andere bedrijven niet krijgt.

Daarnaast geeft Volta Limburg/ Volta Solar een hoger gegarandeerde opbrengst dan vergelijkbare aanbieders.

De behulpzaamheid van Gideon

Simons

Uitbesteding aan derde partij zorgde voor miscommunicatie.

Wat viel u in positieve zin op?

De controle die door een 3e persoon gedaan werd.