Kooiker Installatie b.v.

Ik probeer nu al een paar weken contact te krijgen en heb al meerdere mails gestuurd, maar ik krijg maar geen enkele reactie hierop. Het mailadres dat ik hiervoor gebruik is zonnepanelen@voltasolar.nl

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie. Als het goed is heeft de afdeling Verkoop inmiddels contact met u opgenomen om uw vraag te beantwoorden. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit vanzelfsprekend graag.

W.A.Scheepers

Deze mensen leveren hun werk heel goed af.

Kunt u dit toelichten?

panelen die ik besteld had was niet te krijgen dus een anderen met veel opbrengst SUPER.

Wat vond u goed gaan?

deze monteurs, prima vakmensen bedankt hier voor.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

deze mensen vast houden(SUPER}.

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel zonuren toe.

Martijn

De zonnepanelen zijn deels aangesloten. Nazorg duurt ontzettend lang. Na 10x keer bellen nog niet opgelost

Kunt u dit toelichten?

Na 10x bellen nog niet opgelost.

Wat vond u goed gaan?

Aangegeven vooraf informatie ten behoeve van de installatie is niet gelezen. Ofwel een vooronderzoek op locatie zou veel problemen voorkomen. Daarnaast wordt de nazorg niet goed opgepakt. Na 10x bellen is de installatie nog niet gereed.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

Ja, vooraf op locatie onderzoek doen.

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie. Een collega neemt contact met u op om de situatie door te spreken. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit vanzelfsprekend graag. Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel zonuren toe.

jan jutstra

Na meer dan 6 maanden wachten wordt de montage afspraak niet nagekomen

Kunt u dit toelichten?

de zonnepanelen zouden vandaag gemonteerd worden echter zijn er geen monteurs op komen dagen
om 10 uur gemaild --> geen reactie
om 11 uur gebeld --> na half uur terug gebeld dat de monteurs niet zijn te bereiken en dat ik er maar niet meer van uit moest gaan dat ze vandaag nog komen

tot dusver niets

controle op afspraken
communicatie sterk verbeteren
graag het adres waar ik de rekening voor mijn vrije dag heen kan sturen
ik ga er van uit dat deze door Volta Solar wordt vergoed

J. Boortman

Na een hoop communicatieve problemen zijn de juiste panelen tot tevredenheid geplaatst op de afgesproken datum .

Kunt u dit toelichten?

Na een hoop problemen vooraf(vandaar dit cijfer) zijn ze uiteindelijk naar tevredenheid geplaatst

Wat vond u goed gaan?

De plaatsing is verder goed gegaan

Betere communicatie vooraf

Hebben goed werk geleverd en zeer vriendelijk

eigenlijk alles

Rob Outermans

Er wordt netjes gewerkt en alles volgens afspraak.
Monteurs zijn zeer correct en netjes.
Goede/duidelijke uitleg over de installatie.

Kunt u dit toelichten?

De 1e afspraak, half september 2018, was dat de planning binnen 15 werkdagen contact op zou nemen voor afstemmen van de installatie datum. Echter nooit meer wat vernomen. Na 36 werkdagen zelf maar gebeld en binnen 1 werkdag lag de installatiedatum vast.....
Energiedirect/ Solarvolta erkende dat dit niet zo hoort te gaan.

Wat vond u goed gaan?

Nadat ikzelf contact heb opgenomen is alles voorspoedig verlopen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

Afspraken nakomen. Als men aangeeft binnen 15 werkdagen met een antwoord te komen, kom dan deze afspraak na ook al is de boodschap niet iets wat de klant graag wil horen. Maar niets horen is vele malen erger.

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor prettige uw reactie! Wij wensen u veel zonuren toe en zijn u ook in de toekomst graag van dienst.

John van Steenderen

1. Levering van de panelen 2 maanden later dan telefonisch toegezegd.
2. Probeerden mij over te halen tot het accepteren van een ander merk paneel dan overeengekomen.
3. Krijg niet het...

Afspraken nakomen

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie. Een collega neemt op korte termijn contact met u op om de situatie door te spreken en toe te lichten. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit vanzelfsprekend graag. Wij danken u voor uw vertrouwen en wensen u veel zonuren toe.

Monteurs waren op tijd en werkten snel dachten ook mee over oplossingen kortom alles werkt naar behoren en alles is goed uitgelegd

Kunt u dit toelichten?

ze adverteren binnen 6 weken bij mij heeft het 2 maanden geduurd gelukkig was het mooi weer.

Wat vond u goed gaan?

monteren van de panelen en de plaats van de omvormerleidingen
en uitleg installatie

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij hopen dat u optimaal profijt zult hebben van uw zonnepanelen.