Geen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Duidelijke afspraken. Voorkomend en vriendelijk personeel met duidelijke uitleg over de werkzaamheden.

Alles

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

Inzetten op service waterzijdig inregelen radiatoren.

Service tijdens beurt cv ketel was uitstekend

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was vriendelijk en heel bekwaam. Nam de tijd voor uitleg en beantwoorden vragen. Fijne humor.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

C. Hendrix

Het tijdvenster is nogal lang (tussen 12.00-17.00 uur). Het zou fijn zijn als de monteur een half uur voor aankomst zou bellen, of zodra onderweg.

Goede service

Vriendelijke medewerkers

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Wij geven het door aan de afd. planning.

Jan van der Borgh

Alles Perfect

Alles

Hartelijk dank voor uw reactie!

Nu is het inplannen van een onderhoudsmonteur in een tijdvak van 4 uur. Dat is erg lang. Wellicht wanneer de planning bekend is een specifieker tijdvak doorgeven aan de klant.

Het contract zat bij de huurketel die in het huis zat toen ik het kocht. dus alles over moeten nemen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur die duidelijk was in wat hij had gedaan.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Dank voor uw bericht, wij nemen uw feedback mee in het verbeteren van onze dienstverlening.

Peter

Beveel normaal niet aan, maar ben erg tevreden over de dienstverlening van Volta.

Wat viel u in positieve zin op?

netjes gewerkt met duidelijke uitleg

R. de Bije

Maak duidelijke afspraken !!

afspraak door Volta verzet naar dag erna 8.30 uur. op die dag om 9.00 uur was er nog niemand, terwijl mijn vader zat te wachten. hiervoor gebeld en toen werd mij gezegd dat afspraak stond tussen... afspraak door Volta verzet naar dag erna 8.30 uur. op die dag om 9.00 uur was er nog niemand, terwijl mijn vader zat te wachten. hiervoor gebeld en toen werd mij gezegd dat afspraak stond tussen 8.30 en 10.30! dit is niet acceptabel !!

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs zijn vakbekwaam en raffelen het onderhoud niet af

Dank voor uw bericht,
Jammer om te horen dat de communicatie rondom de afspraak niet goed was.
Wij werken inderdaad met tijdsblokken en hier kan miscommunicatie in zijn geweest.
Uw...
Dank voor uw bericht,
Jammer om te horen dat de communicatie rondom de afspraak niet goed was.
Uw feedback nemen wij mee in het verbeteren van onze dienstverlening.

Tevreden

Zeer prettige monteur

Hartelijk dank voor uw reactie!

Tot nog toe zeer tevreden.

De vriendelijkheid

Ga zo door!

Alles gaat hartstikke goed!

Wat viel u in positieve zin op?

Hele vriendelijke monteur die ook erg netjes heeft gewerkt.