Binck Verkeer-Peter van de Vorstenbosch

Snel en goed!!

Ahmed Zemmouri

Slechte afwerking! Bord vol met lucht bubbels en deukjes. Was bedoelt als cadeau (sierstuk) heb het niet durven geven in die staat ! Zonde van het geld

SBO Kindcentrum IJsselmonde

Bestellen ging heel soepel, alleen vond ik de instructies bij het montagesetje niet duidelijk. Het hangt nu uiteindelijk met kabelbinders ipv het bestelde setje.

Reactie TrafficSupply:

Hoi Miranda,
Hoi Miranda,
Bedankt voor je review en fijn om te horen dat het bestelproces soepel verliep! We hebben nog even contact met je opgenomen over de montageset. We proberen het zo eenvoudig mogelijk te maken met behulp van onze online montage advieshulp en een fysieke instructie met uitleg.
We gaan zeker nog nadenken over hoe we onze montage instructie nóg gemakkelijker kunnen maken :-)
Team Rookvrijterrein.nl / TrafficSupply

Richard Hueting

Snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie. Vriendelijke medewerker die de bestelling heeft afgeleverd

MC de Grebbe

Prima service, snel geleverd

Ronny Poppe

Zeer correcte levering, product netjes ingepakt voor een prima prijs

Hugo Sebrechts

Vlotte communicatie en vlotte vriendelijke plaatsing.

Klant

Duidelijke communicatie via mail over bestelling/levering. Daarnaast snelle levering.

Ronny De Jong

Top super snelle service