Gaarne specifiekere informatie bij bijplaatsing van zonnepanelen

betrouwbaar bedrijf. Geen kleine speler

Wat viel u in positieve zin op?

De telefonische ondersteuning van de Servicedesk

fam. Vossebeld

Ga zo door

afspraken uitstekend nagekomen

Wat viel u in positieve zin op?

prettig geholpen door zowel Volta medewerkers als montuurs bij ons uit de buurt

Johnny Cattoir

Zo het niet weten, alles verliep naar wens.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta wel/niet aanbevelen?

De voorbereiding en het plaatsen is zeer vlot verlopen. Deinstlateurs zijn zeer bekwame mensen en bespreken met de klant de beste plaating van de panelen op het dak voor de beste redatie. Na hun werk hebbe ze alles netjes opgekuist.
Ze hebben zeer mooi werk geleverd!!!

Wat viel u in positieve zin op?

De bekwamheid van de instalateurs en het vlot en proper werken. Ook de comunucatie tussen klant en Volta in het algemeen.

Oosterveld

Eerst komen controleren of plaatsing wel mogelijk is.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta wel/niet aanbevelen?

Panelen zijn niet geplaatst. Installateur weigerde de panelen te plaatsen door te weinig voorcontrole.

RWA Scholten

Zorg dat de contactpersoon voldoende informatie heeft en deze óók communiceert met de klant.
Zorg voor een betere communicatie binnen het team!

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta wel/niet aanbevelen?

De panelen zouden op 14 juni geplaatst worden; nu inmiddels bijna 2 maanden later is er nog steeds geen nieuwe afspraak, laat staan dat er een paneel op het dak ligt.
Interne communicatie laat tw wensen over en ook het contact naar de klant!

Misschien handig voor de monteurs om eerst een voorschouw uit te voeren

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta wel/niet aanbevelen?

omdat alles goed is verlopen

netjes gewerkt

Wam Roox

Ik zal het niet weten

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta wel/niet aanbevelen?

Omdat goede surfers was geen klachten

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er geen rotzooi achter bleef

Ivo

Neem contact met me op.. Voor de zoveelste keer moet ik dat vragen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta wel/niet aanbevelen?

Ik blijf met gemengde gevoelens zitten. Het was in het beginproces zeer lastig om een geschikte medewerker te spreken inzake vragen/onduidelijkheden ook na het bezoeken van de informatie avond. Deze avond was slecht te noemen vanwege er wederom iemand van Volta Solar niet aanwezig was. Dat was ook al het jaar daarvoor. Tijdens de montage is het niet gelopen zoals gewenst. Ik heb een aantal aanpassingen moeten doorvoeren aan de meterkast (dit op aangeven van Volta Solar). Tijdens de montage van de zonnepanelen werd het advies van de aanpassingen aan de meterkast te niet gedaan. De aanpassingen waar ik zelf een bedrijf voor heb laten langskomen werden zonder pardon omgewisseld. De wattage was te gering. Dit terwijl ene Tom mij het advies heeft gegeven. Hierop verwacht ik een tegemoetkoming.

Wat viel u in positieve zin op?

Gelieve contact met mij opnemen om bovenstaande om te turnen naar positieve feedback.
Er heerst een nare nasmaak die door middel van een gesprek opgelost kan worden. Met name de eigen incestering die gedaan is in de meterkast op advies van een mw. van Volta Solar. Dit is zeer kwalijk en dat heb ik laten opnemen in de werkbon. Maar tot op heden niets vernomen.

G.M. van der Raad

Geen, ga zo door

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta wel/niet aanbevelen?

Keurig en degelijk geïnstalleerd . Alles opgeruimd door installateurs .

Nette installateurs

Leo Weerts

Aandachtspunt. Ben er nog niet in geslaagd de app om de prestaties van mijn zonnesysteem te controleren en eventueel te optimaliseren(Solar Edge omvormer) op mijn mobiele telefoon te installeren....

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u zonnepanelen van Volta wel/niet aanbevelen?

Duidelijke info vooraf. Deskundige, vriendelijke en behulpzame monteurs. Goede prijs.

Wat viel u in positieve zin op?

Coöperatieve, vriendelijke en behulpzame houding van de monteurs.