johan claes

Juist en korekt levering

snel

Eric Hillaert

Aantal zouten gekocht, 1 vd artikelen werd maar de helft van geleverd van wat besteld was. Volledige hoeveelheid stond op pakbon. Direct gereageerd via whatsapp nummer van site: geen reactie (nu 10...

Snelle levering, maar dan moet het wel goed gebeuren!

Siny de Deugd

Dit is mijn eerste ervaring met suikervervangende artikelen. Ik had zoetjes in tabletvorm, druppels en poeder besteld. Ik wilde eerst een paar weken uitproberen voor ik een review schreef.

Nog te weinig besteld om hier een oordeel over te hebben.

Renate Oord

Goede ervaring, producten worden snel geleverd, evt. vragen worden snel beantwoord.

Niet opvallend, het is gewoon prima in orde

Peter

Ik heb goede ervaringen met Steviahouse. Leveringen zijn snel en de producten zijn prima.

Mieke Demeulenaere

Niet tevreden, heb mijn geld niet terug gezien, van de ontbrekende producten, terwijl ze dat wel beloofd hadden!

Pina van Etten

Ik heb stevia vloeibaar gekocht .
In de thee vind ik de smaak wel meevallen, op de aardbeien vind ik de smaak niet lekker.
Maar om de melk te zoeten vind ik de smaak wel weer lekker.

Snelle levering en goed verpakt, ik vind de verzendkosten voor z’on klein product duur.

Hilke Maatman

Producten zijn prima. Ben er heel blij mee.

Alles is prima afgehandeld. Bestellen. Levering. Alles.

Meindert Krijnsen

De produkten die U korekt gelevert heeft bevallen mij uitstekend. Ietwat meer informatie zou welkom zijn Maar dat is oplosbaar, ik zal U eerdaags bellen over de voor mij ontbrekende informatie....