Volta Solar

Volta Solar Ook benieuwd naar feedback over de webshop Volta Solar? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company681
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Volta Solar met 8.7/10. Gebaseerd op 681 ervaringen.

L. de Graaf
L. de Graaf

Kunt u dit toelichten?

Goede actie en uitleg vd gemeente

Aanbieding en plaatsing

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

Regeling btw teruggave mag sneller. Ik denk dat Volta niet berekend is op het succes van de gemeentelijke acties.

Score voor Volta Solar:5/5

In combinatie met gemeente goede regeling.

Volta Solar 1 beoordeling

Vooraf kostenplaat duidelijk, aanvraag subsidie wordt geregeld, installatie conform de schouw, app is goed te volgen.

AJJ Buijsen
AJJ Buijsen

Kunt u dit toelichten?

Alles telefonisch en per mail gemakkelijk geregeld.

Alles.

Score voor Volta Solar:5/5

Zie het aantal sterren dat ik toe ken.

gerard bongers
gerard bongers

Kunt u dit toelichten?

na getekende offerte was de afspraak snel gemaakt daarna nog een keer verplaatst wat voor beide partijen gunstig uit kwam prettig ook dat alles eerst geleverd werd ,geinstalleerd en serviceportaal aangemaakt en daarna pas factuur werd verzonden

plaatsing, uitleg, advies monitoring

Score voor Volta Solar:5/5

Professionele plaatsing, met een luisterend oor ivm de layout vd panelen, en t service programma en de monitoring is een zeer sterk pluspunt.

Susan Peters
Zeer goed (9/10)
Susan Peters

Kunt u dit toelichten?

Het was allemaal bijzonder snel geregeld.

Alles.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

Geen enkele. Ga op deze voet door!

Score voor Volta Solar:4.5/5

Het is een gunstige regeling en de plaatsing verliep heel correct..

Ging snel via internet

Wat vond u goed gaan?

Snelheid en duidelijkheid tijdens advies

Score voor Volta Solar:4/5

Professioneel advies en goede prijs kwaliteit verhouding.

Harry Mestrum
Harry Mestrum

Kunt u dit toelichten?

Offerte moest een aantal keren aangepast worden. Daarna heb ik toch moeten rappelleren voor de gratis dak inspectie. Toen vakantieperiode en daardoor minder personeel.
Het dak moest vernieuwd worden, maar daarna was het snel geïnstalleerd.

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor prettige uw reactie! Wij wensen u veel zonuren toe en zijn u ook in de toekomst graag van dienst.

Score voor Volta Solar:5/5

Nette offerte. adequate aanpassing van offerte op mijn verzoek. goede prijs. snelle en goede montage. vriendelijk personeel.

Kunt u dit toelichten?

Installatie werd in eerste instantie geannuleerd, vanwege wisseling van installateur. Pas na drie keer bellen, werd er een definitieve afspraak gemaakt om installateur vóór de officiële installatie, alles te komen bekijken. Lag niet aan installateur!
Dit naar aanleiding van installatie bij buren, waar kabels erg lelijk over dakgoot en muur liepen.

Zie hierboven!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta?

Vóór installatie iemand langs laten komen en niet uitsluitend uitgaan van luchtfoto's!

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij nemen uw suggestie mee om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wij wensen u veel zonuren toe!

Goede communicatie.

Zeer goed (9/10)

Kunt u dit toelichten?

na de 1e schouw heeft het toch 6 maanden geduurd voor dat er weer contact werd opgenomen voor een vervolg schouw

Wat vond u goed gaan?

vanaf de plaatsing ging alles goed . er zou alleen een uur van te voren contact opgenomen worden om er voor te zorgen dat er iemand aanwezig zou zijn dit was helaas niet gebeurd .

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij nemen uw suggestie mee om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Wij hopen dat u optimaal profijt zult hebben van uw zonnepanelen.

Score voor Volta Solar:4.5/5

Zeer vriendelijke heren die onze panelen geplaatst hebben.

Alles

Geeb

Reactie Volta Solar:

Hartelijk dank voor uw reactie! Wij wensen u veel zonuren toe.

Wel.

Bedrijfsinformatie

Volta Solar is leverancier en installateur van zonnepanelen, zonneboilers en energiebesparende producten. Het ontwerpen, leveren en installeren van zonnestroom- installaties is de kernactiviteit van ons bedrijf. Ons werkgebied is heel Nederland en België. Wij leveren aan particulieren en zakelijke klanten.
Adres
Eisterweg 6