M. Sikkes

Instructie voor monteurs om dit niet op deze manier aan te pakken.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een Nest thermostaat van Volta wel/niet aanbevelen?

Aanbeveling is nog steeds hoogst onwaarschijnlijk omdat mijn probleem nog steeds niet is opgelost. De monteur is weliswaar weer bij mij geweest om het probleem op te lossen. Echter de thermostaat lijd nog steeds een eigen leven en start met opwarmen en/of afkoelen op momenten die ongewenst zijn en niet door mijzelf ingesteld. Graag dit probleem oplossen en de volgende keer een monteur sturen die niet met collega's hoeft te bellen over welke stappen hij moet volgen. Dus graag een monteur sturen die zélf verstand van deze thermostaat heeft. Want.....wanneer de monteur al met collega's moet bellen om het op te lossen, hoe kan dan van een "leek"(klant) worden verwacht dat hij of zij dit kan resetten. Ofwel er is iets ingesteld waar ik het niet mee eens ben (en dus is het nog steeds NIET opgelost), ofwel (wat de monteur óók als mogelijkheid gaf) de thermostaat is defect.

Wat viel u in positieve zin op?

niet veel. De monteur wist blijkbaar niet wat hij moest doen.

van der Aalst

Monteurs beter opleiden, wij kregen de opmerking, dat hij alleen voor installaties van warmtetoestellen op de hoogte was, dus niet van het installeren en in gebruik nemen van de software.

Monteur van Volta was niet goed op de hoogte van de installatie, moest diverse malen met de zaak bellen.
Mijn instellingen van de Nest zijn volgens mij niet goed gebeurd, staat namelijk op radiatoren, terwijl wij vloerverwarming hebben. Dit is niet meer aan te passen.

Reactie Volta NEST:

Hartelijk bedankt voor uw reactie! Wij geven het door aan de juiste afdeling om hier op te letten.

Glenn hendrix

Ga zo door

Perfecte klant gerichte service

Koekkelkoren

Andere kleur aanbieden

Voor mensen die goed met elektronische apparaten om kunnen gaan is deze thermostaat ideaal.

Wat viel u in positieve zin op?

Erg fijne monteur. Heel vriendelijk, behulpzame en prettige man.

Reactie Volta NEST:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.

Lukken

Laat Erik Bergmans niet meer naar Klanten gaan. Hij is echt negatief en onsympathiek . Hij kraakt nest product zelfs af...

Moet her nog ontdekken, voor nu werkt het goed .

Hartelijk dank voor uw reactie!
Vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met onze monteur. Kunt u ons wellicht uw gegevens doorgeven? Dan kunnen we verder gehoor geven aan uw opmerking

William

Nog meer uitleg over geïnstalleerd product ter plaatse

Nou apparaat met veel potenties

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur met ruime ervaring.

Dirk

Werkt goed

Monteur was netjes

Hartelijk bedankt voor uw reactie!

Net geïnstalleerd , dus moet nog ervaring opdoen met apparaat. Pre is optie van gebruik van app

Simpel te bestellen via website volta

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie verliep vlekkeloos. Duidelijke uitleg vooraf omtrent noodzakelijke voorbereidingen. Tijdsblok van 2 uur qua afspraak was prettig, geen onnodig lang wachten op monteur

Hartelijk dank voor uw reactie!

Aan de telefoon veel nevendiensten willen verkopen. Monteur was super vriendelijk

Loopt via esssent

Wat viel u in positieve zin op?

Het bezoek van de monteur

Renate

Zijn zeer tevreden prima apparaat

Essent heeft alles prima geregeld !

aardige installateur.
mooi design