Jaap van Dalen

Niets aan toe te voegen, prima bedrijf, zeer behulpzaam en alert

N.v.t.

R. Doens

Duidelijke en overzichtelijke site en prima service.

Top service, duidelijk hoe lang de levertijd is, keurige levering kortom een bedrijf waar je van op aan kan .

Berry

Goede service

Duidelijke afspraken

Krista

Erg tevreden 👌🏼 Duidelijke site, snelle bezorging

Ik vind het een overzichtelijke site en makkelijk om zelf rolluiken te bestellen en te monteren

Ronald Doens

Goed,rolluiken zatten netjes ingepakt.

Komen hun afspraak na kwa levering en site is duidelijk.

A.V. van den Berg

Snelle levering! Helaas geen handleiding, zoals beloofd. Aansluit schema klopt niet links moet rechts zijn en andersom. Maat levering uitstekend en prima materiaal. Aanrader!

R van V

Duidelijke en makkelijk te gebruiken website om onze rolluik zelf te meten en bestellen. Zeer ruime keuzemogelijkheden om het rolluik naar eigen wens te samenstellen. Het rolluik is geleverd ruim... Duidelijke en makkelijk te gebruiken website om onze rolluik zelf te meten en bestellen. Zeer ruime keuzemogelijkheden om het rolluik naar eigen wens te samenstellen. Het rolluik is geleverd ruim binnen de gestelde levertijd en bezord door een zeer vriendelijke werknemer van Solano zelf met de bedrijfsbus.
Inmiddels heb ik het rolluik opgehangen en alles werk prima en ziet er mooi uit.
Onze volgende rolluik zullen wij hier binnenkort zeker weer gaan bestellen.

Ruim assortiment, makkelijke website, voordelig in prijs, eigen transportdienst.

Herwijnen

Duidelijke bestel pagina, goede prijs, en leveren word je op de hoogte gehouden, kan alle handleidingen van installeren vinden heb je nog problemen word je geholpen

Goede prijs

Andre Huijbens

Goede prijs, duidelijkheid mbt levering.

Goede comunicatie bij vragen

W.Pols

Prima geregeld. Op de aangegeven data geleverd. Prima montage handleiding op de site.

Ze komen de afspraken na.