Je aankoop wordt beschermd

Smeets

Alles ging precies volgens afspraak .
En de installatie is vlekkeloos verlopen.
Twee gemotiveerde monteurs .

Kunt u dit toelichten?

Alles goed doorgelopen met de verkoper/ planning.

Wat vond u goed gaan?

Waar ik zeer van op keek, was de afwerking van de elektricien . Alle kabels netjes weggewerkt.
En de panelen liggen strak op het dak.

Wendy Daemen

Alles is goed gegaan, geen problemen gehad met installatie. Goede communicatie over het hoe en wat.

Kunt u dit toelichten?

Snel gesprek met aanbod gehad nadat ik gebeld had. Hypotheek regelen duurde wat langer dan verwacht, maar ondanks dat goede service gehad van Volta mbt het aanbod.

Wat vond u goed gaan?

Eigenlijk ging alles wel goed!

Nvt

Kok

Goede verkoop

Kunt u dit toelichten?

Herhaaldelijk de afspraak af zeggen tot drie keer toe.

De verkoper

Planning beter regelen.

Patrick Souren

Traject via Plus-Je-Huis vrij omslachtig (achteraf). Uiteindelijk best wat tijd kwijt om via via alles te regelen i.p.v. direct met betrokken bedrijven. Daarnaast zijn bij ons een aantal zaken niet...

Kunt u dit toelichten?

Proces i.s.m. duurzaamheidslening Provincie was niet duidelijk. Communicatie verliep stroef, heb meermaals met accountmanager contact moeten hebben over voortgang. Hele traject heeft bijna 5 maanden geduurd, waardoor panelen veel later dan gepland (veel opbrengst mis gelopen) zijn geplaatst.

Wat vond u goed gaan?

Medewerkers hebben bij installatie zeer netjes gewerkt, duidelijk uitleg gegeven over werking en waren vriendelijk. Telefonische dienstverlening prima.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

- proces i.s.m. duurzaamheidslening beter doornemen.
- tussentijds zelf klant contacteren als voortgang stagneert

john voorzaat

Eerste instantie prima gevoel , maar nu er iets stuk is ........

Wat vond u goed gaan?

monteurs denken prima mee over oplossingen omtrent de aanleg van de installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

na ongeveer 1 maand is waarschijnlijk een omvormer stuk , duurt wel erg lang voordat er enige reactie komt omtrent de vervanging of reparatie van de omvormer , ik heb zelf moeten bellen of er al enige aktie is ondernomen. tot op heden nu 1 week verder nog niets gehoord

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie. Als het goed is heeft de afdeling Service inmiddels een afspraak met u gemaakt om een passende oplossing te bedenken. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit vanzelfsprekend graag.

Art

Ik ben zeer tevreden over de service. Als klant vind ik dat het belangrijkste. Daarna komt prijs etc pas.

Gewoon goede service

Wat vond u goed gaan?

Het persoonlijk contact. Heel vriendelijk en beleef personeel bij de installatie en de check aan het einde van de installatie echt super goede service.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

Ga zo door en blijf de klant centraal houden dat is het belangrijkste.

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel zonuren toe en hopen u in de toekomst ook goed van dienst te kunnen zijn.

Pesch

Goede informatie gehad

Alles is snel afgehandeld

Ondanks met de hitte op dak (35 graden) door gewerkt. KLASSE

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

Geef de klant een info dat maand betaling van gas en elektra zelf moet regelen.

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij nemen uw reactie mee om onze dienstverlening nog verder te verbeteren.

Willems

Makkelijk online

De installatie

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij hopen dat u optimaal profijt zult hebben van uw zonnepanelen.