Annemieke

Ik heb de producten betaald maar niet geleverd gekregen. Ze waren vertraagd maar zijn ook niet op de toegezegde, vertraagde datum geleverd. Ik ben door jullie niet geïnformeerd. Heb eerder deze week... Ik heb de producten betaald maar niet geleverd gekregen. Ze waren vertraagd maar zijn ook niet op de toegezegde, vertraagde datum geleverd. Ik ben door jullie niet geïnformeerd. Heb eerder deze week zelf maar weer gebeld. Producten zouden vandaag worden verzonden. Dit ook niet gebeurd voorzover ik kan zien. Het zou allemaal door Corona komen. Daar heb ik natuurlijk best begrip voor maar ik ben niet blij. Ik zit zonder Trix Beta en ik weet ook niet wanneer ik ze mag verwachten. Ik zou het op prijs stellen als jullie me pro-actief zouden informeren over de voortgang.

Reactie Trix Basic:

Beste mevrouw
Beste mevrouw
Wij delen uw frustratie! Zoals aan u gecommuniceerd per e-mail en telefonisch is ook voor ons het wachten op levering van de voedingssupplementen. Geheel volgens belofte kunnen wij morgen gaan verzenden en ontvangt u het de dag erna in uw brievenbus of van de DHL koerier.
Met vriendelijke groet, namens Dermatheek.nl
Mirjam

Ellen de Goeij

Goede vlotte service

Iris den Uijl

Prima ervaring!

Reactie Trix Basic:

Wat vervelend! U kunt het afhaaladres van uw voorkeur aangeven in de opmerkingen, dan verzenden we uiteraard daar naartoe!
Met vriendelijke groet
Mirjam namens Dermatheek.nl

l.m.d.

Prima levering

Sandra Koster

Altijd goed, maar dit keer is mijn pakket niet aangekomen.

Benjamins

Ik ben zeer tevreden over Dermatheek. Mijn producten zijn netjes verpakt binnen de te verwachten levertijd bezorgt.

Hofstra

Alleen maar positief

M Singels

Korting, beschikbaarheid producten en leversnelheid: allemaal top!